Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסוי קליפר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאמר לי בעבר שאין כיסוי ל 15" אבל ראיתי על רכבים בכביש.

השאלה אם למישהו יש מידע לגבי כיסוי ל 15"? אני ממש חושק בזה ;)

 

זה לא חשוב איזה דגם הרכב או איזה ייצרן, זה מתאים לכולם

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=calipers%20cover&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_fcid=100&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_sticky=1&_stpos=&gbr=1

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

יש לי עוד שאלה איך אני מדביק את זה?

הדבק לא ימס בחום? כי אם אחד נופל הלך כל היופי...

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני בהלם מהאביזר המטומטם הזה ועוד יותר בהלם ממי שחושב להשתמש בו!

 

הקאליפר צריך לפזר חום והכיסוי המטופש הזה מבודד את הקאליפר ומוריד את מקדם מעבר החום של הקאליםר בסדר גודל או יותר (קרי פי עשרה או יותר). התוצאות האפשריות (ובתנאי בלימה מאומצת ודאיות) הן:

1. התחממות הקאליפר

2. FADING של הדוושה

3. בלאי מואץ

4. רתיחת נוזל בלם ואובדן בלימה מוחלט

 

בהצלחה בהתקנת התוסף הדבילי הזה שכל עיניינו להיות "כאילו"... כאילו פורשה טורבו או ברמבו מסדרת המירוץ שם הגוון האדום איננו צבע (גם PAINT מבודד מעבר חום ולכן לא ישמש שום חברה) הגוון שם מושג על ידי ציפוי פני שטח יוני (אנודייז) או sintered powder metal .

 

עומר

פורסם

זו שאלה לפורום שיפורים, כאן תקבל רק תשובות סקפטיות, כמו - בשביל מה זה טוב, וקישקושים על הולכת חום של הג'אנטים.

בעוד שלכולם ידוע שברמבו או צבע אדום משפרים את יכולת הבלימה, שווה לשקול גם מדבקת דיסק מחורר על הדראמים מאחורה, לא תאמין איזה נשיכה ושיפור ברמת הדעיכה וכל זה בלי להתעסק בשטויות של החלפת הסרן לדיסק.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אני בהלם מהאביזר המטומטם הזה ועוד יותר בהלם ממי שחושב להשתמש בו!

 

הקאליפר צריך לפזר חום והכיסוי המטופש הזה מבודד את הקאליפר ומוריד את מקדם מעבר החום של הקאליםר בסדר גודל או יותר (קרי פי עשרה או יותר). התוצאות האפשריות (ובתנאי בלימה מאומצת ודאיות) הן:

1. התחממות הקאליפר

2. FADING של הדוושה

3. בלאי מואץ

4. רתיחת נוזל בלם ואובדן בלימה מוחלט

 

בהצלחה בהתקנת התוסף הדבילי הזה שכל עיניינו להיות "כאילו"... כאילו פורשה טורבו או ברמבו מסדרת המירוץ שם הגוון האדום איננו צבע (גם PAINT מבודד מעבר חום ולכן לא ישמש שום חברה) הגוון שם מושג על ידי ציפוי פני שטח יוני (אנודייז) או sintered powder metal .

 

עומר

 

הבעיה שבהונדה סיויק אפילו יצאה ב2009 הקליפרים עשויים מברזל יציקה , וכזה לא ניתן לאנודייז , בפורשה ובקאליפרים

האקזוטיים המכלול עשוי מאלומיניום

ניתן לאנודיזציה, לניקליזציה והזהבה.

bbmbc2.jpg

פורסם
הבעיה שבהונדה סיויק אפילו יצאה ב2009 הקליפרים עשויים מברזל יציקה , וכזה לא ניתן לאנודייז , בפורשה ובקאליפרים

האקזוטיים המכלול עשוי מאלומיניום

ניתן לאנודיזציה, לניקליזציה והזהבה.

bbmbc2.jpg

 

 

 

proxima, העניין פשוט להפליא - לא ניתן = לא עושים.

לא צובעים בצבע שמבודד ומוריד את קצב פליטת החום של הקליפר בשום תנאי!

לא שמים על הקליפר כיסוי שעושה את הזוועה הנ"ל.

ואם אי אפשר, פשוט נשארים עם הקליפר שיש... ברזל אפור ועובד ולא צבע אדום יפה שיגרום למוות.

 

עומר

×
×
  • תוכן חדש...