Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

גיר האוטומט של ה- 406 SV 2000 משנת 2001 "קופץ" באמצע נסיעה במיוחד במאמץ ומנורות השלג והספורט מתחילות להבהב-כיבוי המנוע והפעלתו מחדש והבעיה נפתרת עד לפעם הבאה.

 

במוסך החברה החליפו את השסתומים של הגיר והבעיה חזרה אחרי 3 חודשים ואז, טענו שצריך לשפץ את הגיר ! (9000 ש"ח)

 

במוסך אחר טענו שהגיר תקין אבל ישנו לכלוך בגיר לכן, שמו חומר ניקוי ואחרי 1000 ק"מ החליפו שמן ופילטר והבעיה חזרה אחרי כחודש וחצי !

 

רציתי לדעת ממה יכולה לנבוע הבעיה ? האם זה חיישן גיר או שהגיר אכן צריך שיפוץ או לכלוך או אולי משהו אחר !?

פורסם
שלום רב,

 

גיר האוטומט של ה- 406 SV 2000 משנת 2001 "קופץ" באמצע נסיעה במיוחד במאמץ ומנורות השלג והספורט מתחילות להבהב-כיבוי המנוע והפעלתו מחדש והבעיה נפתרת עד לפעם הבאה.

 

במוסך החברה החליפו את השסתומים של הגיר והבעיה חזרה אחרי 3 חודשים ואז, טענו שצריך לשפץ את הגיר ! (9000 ש"ח)

 

במוסך אחר טענו שהגיר תקין אבל ישנו לכלוך בגיר לכן, שמו חומר ניקוי ואחרי 1000 ק"מ החליפו שמן ופילטר והבעיה חזרה אחרי כחודש וחצי !

 

רציתי לדעת ממה יכולה לנבוע הבעיה ? האם זה חיישן גיר או שהגיר אכן צריך שיפוץ או לכלוך או אולי משהו אחר !?

בקר טוב

במצב כזה שום דבר לא יעזור חוץ מדיאגנוזיסט טוב שיתחבר עם מחשב דיאגנוזה במוסך ויתן לך דיאגנוזה מסודרת על הבעיות בגיר.

יש לבצע בדיקות נוספות במוסך כולל נסיעת מבחן.

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...