Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן ב autodata יש המון שרטוטי חשמל לרכב הספציפי, תנסה להיות יותר ממוקד כי זה מסודר לפי נושאים

מבחינתי כל שרטוט יתקבל בברכה .

החשוב מכל מבחינתי הוא כל נושא בקרת המנוע .

יש לך רעיונות איך להשיג ??

אני בטוח שיש ב-AUTODATA אבל איך אני מצליח להשיג את המידע ??

 

תודה

פורסם
שלום, נא ספק לי מספר שלדה. מלא. ומספר RPO

מספר ה RPO נמצא בדלת הנהג - חפש מדבקה.

או על הכנף ליד הכיתוב EWPA

בוקר טוב .

לצערי לא רשום RPO בשום מקום .

מספר השלדה - VF38BRFVPVS002058

 

יש עוד נתון שרשום על תווית השילדה B2343 מתחת למכסה המנוע. הכיתוב הזה מופיע שורה מעל מספר השלדה.

לא יודע אם יעזור הנתון אבל אמרתי שבכל מקרה נעביר לך .

פורסם
בוקר טוב .

לצערי לא רשום RPO בשום מקום .

מספר השלדה - VF38BRFVPVS002058

 

יש עוד נתון שרשום על תווית השילדה B2343 מתחת למכסה המנוע. הכיתוב הזה מופיע שורה מעל מספר השלדה.

לא יודע אם יעזור הנתון אבל אמרתי שבכל מקרה נעביר לך .

 

 

מישהו מכיר דרך להשיג את השרטוט ??

פורסם

באתר http://www.psi.co.il בפורום טכני יש משתמש ליאורcupe שמסתובב משועמם עם המון ספרות טכנית ולדעתי אפילו פרסם לינקים לספרות יצרן של פיג'ו באתר. אם תפתח שרשור בפורום טכני באתר psi , אני די משוכנע שהוא יוכל לעזור לך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
[ATTACH]179046[/ATTACH]

בועז שלום .

תודה על השרטוט , אבל לצערי לא ניתן לקבל אותו בשללמותו מהסיבה שעלו 2 שרטוטים אחד על השני .

אפשר לשלוח שוב ?

תודה

פורסם
לא עלו שני שרטוטים אחד על השני. השרטוט השמאלי מושלם.

בועז.

בועז שלום .

מצטער שאני משגע אותך .

אל תשכח שאתה יכול לשחק בתוכנה !!

אני מקבל את זה כתמונה סטטית ללא אפשרות לשנות גודל או כל דבר ...

אכפת לך בבקשה לשלוח לי את השרטוט בצורה מוגדלת ובגודל A4 שלאחר הדפסה אני אראה משהו ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...