Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LBS TO PSI


שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מצטער עם השאלה לא לפורום הזה.

איזה בחור שפרסם בפורום בחו"ל פרוייקט טורבו שהוא עשה לרכב שלו, משום מה הוא התעקש לרשום שהרכב שלו גודש 8 LBS ולא ב-PSI או BAR חיפשתי באינטרנט ולא ממש הצלחתי למצוא איך להפוך את ה-8 LBS ל-PSI

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להמיר מ LBS ל PSI וההיפך לכן לא מצאת ולא תמצא באינטרנט!

 

LB (או LBS ברבים) היא יחידת מידה של מסה ואילו PSI (POUND/SQUARE INCH או בעברית פאונד לאינץ' בריבוע היא יחידת מידה של לחץ על כן לא ניתן להמיר בין אחת לשנייה,

 

זה כמו שתנסה להמיר קילוגרמים לקילומטרים. על כן מבחינה מדעית הטענה אינה נכונה.

 

מקווה שעזרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אז מה הוא ניסה להגיד בזה שהוא גודש 8 LBS באמת מוזר, מה שעוד יותר מוזר שאף אחד בפורום לא התעניין ב-PSI כאילו כולם חוץ ממני הבינו למה הוא מתכוון

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהבנת לא נכון - כי אם הוא גודש 8 BAR אז וואלה, יש לו מטוס לא רכב (117 PSI)

ואם הוא גודש 8 PSI - אז זה לא ממש גדישה (0.5 BAR)

 

אולי הוא התייחס לנתון של תוספת מומנט שזה יחידות של LBF,מה שיותר הגיוני.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, הבחור לא טעה והם לא טועים ! זו פשוט צורת כתיבה שונה ומאוד נהוגה אצל היפניים והסיניים.

 

0.5 בר=8 (PSI (pound per square inch או LBS =lbf/in2

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק תודה על התשובה, ו-0.5 באר באמת נשמע הגיוני, פשוט יש לו דגם מנוע כמו שלי והוא רשם שהוא גודש כנראה 0.5 באר ללא שום שינויים או חיזוקים במנוע ובעצם עדיין עומד בזה ללא שום בעיה.

 

מה דעתכם מנוע 1.6 נגיד ואין לו שום תקלות או בעיות, לא בעיה לגדוש 0.5 באר בלי שיתפוצץ מנוע?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדור עם הייתי מחפש לפוצץ את המנוע מחר הייתי גודש 1.8 באר, שאלתי היה עם אפשר לגדוש בגדישה נמוכה בתור התחלה ללא החלפת מכלולי מנוע מחוזקים, BABY STEPS מה שנקרא

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל גדישה של 0.5 פותחים שרשור בפורום?

 

 

עם גדישה כזאת עדיף להכחיש שאתה גודש :twisted::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה לא לכל אחד יש יכולת מיד להתחיל בגדול, מתחילים מתחתית, ואני מאמין שמשם אני רק יעלה במדרגה

חוץ מזה לא בכל פינה בארץ רואים קורולה גודשת

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם אתה גודש 0.1 באר תצטרך להוסיף טורבו ? כנראה שכן, ולכן גם תצטרך סעפת פליטה אחרת, תוספות במערכת השימון, DP, תאלץ להכניס פורק למערכת היניקה (להחליף את המערכת) ועוד ועוד, ולכן ... תשלם בדיוק את אותו הסכום כמו שאתה גודש 1.8 באר.

 

רצו להגיד לך שבמבחן העלות\תועלת הסיפור לא שווה, כמו עוד המון שאלות כאן על אנשים שרוצים שפור מינימלי, אבל העלות לא מצדיקה את הסיפור, אני יודע שבגירה קצת כועס על זה שאני "מחרב שמחות" אבל זו בדיוק הנקודה שניתן להגיד שמה שזול עולה ביוקר, ולהיפך.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

matrix

לפי הבנתי והחתימה שלך, אתה בעל קורולה, ואני מניח שהדגם מנוע שלך הוא 4AFE. שכבר אני אומר לך, שאין לך בכלל מה לעשות בקרבה של טורבו.

המנוע הזה הוא בעל יחס דחיסה גבוה יחסית, ולכן זה היכולת גדישה שלו, ולהספק אתה בהחלט לא תגיע, אני בספק שעל מנוע סגור ומערכת הצתה מקורית אתה תעבור את ה140 כ"ס.

אז אם זה מה שאתה מעוניין להגיע עם הרכב שלך, במקום ללכת לבנות סעפת פליטה, צנרת גדישה, לקנות טורבו, מערכת ניהול וכולי..

אני ממליץ לך לגשת למיבא מנועים מיפן, ולקנות מנוע 4AGE שזה מנוע אחד על אחד כמו שלך, רק שהוא בא מקורי אטמוספרי 140 כ"ס(תלוי בדור של המנוע, קיים 5, שלושה מהם 16 שסטומים ו2 20 שסטומים) האחרון בדור של ה16 הוא בעל הספק של 140 כ"ס ו15 קג"מ. אם תלך בכיוון של ה20 שסטומים תיהיה לך מנוע חייתי אבל הרבה יותר קשה להשתלה.

תרכוש מנוע של 16 שסטומים הידוע בשם "red top" או "small port" ויהיה לך חיים יחסית קלים. תצתרך רק להתאים את הצנרת (המלצה שלי היא לבנות מחדש) צמת חשמל, שינויים קלים במערכת הנוזל קירור, וסיימת עניין.

A.R.T Performance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...