Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרט - נפילות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

 

:shock2:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

 

:shock2:

 

האיקון הזה :shock2: תמיד מזכיר לי מבט של יתוש שניה לפניי שהוא נוכח לדעת שהמישקף של הקסדה זה דבר בלתי עביר.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

:roflmao:

 

 

רגע , כבר שחררו אותך ? למה אתה לא מתקן את המיקום בפרופיל ? :twisted:

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

 

:shock2:

 

האיקון הזה :shock2: תמיד מזכיר לי מבט של יתוש שניה לפניישהוא נוכח לדעת שהמישקף של הקסדה זה דבר בלתי עביר.

 

 

:roflmao::roflmao::lol::lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
בואנה..אני לא רואה תמונה...רק סאונד..ינעל אבו זום זום... :mad:

 

תוריד DIVX

 

הלו ..הלו..הנשיא לא מוריד כלום..לא מתפשט בשביל אף אחד..

פעם הנשיא אמר לאיזה ילדה בפארק "בואי ..דוד נשיא יוריד את הDVIX ואת תקנפגי לו את התיקיה"...יומיים באבו כביר ......

 

כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לכבודו בשל הרכישה של אופנוע-עקום-זנב, ולכבוד ירום ממלכתיותו, שם הסופר מקס קישור ל- DIVX הנשיאותי:

 

http://download.divx.com/divx/DivX511.exe

 

תתפרע.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

×
×
  • תוכן חדש...