Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי רכב מסוג מאזדה 121 שנת 1994, אוטומטית.

 

מה שקורה שכבר חודשיים אני מסתובב במצב שהמערכת הזרקה לא פועלת בצורה תקינה ולוקחת דלק בכמות מטורף (אני מקבל 4 קילומטר לליטר).

אחרי בדיקה במוסך מורשה של מאזדה הגיעו למסקנה שהאינג'קטור פגום והחליפו לי אינג'קטור ...

אבל האינג'קטור שהחליפו לי היה גם מקולקל ...

 

עברתי כבר כמה מוסכים ואף אחד לא הצליח להשיג את האינג'קטור הזה למאזדה 121...

 

אני כבר לא יודע מה לעשות ובגלל זה אני פונה פה בפורום :

מישהו יודע איך אפשר להשיג את זה ? או מכיר מוסך באזור נתניה שיכול לסדר לי את זה ?

החלק הזה שווה בערך 500 שקל ,אין לי בעיה לקנות מערכת שלמה גם ב1500-2000...

 

תודה!

פורסם

האמת שבדקתי בEBAY

אין את האינג'קטור הספציפי שהאוטו שלי צריך

כעקרון במנוע רגיל יש 4

ובשלי זה הכל מתחבר לאינג'קטור אחד ... :(

אין את זה בEBAY

 

גם שאלתי כל מיני מוכרים שמוכרים אינג'קטורים ולא היה להם

פורסם

נסה לדבר עם חיים יוד חבר הפורום, הזרקות זו ההתמחות שלו, אולי יש לו רעיון.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

לפעמים בשביל בעל מקצוע טוב כדאי להרחיק. חיים הוא אחד מאלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נסה אצלם:

1. חיים יוד שנמצא ב"משה זר הזרקות דלק", רח' הרכב 5 א.ת סגולה פ"ת, טל' 03-9341320.

2. ג'קי ב"אלי את אלי דושי הזרקות דלק" שברח' המנוע 8 יפו, טל' 03-6820841.

3. דודי ב"מוסך מלכי ובניו" שברח' שניצלר 23 יפו, טל' 03-6837398.

בהצלחה ובברכה - רפי לין

פורסם

מישהו המליץ לי על חרמון קרבורטרים בבני ברק ...

הם טובים ?

 

זה ממש בעיה להגיע רחוק אני בנאדם עובד והאוטו נוסע ממש לא טוב שזה מלחיץ גם לסוע רחוק

פורסם
קיצר מישהו מכיר מקום שמטפל במערכות הזרקה ויכול להציל אותי באזור נתניה ?

 

"מישהו המליץ לי על חרמון קרבורטרים בבני ברק ...

הם טובים ?

 

זה ממש בעיה להגיע רחוק אני בנאדם עובד והאוטו נוסע ממש לא טוב שזה מלחיץ גם לסוע רחוק"

 

:?:מאיפה אתה?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם
"מישהו המליץ לי על חרמון קרבורטרים בבני ברק ...

הם טובים ?

 

זה ממש בעיה להגיע רחוק אני בנאדם עובד והאוטו נוסע ממש לא טוב שזה מלחיץ גם לסוע רחוק"

 

:?:מאיפה אתה?

כפר יונה

פורסם

בכל מקרה, לפ"ת, בני ברק או יפו עליך לנסוע מרחק כלשהוא.

למי שתפנה, צריך שיבצע קודם בדיקה כי לוא בטוח כלל שהתקלה הנה בגלל מזרק.

נא עדכן ממצאים ותוצאות, כשיהיו.

בברכה - רפי לין

פורסם

מצטרף להמלצות על חיים יוד, הדרך שתצטרך לנסוע לבני ברק וכדומה זאת אותה הדרך לנסיעה לחיים יוד בפתח תקווה.

תיסע לשם ותאמין לי שאתה תצא עם חיוך.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...