Jump to content

ofir009

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של ofir009

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. השאלה שלי היא מה עדיף, כבר יש לי 2 מכוניות בראש: Citroen C4 2008 או Mazda 6 2004, וכשאתם אומרים מה כדאי, אז אנא ממכם תביאו גם סיבות. תודה, אופיר
  2. אני מבין שג'יפים "אוכלים" יותר דלק. האוטו צריך להיות בטיחותי,אוטומטי והוא מיועד גם לדיי הרבה נסיעות בינעירוניות, אך גם לעירוניות. והדלתות לא משנות.
  3. שלום לכולם, לפני כחודש וחצי הוצאתי רשיון ואני רוצה לקנות עכשיו רכב, אני מחפש רכב שלא יעשה הרבה בעיות, לא "אוכל" דלק והכי חשוב שיהיה לו לוק צעיר, ושנתון 2001 לפחות. המכונית יכולה להיות או פרטית או ג'יפ. הצעות.
  4. שלום לכולם, אני מחפש אוטו שיש לו צורה ספורטיבית או קרובה לצורה ספורטיבית(אפילו צורות קלאסיות ישנות כאלה). תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...