Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המון חיפושים חזרתי מבולבל!!

 

אלה הדרישות:

אוטומט

מרווחת,כל המשפחה אנשים גדולים [1.90+-] אז חשוב שתהייה מרווחת גם מאחור.

וכמובן אמינה עד כמה שאפשר.

הרכב לא הולך לנסוע יותר מ5000 ק"מ בשנה ויש לקחת את זה בחשבון.

 

התעניינתי ובררתי וכרגע [וכן אני יודע שאני סותר את עצמי טיפה] אני דיי נעול על הC5 שנת 02-04,קראתי אליה המון ביקורות חלקן טובות וחלקן פחות אבל ההתרשמות הכללית שקיבלתי חיובית מאוד.

עכשיו מבחינת דגם בעיקר חיפשתי את הדגם המאובזר יותר [PACK] עם מנוע 2000 אבל במהלך החיפושים נתקלתי בגרסאת ה3000 סמ"ק והיא קרצה לי מאוד,נתוני יצרן מדברים על צריכת של 1 ל10 בגירסא זו.....נשמע סביר?האמינות דומה לזו של גירסאת ה2.0?

 

מעבר לזה אשמח לדעת על עוד רכבים שיתאימו לדעתכם!

 

 

תודה מראש,

אוריה.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

ה-C5 היא משפחתית מרווחת ומאוד נוחה - הרבה יותר מכל מתחרה בקטגוריה וגם ממרבית המכוניות בקטגוריות גבוהות בהרבה.

הדגמים הראשונים סבלו מהרבה מאוד בעיות חשמל, אחר-כך זה פחות או יותר הסתדר. אבל זו עדיין לא בדיוק מכונית שניתן להכניס

בראש שקט תחת הדרישה לאמינות.

פורסם
ה-C5 היא משפחתית מרווחת ומאוד נוחה - הרבה יותר מכל מתחרה בקטגוריה וגם ממרבית המכוניות בקטגוריות גבוהות בהרבה.

הדגמים הראשונים סבלו מהרבה מאוד בעיות חשמל, אחר-כך זה פחות או יותר הסתדר. אבל זו עדיין לא בדיוק מכונית שניתן להכניס

בראש שקט תחת הדרישה לאמינות.

 

ולגבי גרסאת ה3000 סמ"ק יש הערות מיוחדות?

כי למיטב הבנתי צריכת הדלק לא נוראית בהשוואה לגירסאת ה2 ליטר מה שנראה טיפה מוזר...

 

 

ובכללי המלצות לעוד רכבים בתקציב יתקבלו בברכה!:arrow:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

פיז'ו 406 (לא 407, 406) יכולה להיות אפשרות טובה. היא נוחה מאוד, המרווח לא רע והיא פחות מתוסבכת מה-C5. היא גם הרבה יותר מהנה לנהיגה, אם זה חשוב.

פורד מונדיאו גם היא טובה - לא נוחה כמו הצרפתיות (חוץ מה-407 הבינונית), אבל יותר מסבירה ואף היא פחות מתוסבכת מה-C5.

 

לגבי מנוע ה-3.0 ליטר ב-C5: תצרוכת הדלק בו תהיה גבוהה יותר משמעותית מבדגם ה-2.0 ליטר, במיוחד אם אתה נוסע במרכז ו-או בפקקים. בנסיעה בינעירונית

רגועה ההבדלים יהיו פחות מוחשיים. גם האחזקה תהיה יקרה יותר: קבוצת רישוי גבוהה יותר (טסט יקר יותר), ביטוח ואחזקה שוטפת. יש גם יותר אבזור, אז יותר פוטנציאל

לתקלות. מנגד היא הרבה יותר מעניינת מה-2.0 הנפוצה יותר, אז לשיקולך...

פורסם
פיז'ו 406 (לא 407, 406) יכולה להיות אפשרות טובה. היא נוחה מאוד, המרווח לא רע והיא פחות מתוסבכת מה-C5. היא גם הרבה יותר מהנה לנהיגה, אם זה חשוב.

פורד מונדיאו גם היא טובה - לא נוחה כמו הצרפתיות (חוץ מה-407 הבינונית), אבל יותר מסבירה ואף היא פחות מתוסבכת מה-C5.

 

לגבי מנוע ה-3.0 ליטר ב-C5: תצרוכת הדלק בו תהיה גבוהה יותר משמעותית מבדגם ה-2.0 ליטר, במיוחד אם אתה נוסע במרכז ו-או בפקקים. בנסיעה בינעירונית

רגועה ההבדלים יהיו פחות מוחשיים. גם האחזקה תהיה יקרה יותר: קבוצת רישוי גבוהה יותר (טסט יקר יותר), ביטוח ואחזקה שוטפת. יש גם יותר אבזור, אז יותר פוטנציאל

לתקלות. מנגד היא הרבה יותר מעניינת מה-2.0 הנפוצה יותר, אז לשיקולך...

 

 

 

406 חיפשתי די הרבה אבל לא מצאתי אחת מוצלחת מדי...

כרגע מה ההתלבטות העיקרית היא בין גירסאת ה3.0 שנת 03 לבין גירסאת הHDI 2.2 של הC5.

שתיהן עם קילומטראז' נמוך מאוד,גירסאת הHDI נשמעת יותר בטוחה מבחינת תחזוקה אבל ה3.0 פשוט מושכת הרבה יותר.

 

ככול שאני חושב על זה אני יותר ויותר מתבלבל :|

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

קשה מאוד למצוא C5 טורבו דיזל (HDI) עם קילומטראז' נמוך, אני כבר לא מדבר נמוך מאוד.

אם מצאת אחת כזאת, ויש תיעוד הטיפולים בהתאם לקילומטראז' (מוכיח גם טיפולים בזמן וגם מאמת את מד אוץ ), הייתי בוחר בטורבו דיזל בגלל צריכת סולר יותר טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

HDI נשמעת כמו אופציה טובה מאד, חיפשתי כזו ולא מצאתי, בסוף לקחתי PK בנזין.

 

לפי מה שאומרים, ה-3000 מכוילת יותר קשיח מה-2000, אם זה משנה משהו. מצד שני, יש לה יתרון אדיר על הגרסאות הרגילות וזה גיר יפני ולא ה AL4 הידועה לשמצה. בנוסף יש אבזור עשיר במידה יוצאת דופן.

 

אני הייתי הולך על הדיזל, אם מצאת רכב במצב טוב.

 

בהצלחה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בכזה קילומטרז' שקול אמריקאית. במחיר הזה אתה יכול לקנות מאליבו מודל 2006 שתהיה נוחה, מרווחת וזולה מאוד לאחזקה כי היא נהנית מביטוח זול וצריכת דלק טובה מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
HDI נשמעת כמו אופציה טובה מאד, חיפשתי כזו ולא מצאתי, בסוף לקחתי PK בנזין.

 

לפי מה שאומרים, ה-3000 מכוילת יותר קשיח מה-2000, אם זה משנה משהו. מצד שני, יש לה יתרון אדיר על הגרסאות הרגילות וזה גיר יפני ולא ה AL4 הידועה לשמצה. בנוסף יש אבזור עשיר במידה יוצאת דופן.

 

אני הייתי הולך על הדיזל, אם מצאת רכב במצב טוב.

 

בהצלחה

 

איזה גיסא רכשת?2.0?

ואיך היא מבחינת אמינות?

 

עריכה: הדיזל נמכרה :|

 

נשארנו עם גירסאות ה2.0 וה3.0...

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

מחר אני הולך לראות C5 3.0 יש דברים שצריך לשים אליהם דגש? [חוץ מכל עניין המערכת ההידראולית]

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

כן, לקחתי את דגם השני ליטר.

 

לגבי הבדיקה של הרכב, בהנחה שהוא נראה טוב בעיניך ואתה נהנה מהנסיעה בו, קח אותו לבדיקה במכון וכן במוסך שמכיר C5, זה שווה את האקסטרה כסף.

 

אני לא יודע על דברים מיוחדים לבדוק בדגם האקסקלוסיב חוץ מהמיוחדים של C5 בשנתונים האלה - לוודא שבוצעה החלפת שסתומי גיר כמה שיותר מוקדם בחיי הרכב, טיפולים במועדם, ככל שיש יותר החלפות רכיבים במערכת המיזוג זה טוב, נזילות אתה כבר יודע (שים לב בעיקר שמשאבה הידראולית ראשית יבשה) וכדומה, הפורום מלא בטיפים.

 

נשמח לעדכונים

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
כן, לקחתי את דגם השני ליטר.

 

לגבי הבדיקה של הרכב, בהנחה שהוא נראה טוב בעיניך ואתה נהנה מהנסיעה בו, קח אותו לבדיקה במכון וכן במוסך שמכיר C5, זה שווה את האקסטרה כסף.

 

אני לא יודע על דברים מיוחדים לבדוק בדגם האקסקלוסיב חוץ מהמיוחדים של C5 בשנתונים האלה - לוודא שבוצעה החלפת שסתומי גיר כמה שיותר מוקדם בחיי הרכב, טיפולים במועדם, ככל שיש יותר החלפות רכיבים במערכת המיזוג זה טוב, נזילות אתה כבר יודע (שים לב בעיקר שמשאבה הידראולית ראשית יבשה) וכדומה, הפורום מלא בטיפים.

 

נשמח לעדכונים

 

 

 

תודה רבה!!

אני אלך לראות מחר את שני הדגמים ואחזור עם תובנות.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

תודה רבה לכל מי שעזר!

 

רכשנו בסופו של דבר C5 2004 SX PK מדהימה יד 1 עם ק"מ מאוד נמוך ושמורה בצורה נדירה!

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

×
×
  • תוכן חדש...