Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי רוב הסיכויים שהבחור נזרק מהרכב בזמן הנסיעה! :roll:

 

זה בהנחה שהבנאדם לא היה חגור...

 

אם הוא כן היה.... :roll:

 

חגור?! אין את הקורה שהחגורה נמצאת עליה! החגורה לא שווה שקל פה... אין חגורה..

ככה או ככה הוא היה אמור להזרק..

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי ניסרו את הקורה כדי להוציא את הבחור ? או שהיא נשארה על העץ?

בתכלס אם הוא לא היה חגור ועף מהרכב לפני שהרכב התלבש על העץ מצבו היה יותר טוב לא?

פורסם
כי רוב הסיכויים שהבחור נזרק מהרכב בזמן הנסיעה! :roll:

 

זה בהנחה שהבנאדם לא היה חגור...

 

אם הוא כן היה.... :roll:

 

חגור?! אין את הקורה שהחגורה נמצאת עליה! החגורה לא שווה שקל פה... אין חגורה..

ככה או ככה הוא היה אמור להזרק..

 

אפשרות אחרת היא:

סביר מאוד להניח שהקורה נעקרה בהתנגשות, והוא לא יכל לעוף אלא אחרי המכה מהעץ או אולי תוך כדי...

מה גם שעכשיו שמתי לב שבאמת הקורה שעליה יושבת החגורה היא בחלק השני(כלומר מחוברת לזנב)... אם הבנאדם חגור הוא פשוט היה נשחט מהחגורה...

:?

פורסם

רוב הסיכויים שכוחות ההצלה חתכו את הרכב לחתיכות כדי לחלץ את הנהג.

והמהירות היא לאו דווקא המהירות בה הוא נסע. בהחלט ייתכן שזה עוד אחרי נסיון האטה ממהירות גבוהה הרבה יותר.

פורסם
רוב הסיכויים שכוחות ההצלה חתכו את הרכב לחתיכות כדי לחלץ את הנהג.

והמהירות היא לאו דווקא המהירות בה הוא נסע. בהחלט ייתכן שזה עוד אחרי נסיון האטה ממהירות גבוהה הרבה יותר.

 

אני גם חושב שרוב הסיכויים שכוחות ההצלה חתכו את הרכב כדי לחלץ אותו. ראיתי תאונות פחות רציניות שבהן ניסרו את הרכב לשניים.

 

בגדול אני מסכים עם אישפוזה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ממש מפחיד!

:shock:

התאונה התרחשה בפורטוגל.

וכן, זו A3 (לא קוואטרו).

 

טעות! זאתי הייתה A3.. בעבר הרחוק.. :roll:

ולדעתי העובדה שהמחוג על 110 לא מציינת שהוא באמת נסע במהירות הזאתי

אלה מציינת שבשעת ההתנגשות הוא היה במהירות הזאתי.. וסביר להניח שבןאדם שמאבד שליטה ינסה לפחות ללחוץ על הברקס.

 

פרט נוסף חשוב לציון..

גנבו לו את הרדיו!!

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=13374

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני לא חושב שהניסור זה מה שגרם לניתוק של הקורה של החגורה מהחלק הקידמי...

תראה את התמונה של החלק הקידמי... הוא קרוע לא חיתוך ישר של מסור גם תסתכל על התמונה של החלק האחורי זה נקרע...

 

download.php?id=13369

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

כל התגובות שלכם עם השערות על מה קרה ואיך קרה ובאיזה מהירות קרה, ומה נפתח ומה קרה לנהג מיותרות לחלוטין.

 

לאף אחד מכם אין שמץ של מושג מה קרה, ועל סמך התמונות אין שום סיכוי שאף אחד מכם אפילו יתקרב לשער מה באמת קרה שם.

פשוט חבל על מאמצי ההקלדה שלכם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תראו כל הקטע הזה זה בכלל לא מצחיק פה אני בכל אופן לקחתי את זה בהלם מוחלט :shock:

 

בחיים לא ראיתי דבר כזה מחריד יש לי רק שני מילים לסכם את התאונה הזאת

 

 

אלוהים ישמור :shock:

פורסם
תראו כל הקטע הזה זה בכלל לא מצחיק פה אני בכל אופן לקחתי את זה בהלם מוחלט :shock:

 

בחיים לא ראיתי דבר כזה מחריד יש לי רק שני מילים לסכם את התאונה הזאת

 

 

אלוהים ישמור :shock:

 

בוא נגזים... בוא לרגע נהיה אטומים ונגיד אני לא מכיר את מי שנהרג זה אפילו לא בישראל ואני לא יודע מה הנסיבות לתאונה... לא צריך לקחת ללב... :cry:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

לאחר עיון קצר בפורום האמריקאי קראתי תגובה של בן אדם שחושב שהשקע בהגה נגרם כתוצאה מהראש של הנהג.... קצת מחריד לא?

זה גם אומר כמה דברים על היותו חגור....

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.


×
×
  • תוכן חדש...