Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונות צולמו מהמתחם של UMI בבני עי"ש

 

שתי תמונות של האבאו RS

 

r1wtywlnnhjm.jpg"]r1wtywlnnhjm.jpg[/url]

 

tmzn0mvxkija.jpg"]tmzn0mvxkija.jpg[/url]

 

שברולט וולט

 

wm0eyor1kdwn.jpghttp://‬"]‪wm0eyor1kdwn.jpghttp://‬[/url]

 

שברולט קמארו כניראה של מנכ"ל U.M.I

 

jztl2mznignm.jpg"]jztl2mznignm.jpg[/url]

 

הקדילאק המטריפה מחכה בחוץ

 

uzu2y44gmwyw.jpghttp://‬"]‪uzu2y44gmwyw.jpghttp://‬[/url]

 

המנוע של הקדילאק

 

trazkdnznm4f.jpghttp://‬"]‪trazkdnznm4f.jpghttp://‬[/url]

 

עם יהיו עוד מכוניות מיוחדות אני אפרסם.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יפה שיהיה השנה קאמרו וR8, ככה שמי שפספס לפני שנתיים חוץ מה8C לא יפסיד כלום...

 

רק שאלה, למה הפנסים שלה כאלה מכוערים ולא העגולים היפים עם שני פנסי האיתות היפים בצד?

פורסם

אגב סתם לידיעה ככול הנראה הוולט תעבור פחחות מכיוון שהמראה הימנית נשברה ניראה מה יעשו בנידון.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

רק שאלה, למה הפנסים שלה כאלה מכוערים ולא העגולים היפים עם שני פנסי האיתות היפים בצד?

 

אלה אינם פנסים סטנדרטיים אלא פנסים שהותקנו בשעתו באבות הטיפוס. הקאמארו עדיין אינה מיוצאת לאירופה ולכן עדיין לא ייצרו לה פנסים א-סימטריים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אגב סתם לידיעה ככול הנראה הוולט תעבור פחחות מכיוון שהמראה הימנית נשברה ניראה מה יעשו בנידון.

 

לא נורא. מישהו מהקהל כבר בטח ידאג לשבור את השניה, רק כדי שיהיה סימטרי :)

פורסם

אגב פורסם מחיר ל-CTS-V

590,000 שקלים.

 

הרבה יורת זול מהמתחרות שלו (M5, פנאמרה, יגואר XF SC)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הקאמארו נראית מעולה. ככה בדיוק צריכה להיראות מכונית שרירים אמריקאית. אהבתי!

הקאמארו עדיין אינה מיוצאת לאירופה ולכן עדיין לא ייצרו לה פנסים א-סימטריים.

אז כיצד היא קיבלה תקינה ורישוי ישראלי?

 

הפרונט של האביאו RS נראה כמו סוג של הכלאה בין פנסים של שירוקו לגריל של אאודי. שימו לב גם לקווי הדימיון בעיצוב מכסה המנוע.

 

tmzn0mvxkija.jpg

 

volkswagen_scirocco_5.jpg

 

ולגבי זה:

 

trazkdnznm4f.jpg

 

איזה תא מנוע מבאס :?

איפה הימים שבהם במקום משטחי פלסטיק אדירים ושחורים, היה אשכרה אפשר לראות את המנוע כשהיינו מרימים את המכסה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

האוואו rs נראית עצבנית.

הוולט גם נראית מעולה.

 

והקאדילק,פשוט מדהימה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

זהו בקשר למכוניות התלויות יש לי תהייה, זו לא התצוגה של מיצובישי בדרך כלל? וזה נראה לי כמו גלגל של הג'יפון החדש שלהם.

פורסם
זהו בקשר למכוניות התלויות יש לי תהייה, זו לא התצוגה של מיצובישי בדרך כלל? וזה נראה לי כמו גלגל של הג'יפון החדש שלהם.

שם הייתה היונדאי קופה בפעם האחרונה, אבל עכשיו זה ממש לא נראה כמו יונדאי קופה...

 

אגב התווספו תמונות חדשות לפייסבוק שלהם:

 

26536_112195652125396_100000048842180_261878_692435_n.jpg

 

26536_112196842125277_100000048842180_261880_1419828_n.jpg

 

CTS-V וספארק.

 

אגב מה דעתכם על:

 

25.3.10 - החשמליות מגיעות ולא מעט- מדהימות ויפות, אבל ביום ראשון נכריז על הפתעה עולמית של יצרן מהרציניים באירופה.

יש למישהו רעיון מה ההפתעה?


×
×
  • תוכן חדש...