Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים עוד מפגש פורום נחמד ומוצלח הסתיים לו.

שוב היה כיף לראות את כולם וגם את האנשים החדשים שבכל פעם מגיעים בצרורות.

התרשמתי לראשונה מהפלוקינג-אין מראה מקורי ממנו.

שוב התרשמתי מהמערכת של דניG-אחחח דני את התעלומה של המערכת שלך עוד אפתור-בהירות וחיות כזאת עוד לא יצא לי לשמוע-באמת.

בנוסף, מתחילה להתקבל התחושה שיש לנו בטן רכה בכל הנוגע לפיתות, תמיד חסר. לתשומת ליבינו.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם ראשונה שהגעתי למפגש והיה ממש מענין מלא חבר'ה כולם מתערבבים המון מערכות שאלות והרבה חבר'ה טובים שתמיד מוכנים לעזור

 

רוני תודה רב על הייעוץ שיחקתי קצת עם האקולייזר והגעתי לסאוד מעולה.

 

לחבר'ה הרוסים עם ה306 האדומה: אני וחבר שלי מזמינים אותכם לעשות השבוע בניות למגברים

ניכנסנו לזה חזק היום והרעיונות התחילו לזרום.

 

לבחור עם הרנו ליסינג והמגבר המטורף של רוקפורד תהנה מהדיסק ואני בודק לך לגבי טוויטרים שלא יצרמו

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אז אכן היה מפגש נחמד מאוד,

 

מצטער ש"חתכתי" מוקדם אניעובד לילות ואני ממש הייתי חייב ללכת.

 

ל BMW_525_89, אני שמח אם הצלחתי להגיע לך לכיוונים, באמת שלא עשיתי יותר מידי.

 

לאלכס ויוסי,

תתחדשו ותהנו, יצא ממש יפה הפלוקיג והבאג'ז.

 

שבוע טוב לכולם

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

בתור חדש מהחדשים שהגיעו, היה מאגניב! :)

יש לי מספר תמונות, אך הן של ההונדה עם המגבר המטורף והסאבים, שכחתי את שמו של הבחור, מישהו זוכר? הוא היה עם מיכנס קצר, חולצה לבנה וכובע.

 

אודה לעזרתכם במציאת האבידה ;-)

פורסם

בחור עם הונדה סיויק? עם סאב שעושה הרבה בלגן? נראה שלי ששמו נאור..

ובפורום ידוע כ naorkicker משהו כזה.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אהבתי את העבודות של יוסי ואלכסנדר.אבל חסר לי הסמיילי על הפלוקינג...:-)יוסי-עבודותיך עוד יגמדו את התערוכות בגרמניה....

הגיעו הרבה חבר'ה נחמדים וחדשים ולעיתים גם חששתי שהגשר עומד ליפול עלינו מהבאסים שרצו שם.

היתה פאדיחה רצינית עם הפיתות.זה נושא שדורש ועדת חקירה ותר'ד נפרד.:lol:

היום שמעתי אצל עידן P3 כפול.איזה יופי.בכלל,הסאונד שלו הוא תענוג צרוף של איכות ועוצמה.עוד לא הבנתי את המלעיזים..

לבחור האשדודי-תודה על הדיסק.עוד לא שמעתי אותו כי כאב לי הראש מכל הטסטים של היום .לגבי הצעתך לטויטרים,העניין בטיפול אבל אשמח לשמוע חוות דעת נוספת.

לגילו-תנוח דעתך.מקווה שתישן טוב.שומעים אצלך מצוין ותנסה אפילו לחצי שעה את מה שהצעתי לך.

היו חסרים לי כמה מעמודי התווך של הפורום וחבל.אולי פעם הבאה.

ושאלה-למה לא הביאו את הכלב??:twisted:

פורסם

מצטער חברים, אפילו לקפוץ לאמר שלום לא היה ביכולתי היום.

 

שמח לשמוע שהיה מפגש טוב, להתראות במפגש הבא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ליאור תודה על המחמאות! הלוואי שהבאסים אצלי היו נשמעים רק עשירית משלך!

 

לגבי הפיתות, עוד אנשים אמרו שהם מביאים אז הבאתי 15 :(

 

unk רציתי לדבר איתך יותר על המצלמה שלך אבל המפגש כולו מסיח קצת את הדעת.

 

פעם הבאה!


×
×
  • תוכן חדש...