Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה את העזרה שלכם בהמלצה על מערכת שלמה.

 

התחדשתי באוטו חדש מיצובישי קולט 94(1600 ידני)

 

ברכב יש מקום ל6 רמקולים 2 קדמיים 2 אמצעיים ו2 על המגש האחורי

 

התקציב שלי הוא 4K +- מה שאני מחפש זה קודם כל דגש על איכות וצליל נקי

אבל חשוב שיהיה סאב שיוכל לתת עבודה

 

מה שחשבתי זה 2 קומפוננטים קדמיים ו2 אמצעים של מורל (דגם אני עדיין לא סגור)

 

2 6*9 במגש האחורי

 

סאב שיוחבר למונו בלוק

ומגבר שיתן כח לכל ה6

 

בנוסף אני צריך רדיו דיסק איכותי (בגלל שהאוטו בא אם רדיו דיסק קסטות)

 

רדיו דיסק חייב שיהיה MP3 תומך ורצויי מאוד שיהיה אם חיבור USB

 

עוד שאלה למישו יש מושג מה המידה של הרמקולים מקדימה?? מישו שיש לו קולט או מישו שיודע.

 

חוות דעת רעיונות לכל מה שננתי פה

 

תודה רבה

פורסם

אם אתה רוצה סאב אז הייתי מציע לוותר על ה6X9 ואם לא אכפת לך אז תשקיע בבמה קדמית. ככה תביא מגבר יותר איכותי ואולי זול יותר של 2 ערוצים ו קומפוננט יותר טוב. אם אתה מתעקש על סראוונד אז 6X9 מספיק. לר צריך 6 רמקולים, לדעתי זה OVERKILL.

שאלה, התקציב עם התקנה וחיווט או בלי?

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם

התקנה וחיווט בערך 600-700-800 שח.

מורל דוטק אוביישן\הייבריד יד 2 או היי אנרג'י יד 2 או קלארוס יד 2.

מגבר: jbl1004 חדש.

סאב:הרץ es300,או W3 יד 2.

רדיו דיסק :פיוניר 4050.

יוצא לך בערך 4200 שח.

זאת דעתי

פורסם

^^ מחזק את מה שמוטי אמר. אם אתה נוטה לכיוון החדש אז קח דוטק אוביישן, קומפוננט טוב.

עדיין הייתי מציע ששמע יותר רכיבים. במה קדמית זה להשקיע ברמקולים קדמיים ללא צורך לאחוריים, כמו במופע, קונצרט או מה שזה לא יהיה. אם תחפש מגבר יד שנייה זה זה יגרד לך איזה 200 ש"ח.

 

עריכה*: מאיפה אתה ולאיזה מתקין אתה פונה?

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

×
×
  • תוכן חדש...