Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאאב מתה


alexk
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מותג עם הסטוריה אדירה, הווה שהוא בדיחה ועתיד שלא קיים.

 

זצוק"ל

 

תנצב"ה:wink:

 

donorcardgt2007%20(1).JPG

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני עוד אופטימי שיקנה אותה איזה שייח קטארי.

 

למרות היותה "לא קיימת" בישראל בכלל ונטולת הצלחות בכל העולם בהווה הנוכחי אי אפשר להתעלם מסאאב.

אני מקווה שתינצל רגע לפני ההוצאה להורג.

פורסם

בתי הקברות מלאים ביצרני רכב מעולים שהיו ואינם עוד.

 

לצערי, נראה שסאאב בדרך לשם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב יחסר מאוד, נוסעות לא מעט בכבישי ארצנו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
בתי הקברות מלאים ביצרני רכב מעולים שהיו ואינם עוד.

 

לצערי, נראה שסאאב בדרך לשם.

עדיף ככה מאשר שימכר לאיזה יצרן סיני שינסה להציף את השוק בחיקיים של סיטרואן ZX עם פרונט של טויוטה קורולה, תחת של סופר לנסר, וחיסכון על כל דבר אפשרי, כולל ברגים מברזל ושיעורי ריתוך לעובדים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יום אבל לעולם הרכב.

בתור אחד שהיה לאביו 2 סאאבים במהלך השנים האחרונות- ממש עצוב.

תמיד חלמתי לקנות סאאב חדשה, עכשיו זה כנראה לא יקרה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני לא מבין על מה הצער.

 

סאאב כמותג מתה מזמן, המכוניות שהם מייצרים היום הן וורסיה צולעת למוצרים של מותג עלוב למדי אחר - אופל.

חבל? ממש לא - היצרן הזה נמצא במצב של מוות קליני הרבה זמן.

פורסם

סאאב מתה ביום בו היא איבדה את יכולתה לפתח פלטפורמה עצמאית, ונאלצה להשתמש ברצפתה של האופל וקטרה.

לסאאב לא היו די תקציבי פיתוח, וברגע שנושא הבטיחות הופקע מבילעדיותן של השבדיות לא נותר לה מה "למכור", למעט מנועי טורבו מצויינים, שגם הם מבוססים על תכנון מסוף שנות ה 60'.

חבל על מותג מיוחד שנעלם,אבל זה יותר ממניעי נוסטלגייה למען האמת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני לא מבין על מה הצער.

 

סאאב כמותג מתה מזמן, המכוניות שהם מייצרים היום הן וורסיה צולעת למוצרים של מותג עלוב למדי אחר - אופל.

חבל? ממש לא - היצרן הזה נמצא במצב של מוות קליני הרבה זמן.

אופל אולי לא בפריחה כלכלית, אבל להגיד שהמותג עצמו הוא עלוב לדעתי זה רחוק מאוד מהאמת. נכון שחלק מהדגמים החדשים כבר לא רכבים גרמנים (כגון אנטרה ואגילה, שהם בעצם יפנים\קוריאנים), מותג שמייצר את האסטרה והאינסיניה פשוט לא יכול להיות עלוב. מדובר במכוניות כמעט גאוניות בהתחשב במצב שאופל נמצאת בו, אולי לא מושלמות, אבל בטח הרבה יותר מוצלחות ממשפחתיות עלובות שרצות אצלנו כמו אקסנט, אופטרה ושאר ערמות הפח הממונעות שאנחנו רואים בכבישנו תודות לחברות הליסינג. חוץ מזה, שאופל משווקת מעולה בבריטניה, שם לא תשמע שהמותג הוא עלוב. אולי הבעיה היא שאופל היא של GM, ולא חלק מהקונצרן, אה וככה גם כנראה שהיו פחות בעיות כספיות...

 

אפשר להבין שאני לא בדיוק אובייקטיבי בעניין הזה, למרות שאני מסכים שאופל די בשפל, אבל עדיין מדובר ביצרנית שיש לה מקום עדיין ולא אחת שכבר ממזמן עם 3 גלגלים בקבר כמו סאאב.


×
×
  • תוכן חדש...