Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אנשים יקרים

יש ברשותי פאסאט 2002 עם 126,000 ק"מ,הרכב מטופל ברמה גבוה מאד.

היום במקרה הוצאתי את אחד הכבלים של ההצתה ונדהמתי שכולו טבול בשמן,כלומר עד לפלג עצמו שמוברג בתוך המנוע.

לא מבין ממה יכולה להיות הבעיה,והאם ניתן לסדר זאת?

הרכב סוחב מצוין,לא מעשן,ולא אוכל שמן.

מדובר על מנוע 1.8T.

 

מה יכולה להיות הסיבה לתופעה כזאת?

 

תודה.

פורסם

האם זה יכול להסביר את בעית הצילצולים שיש לי במנוע מזה כבר 5 חודשים שאף אחד לא עלה עוד על הבעיה.

אני באמת לחוץ מהנושא וחשוב לי לדעת איך אני יכול לדעת בודאות(משהו שאני יכול לבדוק עכשיו),שהשמן שיש לי מעל הפלגים זה מהאטם של המכסה שסתומים.

 

שוב תודה לכולם.

פורסם

לגבי השמן שיש לך על הפלאגים, השמן הגיע מהאטם מכסה שסטומים, זאת הדרך היחידה שהשמן הגיע לשם.

 

את הבעיה של צלצולים צריך לאבחן בעזרת סורק תקלות.

פורסם

ניקיתי עכשיו את השמן והנעתי את הרכב,תוך כדי שהמנוע עבד הוצאתי את אחד החוטים של המצתים ועכשיו לא מגיע יותר חשמל לפלג שהוצאתי והמנוע עובד על 3 בוכנות.

עשיתי טעות גדולה כנראה וכרגע אני לא יודע מה לעשות,אני צריך לגרור את הרכב?

האם,שמוציאים חוט אחד(שיש עליו כהל כנראה)יכול להפסיק לעבוד בגלל שהמנוע עבד?

מודאג מאד כרגע מהמצב....

תודה.

פורסם

שלום רב !

צר לי להיות איש מבשר הרעות, אך אני חושש ששרפת את סליל ההצתה.

לגבי בעייתך, נרמז לך יותר מפעמיים, שבעייתך קשורה כנראה לאטם מכסה שסתומים, שלאחר עיון קל בחיפוש בארכיון ובהודעות של מקרים דומים, מתברר שזה תופעה נפוצה ברכבי הקונצרן, ויש להחליף מכסה שסתומים עם האטם שיצוק בתוכו !

מהירות היא מהשטן, והלחץ והפניקה, שמתבטא מהכותרת שלך, בעיקר לאחר שאתה מבצע דבר , לא מקצועי ובודק ניצוץ, על ידי שליפת חוט ההצתה במנוע עובד, שהוא אסור בהחלט, בדלל ההתנגדות הגבוהה, הגורמת לשריפת סליל ההצתה , או המודול הצתה.

המתן בסבלנות לתגובתו של רון ממוסך רון, ממנו תקבל תשובה יותר מקצועית מנומקת ותכליתית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה לך..

אתה צודק שהמהירות מהשטן....

אשמח לקבל תשובה ממוסך רון על הנזק בדיוק ומה העלות של תיקון דבר כזה בערך.

דרך אגב צביקה האם סליל ההצתה נמצא בתוך החוט עצמו ומה מחירו בערך.

תודה לך..

 

רון-אשמח בבקשה לקבל תשובה ממך לגבי שני הדברים הסליל הצתה והאטם של מכסה השסתומים.

פורסם

שלום רב !

כפי שאמרתי בתגובתי הקודמת, תשובה תכליתית לגבי האבחון המדוייק לנזילה, ולסיבות של חוסר הניצוץ , תקבל מרון, תשובה מוסמכת.

אני ביססתי את השערתי, מקריאה שוטפת, בתגובות ישנות בפורום על מקרים דומים.

תשובה מוסמכת תוכל לקבל מרון בלבד, שתה כוס מים קרים, והמתן בסבלנות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

לעיניין הנזילה זו אכן בעיה באטם מכסה השסתומים של המנוע ,

בסביבות 100 K הוא מתחיל לנזול החוצה ולתוך השרוולים של המצתים .

אטם כזה מקורי עולה כ 190 שח ועבודה עוד כ 300 .

לעיניין הסליל ,יתכן שבאמת נגרם נזק לאחד מסלילי ההצתה

סליל הצתה מקורי עולה כ 380 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...