Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שנדלקה לי נורת CHECK ENGINE ברכבי קפצתי למוסכניק והסברתי לו

הוא אמר לי שזה כנראה חיישן למדה (או חיישן כמות אוויר, משהו כזה) וחיישן חדש עולה סביבות 700 ש"ח

שאלתי אותו האם דחוף להחליף, תשובתו הייתה , אם הנורה לא מפריע לך, אז לא. הרכב סה"כ יזייף קצת.

 

הסממנים שמופיעים אצלי :

אם אני מתחיל נסיעה מאוד איטית ומטפס עד 65-70 קמ"ש הנורה לא נדלקת.

אם אני מתחיל נסיעה באופן רגיל, זאת אומרת לא יותר מדי גז אבל לא טיפ טיפה גז, היא גם נדלקת .

כשאני עובר את המהירות הנ"ל פתאום הנורה נדלקת. שמתי לב שאם אני נותן פול גז במצא נסיעה (נוגע בכפתור למטה)

הנורה לפעמים נכבית וככה זה נשאר .

 

בקיצור שעולים הטורים, גם בתחילת נסיעה וגם באמצע נסיעה - הנורה נדלקת.

 

מה אתם אומרים?

אני חייל וחשוב לי לחסוך - בגלל זה אני זקוק לעזרתכם .

פורסם

תוכל להגיע אלינו למוסך , אנו מתקינים חיישנים תחליפיים באיכות גבוהה מאוד במחיר מוזל .

 

חיישן למדה לרכבך כולל התקנה ומע"מ יעלה 350 ש"ח .

 

המוצר מגיע עם אחריות לחצי שנה .

פורסם
האם אצלכם אפשרי לסרוק את התקלה על מנת לדעת בדיוק מה צריך לתקן ?

תודה

 

במידה והחיישן תקול...

אני ממליץ לך לרכוש חיישן מקורי או תוצרת ייצרן OEM בלבד ולא חיישן סיני שאיכותו לא ידועה ואורך החיים שלו מוגבל. חפש חיישנים תוצרת.

NIPPARTS

Meat&Doria

 

אורך החיים של חיישן מקורי נע בין 100K-150K ואפילו יותר בחיישנים עם חימום.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...