Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן 370Z - נתון אפס למאה לא ברור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.מדובר בגרסת הקופה (מנוע 3.7, V6, 332 כ"ס, אוטומטית).הנתונים שמפוזרים ברשת מגוונים מאוד. יצא לי לראות לפחות ב-3 אתרים מכובדים נתונים שונים ומשונים: 5.1 שניות, 5.3 שניות ו-5.6 שניות. אשמח לקבל תשובה רשמית וחד משמעית (אני מברר לחבר טוב שככל הנראה רוצה לרכוש את הרכב וחשוב לו הנתון הזה).תודה, ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הנתונים הנכונים עבור גרסת הקופה:

 

5.6 שניות - אוטומטית.

5.3 שניות - ידנית, כנראה מכאן הבלבול.

 

באילו אתרים הסתכלת?

 

בין האתרים הישראליים, הניסיון מראה ש-iCar יותר מדוייק משאר הקטלוגים, ובבינלאומיים Newspress.co.uk בדרך כלל מקור אמין מאוד, מלבד זה של היצרן.

פורסם

עכשיו תענה באמת - החבר שלך, הוא לא ירכוש את הרכב אם הוא עושה 5.6 וכן ירכוש אותו אם זה 5.1? ברצינות?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אין לי מושג, בסופו של דבר זו החלטה שלו. אמר לי לברר לו וזה בדיוק מה שעשיתי.

 

בוא נגיד שלבחור יש "שגעונות גדלות" מסויימים ולפעמים הוא יכול לפוצץ דברים על הפרטים הכי קטנים (עקב העובדה שהוא מפונק בטירוף).

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עכשיו תענה באמת - החבר שלך, הוא לא ירכוש את הרכב אם הוא עושה 5.6 וכן ירכוש אותו אם זה 5.1? ברצינות?

הוצאת לי את המילים מהמקלדת.

5.3 או 5.6 ? נו באמת..

שגעון או ילדות או לא, כשמדובר בלבטים כאלו על רכב כזה זה נראה מגוחך.

פורסם
רוני, אין לי מושג, בסופו של דבר זו החלטה שלו. אמר לי לברר לו וזה בדיוק מה שעשיתי.

 

בוא נגיד שלבחור יש "שגעונות גדלות" מסויימים ולפעמים הוא יכול לפוצץ דברים על הפרטים הכי קטנים (עקב העובדה שהוא מפונק בטירוף).

תעשה לחבר שלך טובה. למד אותו את רצף האותיות הבא: w w w . g o o g l e . c o m

ואז הוא יוכל לפוצץ מה שבא לו למי שבא לו (מבלי לפוצץ לך ולנו את השכל)

בהצלחה8)

פורסם

הבחור דיסלקט (ברצינות) בעברית ובאנגלית.

יכולות הדיבור שלו גם לוקות בקשיים לא מעטים.

תאמינו לי שאם הייתי משיג תשובה חד משמעית מחברי הנאמן גוגל, לא הייתי שואל מלכתחילה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

למיטב ידיעתי (ובכל ההודעות לעיתונות שמצאתי) ניסאן לא שחררה נתון 100-0 רשמי.

ב-ynet מופיע נתון של 5.3 שניות לגרסה הידנית, אני מניח שזה נתון שהם קיבלו בהשקה.

בכל מקרה, מיותר לחפש בארה"ב מכיוון ששם לא מפורסמים נתוני מיאוץ של אף מכונית.

תנסה לדפדף באתרים האירופים של ניסאן, אולי יהיה לך מזל ובאחד מהם יופיע נתון רשמי לאוטומטית.

פורסם

בדיוק המסקנה שאני הגעתי אליה אך לא הייתי בטוח וזו הסיבה ששאלתי.

תודה רועי, על התשובה היחידה הנורמלית בשרשור הזה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
בדיוק המסקנה שאני הגעתי אליה אך לא הייתי בטוח וזו הסיבה ששאלתי.

תודה רועי, על התשובה היחידה הנורמלית בשרשור הזה.

בתחילת השרשור ביקשת תשובה רשמית. הנתון שהבאתי לך, 5.6, נלקח מאתר ניסאן של שתי מדינות אירופאיות שונות; הוא לא פחות רשמי מאשר הודעה לעתונות. בסופו של דבר גם אתרי רכב מכובדים הרבה פעמים משתמשים בנתונים מאתר היצרן, לכן אם אתה רוצה תשובה יותר ודאית - תמיד עדיף לפנות אל אתר היצרן.

 

שוב, כאמור בפוסט הלא נורמלי שלי: 5.6 שניות לאוטומטית, 5.3 לידנית. :-P

פורסם

נתונים מכובדים בהחלט. מה שמעניין הוא שהגיר האוטומטי מאחור רק ב0.3 שניות, הכיצד? לרוב תיבות אוט' מפגרות בשניה + ..

משהו חדש של ניסן ?:|

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
×
×
  • תוכן חדש...