Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

ברשותי פיאט פונטו ספייס מודל 2003 ידנית,

הרכב במצב טוב מאוד וממש נהנתי ממנו בשנתיים האחרונות

שהוא איתי.

אני צריך לעבור לאוטו' (שישמש גם את האישה...)

 

אני מעוניין ברכב קטן, אוטו', חסכוני כמה שניתן וחשוב מאוד שיהיה א-מ-י-ן-!

 

חשבתי לרכוש פונטו ספייס מודל 2006 אבל כנראה שעם גיר אוטומט ומנוע זהה בנפח (1250)

השילוב לא יהיה מנצח...

 

מה דעתכם על פיג'ו 206 מודל 2006 1.4 או 1.6 ?

יש למישהו רעיון לבחירה חכמה יותר?...

 

 

תודה רבה לכל העוזרים!!!

פורסם

ה 206 אמינה וקצת יקרה.

אחותה הצפרתיה (C3) אמינה לפחות כמוה (חולקות אותו מנוע וגיר) יותר מאובזרת ממנה ועולה פחות מ 206.

מנוע 1400 טיפה עצל בשילוב עם הגיר האוט', אבל עושה את העבודה בשקט, גם בעיר וגם ב 110 קמ"ש מחוץ לעיר.

ב 50K אתה יכול לקנות C3 משנתון 2006 בערך. (לא זוכר אם ב 2006 עדיין היה 1400, או שהתחילו לשווק 1600 בלבד)

אם יש פונטו ספייס עם מנוע 1400 זו גם יכולה להיות אופציה מעולה.

בנוסף יש את האיביזה שהיא יחסית זולה לקניה (אבל טיפה יותר יקרה לאחזקה מהצרפתיות שהזכרתי למעלה).

ויש דיהטסו סיריון שתהיה אולי יותר אמינה מכל האופציות שהוזכרו פה, אבל הכי פחות מהנה לנהיגה (לדעתי עוד פחות מהפונטו שאתה נוסע עליה היום).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

יש לי רושם רע מאוד על סיטרואן מחברים שקנו, כל סיטרואן בכל שנה היתה אצלהם

מקור לצרות אז על זה אני מוותר.

 

לגבי ה 206 חוץ מהמחיר מה החסרונות והיתרונות בשנים 2005-2006?

 

תודה!...

פורסם

יתרונות: אוטו מהנה לנהיגה, לא זללן גדול של דלק, דגם 1600 מאובזר יותר מכל רכב אחר בסגמנט שלו (אולי רק ה C3 מאובזרת יותר).

חסרונות: ב 1400 (לא יודע איך זה ב 1600) אטם ראש מנוע נפרץ (לא בכל רכב) באיזור 100K - 130K ק"מ.

גיר "חכם" שלא כולם אוהבים, אני נהגתי 7 שנים עם תיבות אוט' כאלה, אבל לא לכולם זה מתאים, כי הגיר מדמה התנהגות של גיר ידני, זה אומר למשל שלפני כניסה לפניה, הוא יוריד הילוך משלישי לשני כדי שתשתמש פחות בבלמים.

אלה הדברים שאני מכיר.

רק שתזכור, אם אתה לא אוהב סיטרואן, הפיג'ו והסיטרואן זה אותו מנוע וגיר. רק הפלומבה שונה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...