Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

קיבלתי לידי מגבר kenwood שהגיע עם מפסק חצי אוטומטי

(דומה לזה: https://www.creatix.co.il/cs/alexsander/product.aspx?p_id=8489)

 

לאחר שחיברתי הכל שמתי לב כי המערכת עובדת אך כאשר אני מעלה את הסוויצ' היא ממשיכה לעבוד.

כלומר בגדול המערכת עובדת אבל כנראה שהמפסק כבר לא.."מפסיק"

 

האם עלי לקנות מפסק דומה או שאני יכול להסתפק במפסק פשוט?

כדוגמת זה:

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16882309076&cm_re=fuse-_-82-309-076-_-Product

 

בכל מקרה אשמח אם תוכלו להמליץ על חנות שבה אוכל לקנות את הרכיב הרלוונטי..

 

תודה

פורסם

טוב..עושה רושם שהוא ממשיך לעבוד ויהי מה..

 

מישהו יודע אם הוא עדיין יכול לתפקד בתור פיוז למרות שטכנית אי אפשר לכבות אותו?

פורסם

נכון, ועד כמה שזכור לי, כבל סטנדרטי של 4 גייג' ימיס את הבידוד שלו לפני שיגיע למשיכה של 140A.

אם אני טועה, 'צטערת.

מתחדשת*

פורסם

רומם זה לא משנה כרגע באיזה כבל הוא מישתמש כי הוא טוען שהמפסק לא משנה דבר גם כשהוא מעלה את המתג

אז כניראה שהוא תקול תחליף לפיוז רגיל וזהו

הקדמתם אותי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

היתרון היחידי שבמידה והוא תקין במקרה של קצר הוא יקפוץ (כמו פחת בבית) ולא יסרף כמו פיוז רגיל . :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
היתרון היחידי שבמידה והוא תקין במקרה של קצר הוא יקפוץ (כמו פחת בבית) ולא יסרף כמו פיוז רגיל . :-)

 

כלומר כל מיני טענות שהוא מבודד רעש מנוע וכאלה..הן בגדר אגדה אורבנית?!

פורסם

אז עם כבל 4 אני יכול לשים 60A ולישון בשקט?

 

ממה שקראתי באתרים הבנתי ששמים אמפר גבוה במערכות מורכבות שצורכות הרבה חשמל?

 

איך מחשבים את הצריכה - מחברים את כל האמפרז' של כל הרכיבים במערכת?

פורסם

מחברים את צריכת הזרם כדי לדעת איזה כבל לשים.

את הפיוז לפני הכבל מחשבים לפי הכבל שנמצא בחישוב הקודם.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...