Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית ב65K לילד בן 17


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לפני כחודש וחצי הוצאתי רשיון ואני רוצה לקנות עכשיו רכב,

אני מחפש רכב שלא יעשה הרבה בעיות, לא "אוכל" דלק והכי חשוב שיהיה לו לוק צעיר, ושנתון 2001 לפחות.

המכונית יכולה להיות או פרטית או ג'יפ. הצעות.

:)

פורסם

אתה מבין שג'יפ (כל ג'יפ, לא ממש משנה איזה) "יאכל" יותר דלק מרכב פרטי בגודל מקביל?

 

הדרישות שציינת ממש לא ממוקדות ואפשר לתת לך רשימה באורך הגלות של רכבים מתאימים. אולי כדאי שתיהיה קצת יותר ספציפי לגבי הרכב שאתה מחפש - קטן או גדול? 2 דלתות, 4 דלתות או 5 דלתות? ידני או אוטומטי? לנסיעה בעיר או מחוץ לעיר?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מבין שג'יפים "אוכלים" יותר דלק.

האוטו צריך להיות בטיחותי,אוטומטי והוא מיועד גם לדיי הרבה נסיעות בינעירוניות, אך גם לעירוניות.

והדלתות לא משנות.

פורסם

יש לך אולי כיוון כלשהו? אתה כל-כך כללי ולא ברור שקשה מאוד להמליץ על רכב מתאים.

אתה מתכוון לנסוע בשטח? מה זה "די הרבה נסיעות בינעירוניות"? האם יש מכוניות מסוימות שמוצאות חן בעיניך יותר או פחות (מה זה לוק צעיר מבחינתך...)?

×
×
  • תוכן חדש...