Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לצריכת דלק מוגזמת ברכב, בנוסף לכך שמתי לב לריח של דלק בתוך האוטו.

פירקתי את הכיסא שלצד הנהג וחשפתי את המשאבה, המשאבה עצמה בסדר גמור אבל האחד מצינורות הדלק סדוק/עם חור.

החור אינו במקום שאני יכול חתוך ולחבר למשאבה אלא יותר בפנים הרכב, אני לא הצלחתי להגיע לשם.

זחלתי מתחת לרכב אבל לא מצאתי את הצינור הנ"ל.

 

מישהו יכול לעזור לי לאתר את החיבור של הצינור? אני לא רואה איפה הוא נגמר.

אני יתחיל לפרק את כסא הנהג אולי משם תהייה לי גישה לצינור.

 

אשמח לקבל את עזרתכם בנושא.

וחשוב לציין את חברי הפורום חיים יוד ואורן שעזרו לי, תודה רבה!

קובי

פורסם

עידכון:

זחלתי מתחת לרכב, פירקתי את הפילטר דלק, זה הצינור שמתחבר לפילטר הדלק.

השאלה כעת היא: האם ניתן להחליף את הצינור הישן לצינור חדש שמתאים לדלק או שאני צריך לקנות את אותו הצינור בידיוק?

הצינור הישן הוא רחב ומגומי, ואילו בהמשך הוא הופך לחומר קשיח שבסופו שוב יש שוב את הגומי שמתחבר לפילטר דלק.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...