Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קניתי לא מזמן דייהטסו YRV 02

יום אחד נסעתי לעבודה ועליתי על אבן שהייתה על הכביש, כנראה ממשאית מאתר בנייה, במהירות 50-60 קמ"ש

והיה בום כזה חזק קיצר עצרתי בצד ראיתי שנהיתה בליטה על דופן הצמיד והטאסה נשברה קצת והג'אנט חשוף ואני רואה שהג'אנט התעקם בגלל האבן

עכשיו, אני יודע שצריך להחליף צמיג כי זה מסוכן אבל השאלה שלי אם מחליפים אחד אז חייבים להחליף גם את הצד השני?ז"א להחליף את 2 הצמיגים הקדמיים? או שאפשר רק אחד

אני דיי חדש בעניין רכבים למרות שהייתי נהג בצבא אבל את כל הבירוקרטייה עשה המפקד שלי, פה אני לבד חח

והאם צריך לעשות כיוון פרונט בגלל זה?

תודה לעוזרים

פורסם

עדיף להחליף את שני הצמיגים ואם אתה מחליף רק אחד הוא חייב להיות בדיוק כמו השני.

 

לאחר ההחלפה יש לבצע כיוון פרונט והייתי גם הולך למוסך לבדוק שלא נגרם נזק נוסף, שאתה לא רואה במבט חטוף.

 

כמו כן יש לישר את הג'אנט ואם לא ניתן להחליפו.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
עדיף להחליף את שני הצמיגים ואם אתה מחליף רק אחד הוא חייב להיות בדיוק כמו השני.

 

לאחר ההחלפה יש לבצע כיוון פרונט והייתי גם הולך למוסך לבדוק שלא נגרם נזק נוסף, שאתה לא רואה במבט חטוף.

 

כמו כן יש לישר את הג'אנט ואם לא ניתן להחליפו.

 

גילעד

 

אה אז זה כמו בצבא חייב להיות אותו צמיג..

 

כמה יעלה כיוון פרונט?

 

ופעם אחת שהייתי בפנצ'רייה (עשיתי שטיפה לאוטו) ראיתי איך מיישרים ג'אנט הוא היה עם מלא מכות כמו שלי ויותר גדולות

לקחו פטיש וברזל כזה כמו שחוצבים אבנים ונתנו מכות עד שיתיישר

טוב תודה על התשובה את זה רציתי לדעת

פורסם

הצבא כפוף לחוקי המדינה ולכן זה אותו דבר.

 

כיוון פרונט באיזור 200 ש"ח.

 

ועוד משהו אין צורך לצטט הודעה מעליך (זה גם נוגד את חוקי הפורום).

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אתמול החלפתי 2 צמיגים קדמיים 40 דקות אחרי שרשמת את ההודעה

הם היו כבר פסולים גם ככה ושחוקים

 

יישרו לי גם את הג'אנט על הדרך

 

אמרו לי גם צריך להחליף את האחוריים אבל אפשר עוד למשוך 10 אלף איתם

 

כרגע אין לי כסף כל כך חח

 

אגב הצמיגים האחוריים משנת 06' והקדמיים לא הספקתי לראות(הישנים) ולמזלי קיבלתי צמיגים של 09', את החברה לא זוכר אבל הלך לי 580 שקל על שתיהם ואמרו שהם היו במבצע

פורסם

רפי. לצערנו הרב, רוב הצמיגאים לא מודעים להשלכות הבטיחותית של התקנת צמיגים חדשים מקדימה תוך השארת השחוקים מאחורה. אולי נרים את הכפפה ונלחץ על משרד התחבורה תוך שיתוף איגוד הצמיגאים שיוציא הוראות מחייבות למנהלי הצמיגיות?

פורסם

למיטב ידיעתי יש הוראה כזאת של משרד התחבורה וחבל שיש צמיגאים שמתעצלים לבצע עוד קצת עבודה כדי להתקין הצמיגים החדשים מאחור ולהעביר קדימה את האחוריים ששחוקים יותר.

בברכה - רפי לין

פורסם

אל תישכחו שלהעביר את האחוריים לקדימה לוקח כמה דקות בודדות של עבודה ואף אחד לא עובד בחינם :idea:

אולי בתוספת קטנה של תשלום מצד הלקוח שלא תמיד בעל הרכב איכפת לו ומעדיף לחסוך קצת ולרוב הוא חושב שקדימה יותר חשוב שזה טעות מאוד נפוצה

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...