Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי פיתוחו של הסגוואי, הקורקינט החשמלי ואחרים,

מהנדסי הונדה עמלו ושקדו ולבסוף מצאו דרך לגרום לאנשים להתנייד אפילו ללא הצורך הקשה והמייגע בעמידה.

 

קבלו את ההונדה U3-X PERSONAL MOBILITY PROTOTYPE CONCEPT

 

cuIJRsAuCHQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תהנו..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לאחרונה ראיתי סרט בנושא מגפת ההשמנה בארה"ב.

הופיעו בו בהמות מפוטמות עם ישבני ענק, מכנסי שק וצורה כללית של פילים (סליחה מראש מהפילים שנפגעו מההשוואה הלא מחמיאה), הדבר המזעזע היה שהבהמות האלה לא היו אנשים מיוחדים, צילום הסרט נעשה ביום שיגרתי באחד הקניונים הבארה"ב... :shock:

האנשים הללו איבדו את יכולת התנועה העצמאית שלהם והם התניידו בעזרת מין טרקטורון שנאנק תחת כובד המשקל שהונח עליו.

 

הפטנט של הונדה הוא עוד שלב בדרך להפיכת בני האדם ליצורים מנוונים תלויי טכנולוגיה. היתרון שבו שעם הזמן, האנשים האלה גם מאבדים את יכולת ההתרבות שלהם ולאט לאט הם יעלמו מהעולם בשל חוסר יכולת להעמיד דור המשך של יצורים מנוונים חסרי ישע.

פורסם

איזה הגזמה.

בעיה של האמריקאים שהם אוכלים כמו חזי... בעצם אפילו חזירים לא אוכלים ככה אז האמריקאים אוכלים כמו האמריקאים.

 

ונראה לי שאם אחד מהם יתיישב על זה אז זה פשוט יעלם.

פורסם

ברמת ההנדסה מדובר על מכשיר מעניין מאוד.

אני אישית לא הייתי משתמש בו. אני מבסוט על הרגליים שלי.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

וואו, מתוחכם למדי הגלגל הזה,

לא זכור לי שראיתי דבר דומה (גלגל שמורכב ממפרקים שיכולים להסתובב לצדדים).

כאב ראש הנדסי, זה בטוח.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

באחד השיעורי סולידוורקס בלימודים אצלי, המרצה אמר את זה בצורה הכי פשוטה. הכאב ראש הכי גדול של מהנדס, זה המעצב שאומר לו מה הוא רוצה...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

רק אני שמתי לב שבעצם מדובר כאן בסרט כחול גרמני ?! :lol: (או פרסומת נהדרת לוויברטור)

שימו לב לטקסטים, מבית היוצר של האינסטלטור האנס המגיע לביקור אצל אינגה השכנה.

 

...What's that

...Wow, It can stand by itself

...Yes, watch this

...It is possible to sit down and ride around

...Wow, thats incredible

...Its easy to ride. Come on, ill show you how to do it

 

 

PERSONAL MOBILITY PROTOTYPE CONCEPT, אהא, SO THATS HOW THEY CALL IT... :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

במקרה השרשור הזה הזכיר לי שראיתי לפני כמה חודשים משהו מאוד דומה שהומצא על ידי מהנדס סלובני, הונדה שיכללו את הרעיון שלו והפכו אותו למוצר, אבל סה"כ שתי רעיונות כמעט זהים, ההבדל הוא שהוא עשה את זה לבד.

 

Enicycle : http://enicycle.com/what.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=NAojeqJCzvo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
×
×
  • תוכן חדש...