Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שזוכר פניתי לחברי הפורום לפני כשבועיים אם בעיות בהתנעה של הרכב,

הייתי כשבועיים במרכז והרכב עמד (אני גר בצפון),היום חזרתי וביקשתי מחבר שיש לו ידע די בסיסי אני חייב לציין ברכבים,

שיבדוק אולי ימצא את הבעיה.

 

לאחר בדיקה כללית,ובדיקה של הפלאגים כמו שמישהו מהפורום הציע לי,מצאנו משהו די מוזר,

הפלאג כולו שחור,נראה כאילו נשרף,מהר מאוד הבנו שזה רק לכלוך שירד די בקלות אם מטלית יבשה,

אבל מעבר לזה מצאנו שהפלאגים רטובים ומכוסים בשכבה דקה של דלק,

החבר אמר לי שמלבד ניקוי של הקרבורטור שהוא המליץ בחום,הוא לא יכול לעזור ואין לו מושג ממה נובעת התקלה.

חשוב לציין שלאחר ניקוי של הפלאגים ושיוף קל בעזרת נייר זכוכית,הרכב התניע ונסע די חלק.

עוד פרט שחשוב לציין,אחד הכבלים של הפלאגים לא כל כך מגיב כאשר מנתקים אותו,כשמוציאים את ה-3 האחרים המנוע מאבד כח ומתחיל ''לקרתע'',

אבל כשמוציאים ת4,יש תגובה דומה אבל ממש חלשה ביחס לאחרים.

 

מה יכולה להיות הבעיה + פתרון וכמה יעלה התיקון להערכתכם.

 

המון תודה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

מצטער שאני מקפיץ שוב אבל ההודעה גלשה לעמוד ה3,

ומנסיון של עבר אני מעדיף להתייעץ כאן בפורום לפני שאני הולך למוסך.

 

 

בבקשה,מי שיודע,מבין שיעזור.

 

תודה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

האם החלפת פעם כוויל (סליל הצתה)?

 

היית לי בעיה דומה שנפטרה בעזרת החלפת כוייל, אבל אצלי הרכב לחלוטין לא התניע אך לפני שוהא מת, הוא עשה לי "קונצים" שהתבטאו בקשיי התנעה והיכבות פתאומית.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
האם החלפת פעם כוויל (סליל הצתה)?

 

היית לי בעיה דומה שנפטרה בעזרת החלפת כוייל, אבל אצלי הרכב לחלוטין לא התניע אך לפני שוהא מת, הוא עשה לי "קונצים" שהתבטאו בקשיי התנעה והיכבות פתאומית.

 

 

ידידי,לדעתי לא קראת את ההודעה עד הסוף,רשום שהצלחתי להתניע,יש בעיה אחרת.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
האם החלפת פעם כוויל (סליל הצתה)?

 

היית לי בעיה דומה שנפטרה בעזרת החלפת כוייל, אבל אצלי הרכב לחלוטין לא התניע אך לפני שוהא מת, הוא עשה לי "קונצים" שהתבטאו בקשיי התנעה והיכבות פתאומית.

 

ידידי,לדעתי לא קראת את ההודעה עד הסוף,רשום שהצלחתי להתניע אך לפני שהמנוע שבק לחלוטין הוא עשה קירטועים והיה קושי בהנעה!

 

ד.א באוטו שלך אין קרבורטור סתם שתדע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
ידידי,לדעתי לא קראת את ההודעה עד הסוף,רשום שהצלחתי להתניע אך לפני שהמנוע שבק לחלוטין הוא עשה קירטועים והיה קושי בהנעה!

 

ד.א באוטו שלך אין קרבורטור סתם שתדע.

 

לגבי הקרבורטור,יכול להיות שחבר שלי הטעה אותי,אבל הוא הראה לי והסביר לי איך מנקים .

 

ולגבי השאלה שלי,התכוונתי שלא קראת את ההודעה עד הסוף כי השאלה העיקרית שלי היא ,למה יש דלק על הפלאגים

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

עם הכוייל לא נותן מתח לפלאג, אז הפלאג לא יוצר ניצוץ ואז אין שריפה של דלק.

 

משמע שהדלק נשאר בצילינדר ולא מוצת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
עם הכוייל לא נותן מתח לפלאג, אז הפלאג לא יוצר ניצוץ ואז אין שריפה של דלק.

 

משמע שהדלק נשאר בצילינדר ולא מוצת.

 

עכשיו הבנתי,זאת התשובה שלה ציפיתי,אני דיי פקק בנושא הטכני ברכבים לכן צריך שיסבירו לי כמו לילד קטן.

 

תודה רבה לך.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

×
×
  • תוכן חדש...