Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה אחלה מפגש, תודה לכולם על העצות הרעיונות והקבבים 8) .

 

רוני - היה תענוג להקשיב למערכת שלך, אחרי כיווני טיים בBIT ONE זה בכלל יהיה מטורף.

מי זה עם היונדאי גטס הלבנה והסאב 8" בין המושבים האחוריים? היה גם עונג.

 

לאור הדרישה - הנה כמה תמונות: (סורי על העיכוב)

IMG_0001_RSZ.jpg

IMG_0002_RSZ.jpg

IMG_0003_RSZ.jpg

IMG_0004_RSZ.jpg

IMG_0005_RSZ.jpg

IMG_0006_RSZ.jpg

IMG_0007_RSZ.jpg

IMG_0008_RSZ.jpg

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתמונה האחרונה נראה כאילו רוצים להרביץ לאופיר החמוד וישראל בא להפריד...נשמה....:lol:

ובעוד תמונה,נעל קטנה וורודה ליד גלגל ההונדה של ישראל. רוני נראה שם כאילו נתפס בקלקלתו וסמרטוט ספוג בדם בידו מנסה למחוק סימנים מחשידים-מזכרת מצמררת לאיזו דריסה שהיתה ואיננו יודעים? ישראל?:wink::lol:

ושתי תמונות שלא מחמיאות לפורום.נראה כאילו הפכנו את המקום למזבלה....נקודה למחשבה לצילומים העתידיים.

מה עם התמונות של הבחורה שהיתה וצילמה?!?

פורסם

לא רוצים להרביץ ולא נעליים (ורודות).. :lol:

סה"כ דיון סוער בדבר CARPC או לא CARPC..

ואכן הפכנו את המקום למזבלה, אבל ב18:30 לפני שהתקפלנו הכל נוקה נאסף ונזרק לפח (אבל את זה לא צילמתי).. 8)

 

לא אנחנו לא חיות, רק בני אדם ...

פורסם

ישראל,מתי כבר תגמור ת'פיבר ות'רכב (רוצה לומר את הפיבר ואת הרכב. נא להימנע משימוש בשפת רחוב)? :-P

 

ומזבלה זה דבר טוב,זה סימן שאנשים נהנים :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אגב בידי היה דבק דו צדדי שאיתו הדבקתי את הטוויטרים של אלון (יש! יש לי אליבי!)

 

תמיד דיון על CAR PC משום מה לא מסתיים עם תשובה חד משמעית של שני הצדדים.

 

לגבי הזבל, אנחנו מי מנקים בסוף! הפעם אני עזתי טיפה מוקדם אבל התחלנו ניקיון ואז הלכתי.

 

תהנו חברה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

עזרתי לנקות כמה שיכלתי לפני שהייתי צריך לזוז

בנוגע לדיון CARPC , אומנם רואים שאופיר מתנגד תמיד למה שאני אומר

 

אבל יש לי תשובה חד-משמעית בנוגע ל CARPC ממוצע+-

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
ואלה שבאים אחריך גם נהנים?:?

ליאור כן הם נהנים לקבל משכורת :wink: {בישביל מה אנשים משלמים מיסים אם הכל היה נקי היו פחות עובדי ניקיון ויותר מובטלים:idea:}

סתם ליאור מה אתה דואג בסופו של כל מיפגש המקום נישאר נקי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ממש נראה כאילו אני רב הרבה שם אה? :)

 

אליקו לא הבנתי למה הגבת ככה

אני לא זוכר שדיברתי איתך על זה האמת

ולא חושב שאמרתי משהו מנוגד , ההפך בנוגע למחשב זה נראה לי המפגש עם הכי הרבה הסכמה בנושא ח

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...