Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש/תצוגה ?


e.e
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

roei,

 

זה שברעננה אין כל כך הרבה מבקרים באולם תצוגה של מזדה/פורד, לא אומר שבאולם של סוזוקי במסגר ת"א, לא עוברים המוני בית ישראל למשש את האלטו.

חוץ מזה, יקיר הבין את הנקודה.

מה שחשוב זה העיקרון - גם אם פתחו את הדלת רק 6,000 פעם בתקופת התצוגה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כוונה לניילון לבן שמודבק על מכסה מנוע וגג. אני חושב שכולם שמים אותם. מכוניות פרמיום באות באריזת מתנה על כל הרכב.

 

התכוונתי לניילונים על המושבים, לא על הרכב עצמו מבחוץ שברור שמורידים לפני המסירה (וגם מנקים)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אמנם לא 70 לקוחות פותחים את האוטו ביום. אבל לקוח ממוצע שבא לבחון רכב בצורה רצינית פותח את הדלת בערך 4-5 פעמים ועוד פעמיים שלוש שהמוכרן פותח דלת כדי לשבת לידו או להדגים משהו

 

משמע תעשה 70 לחלק ל-5. צריך 14 לקוחות כדי לפתוח דלת 70 פעמים :D

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
roei,

 

זה שברעננה אין כל כך הרבה מבקרים באולם תצוגה של מזדה/פורד, לא אומר שבאולם של סוזוקי במסגר ת"א, לא עוברים המוני בית ישראל למשש את האלטו.

חוץ מזה, יקיר הבין את הנקודה.

מה שחשוב זה העיקרון - גם אם פתחו את הדלת רק 6,000 פעם בתקופת התצוגה.

.

 

תתפלא

באולמי מאזדה פורד יש את מספר המבקרים והרוכשים הגדול בארץ

בכל קנה מידה, עדיין לא 70 איש על כל רכב!

 

והנניח היה על אורח החיים של דלת לא על מספר הפעמים שהיא נפתחת במהלך התצוגה.

 

יש רכבי תצוגה ששוכבים 8 חודשים ויש כאלו שחודש-אז מי שלא יודע צריך לדעת עובדות ולא להמציא שטויות.

לגבי המיגון-אין רכב שמגיע עם האזעקה לצוגה-היא מותקנת בהתאם לבקשת הלקוח בבונדד ולאחר שיצא מהאולם בלבד ולכן אין שום קשר לתקלה של האזעקה!!!

פורסם
והנניח היה על אורח החיים של דלת לא על מספר הפעמים שהיא נפתחת במהלך התצוגה.

 

אם אתה לא יודע, כדאי שתבדוק.

אורך (ולא אורח) חיים של דלת, זה לא רק עמידות הפח, זה הצירים, מנגנון הנעילה וכד'.

וכן בודקים כמה פעמים נפתחת ונסגרת דלת עד כשל. יש רובוט מיוחד שעושה זאת על כל חלק וחלק.

חלקים מיוצרים ונבדקים לאורך החיים שלהם. מנגנון פתיחת הדלת עובר בדיקות שכאלה, לחברה אין ענין שהקפיץ בידית ילך כעבור 10,000 פתיחות.

גם מתג הפעלת אורות עובר בדיקת אורך חיים, אפילו הריפודים נבדקים לרמת שחיקה ובלאי מזג-אויר.

 

אם מחליפים רכב בתצוגה כעבור חודש, אפשר להגיד שמדובר בבלאי מצטבר יחסית קטן, אבל אם מחליפים כעבור 10 חודשים, בהחלט יש הצטברות של בלאי שראוי לתמחרו בהנחה כלשהי.

 

אני תמהה שאתה אומר שלקוח לא צריך לדעת שרכב היה בתצוגה תקופה ארוכה - אני נתקלתי במקרים בהם מראש הוצעה הנחה על רכב שעמד בתצוגה. אולי זאת מדיניות של דלק-מוטורס להסתיר מידע מלקוחות וטוב שאתה כנציג שלהם מודה בפה מלא שלקוח לא צריך לדעת מכך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תתפלא

באולמי מאזדה פורד יש את מספר המבקרים והרוכשים הגדול בארץ

בכל קנה מידה, עדיין לא 70 איש על כל רכב!

 

 

אני לא כל כך בטוח...

% המכוניות של דלק מוטורס שנמכרות לציי רכב הוא מהגבוהים בענף, כך שאין קשר ישיר בין כמות המסירות הכוללת לעומס באולם התצוגה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בכל אופן , הרכב הקודם של אבא שלי היה מתצוגה BUICK LUCERNE 2005

כמובן שנסענו לבדוק את הרכב לפני שהוא קיבל אותו (אנחנו מחדרה והסניף היה בנצרת עלית) , וכל ריג'יקט שמצאנו הם טיפלו (בעקרון לכלוך על המושבים).

 

הרכב היה בהנחה של משהו כמו 2-3% עם אני זוכר נכון

פורסם
אם אתה לא יודע, כדאי שתבדוק.

אורך (ולא אורח) חיים של דלת, זה לא רק עמידות הפח, זה הצירים, מנגנון הנעילה וכד'.

וכן בודקים כמה פעמים נפתחת ונסגרת דלת עד כשל. יש רובוט מיוחד שעושה זאת על כל חלק וחלק.

חלקים מיוצרים ונבדקים לאורך החיים שלהם. מנגנון פתיחת הדלת עובר בדיקות שכאלה, לחברה אין ענין שהקפיץ בידית ילך כעבור 10,000 פתיחות.

גם מתג הפעלת אורות עובר בדיקת אורך חיים, אפילו הריפודים נבדקים לרמת שחיקה ובלאי מזג-אויר.

 

אם מחליפים רכב בתצוגה כעבור חודש, אפשר להגיד שמדובר בבלאי מצטבר יחסית קטן, אבל אם מחליפים כעבור 10 חודשים, בהחלט יש הצטברות של בלאי שראוי לתמחרו בהנחה כלשהי.

 

אני תמהה שאתה אומר שלקוח לא צריך לדעת שרכב היה בתצוגה תקופה ארוכה - אני נתקלתי במקרים בהם מראש הוצעה הנחה על רכב שעמד בתצוגה. אולי זאת מדיניות של דלק-מוטורס להסתיר מידע מלקוחות וטוב שאתה כנציג שלהם מודה בפה מלא שלקוח לא צריך לדעת מכך.

.

 

מה אתה מבלבל את המוח ושם לי מילים בהודעה?

איפה כתבתי דבר כזה?

קצת הבנת הנקרא לא תזיק לך...

 

היודע/לא יודע היה על הסקת המסקנות השגויה -

ובטח לא על ידוע הלקוח האם הרכב בתצוגה או לא-יש חוק לגבי זה וחובה לידע לקוח על רכב ששימש כתצוגה!

פורסם
אני לא כל כך בטוח...

% המכוניות של דלק מוטורס שנמכרות לציי רכב הוא מהגבוהים בענף, כך שאין קשר ישיר בין כמות המסירות הכוללת לעומס באולם התצוגה.

 

על מה אתה מדבר,

יש לך נתוני יחס מדויקים של ציי רכב/ ללקוחות פרטיים עבור כל יבואן?

רוב היבואנים הגדולים בארץ עומדים על יחס של כ70% ליסינג/השכרה לעומת כ-30% פרטיים

 

ואני דיברתי על אולמות התצוגה בלבד והמבקרים בהם-לא הזכרתי בכלל את כמות המסירות

פורסם
והנניח היה על אורח החיים של דלת לא על מספר הפעמים שהיא נפתחת במהלך התצוגה. אורך חיים של דלת זה גם כמות הפתיחות והסגירות שלה. אם לדלת הוקצב מינימום 100,000 פעולות פתיחה/סגירה ובתצוגה ביזבזו 20,000, משמע אורך חיי הדלת התקצר ב-20 אחוז. זה בד"כ יבוא לידי ביטוי כשהרכב מתחיל להזדקן.

 

אז מי שלא יודע צריך לדעת עובדות ולא להמציא שטויות. העברית שלך קשה שפה בשבילי

אני לא יודע מי כותב שטויות אבל א' ב' של תיכנון, חוזק חומרים ואמינות זה אורך החיים שמצפים מהחלק.

 

אפילו כמה פעמים אפשר לפתוח ולסגור

מצחיקה בדקו בעזרת רובוט, על אחת כמה וכמה דלת מכונית.

 

בכדי להרחיב דעת, חפש גם מקורות העוסקים ב- mean time between failures או בקיצור MTBF.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
על מה אתה מדבר,

יש לך נתוני יחס מדויקים של ציי רכב/ ללקוחות פרטיים עבור כל יבואן?

רוב היבואנים הגדולים בארץ עומדים על יחס של כ70% ליסינג/השכרה לעומת כ-30% פרטיים

 

ואני דיברתי על אולמות התצוגה בלבד והמבקרים בהם-לא הזכרתי בכלל את כמות המסירות

 

ידידי,

איך בדיוק אפשר לאמוד את כמות הלקוחות שמגיעים לאולם תצוגה?

איך אתה יכול לקבוע מי מכר יותר ממי אם לא דרך דיווחי המסירות של היבואנים?

יש לך מידע אחר שעליו אתה מבסס את הקביעה (הנכונה אגב) שדלק מוטורס מוכרים הכי הרבה?

 

בקיצור, הדרך היחידה היא דרך טבלת המסירות.

טבלת המסירות מושפעת מאוד כמו ששנינו יודעים ומסכימים מכמות המסירות הכללית הכוללת גם ציי רכב.

לכן, אין בהכרח קשר בין כמות המסירות למופע הלקוחות אצל כל יבואן ויבואן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
רכבים מאולמות התצוגה זה רכבים חדשים לכל דבר. שנית, היום מורידים את כיסויי הניילון מהריפודים לפני מסירת הרכב ללקוח.

 

 

דיעה - היצרן כותב ברורות שחובה להוריד את הניילונים לפני המסירה מכיוון שבניגוד לריפודים שעשויים מבד מעכב בערה, הניילונים ממש לא... ובמקרה של תאונה שיכולה להתרחש אפילו ביציאה מהסוכנות, הניילון יכול להתברר כגורם נהדר לשריפה (ולמשל - הנהג מעשן ומפיל סיגריה וכו'). רק בישראל השאירו את הניילונים כדי שכום יראו שהרכב חדש.

 

ובאותה נימה - אני "מת" על האידיוטים שקונים רכב חדש ושמים מיד ריפידים זולים ודוחים, כדי לשמור על המקוריים. מה התוצאה? הם נוסעים שנתיים-שלוש על ריפוד מגעיל ומי שקונה מהם את הרכב מקבל ריפודים חדשים לגמרי (הרכב הראשון שלי היה מנטה שנת 1981, בשנת 1994. היו לו כיסויים בלויים ומלאי כתמים. הורדתי אותם בפחד מפני מה שאני אגלה, ומתחתיהם היו הריפודים המקוריים במצב ח-ד-ש). פראיירים

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...