Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 2009 תאורת מד מהירות וסלד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל אם אתה תראה מהו ההילוך כאשר אתה במצב של D זה לא ישנה את העובדה שבהתאם ללחיצת הדוושה הוא יוריד הילוך אחד או שניים.

אבל אני אבדוק לך האם קיימת אפשרות שכזו אם כי לא נראה לי שיש.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין כי במזדה 5 יש אפשרות לראות את מספר ההילוך גם כשאתה ב D.

כמו כאן למשל.

 

(וכמובן שאני לא נוהג במהירות כזאת שערורייתית ועבריינית:roll:)

03Feb_0001.jpg

פורסם

אני נוהג במאזדה 3 אקטיב ובמד מהירות והסל"ד האור של הספרות לבן בלבד, הרקע שחור, המחוגים אדומים. אין שום אדום וכחול. יכול להיות שבקומפורט הצבעים אחרים?

פורסם
מעניין כי במזדה 5 יש אפשרות לראות את מספר ההילוך גם כשאתה ב D.

כמו כאן למשל.

 

sherman100 כתב :

גם במאזדה שלוש דגם קודם ניתן לראות את מספר ההילוך שהגיר במצב D.

האם בחדשה זה לא ככה?

 

ניסן - העם ממתין לתשובות :cool: , בדוק לנו בבקשה את הנושא , ואם אפשר לעדכן שיופיע גם מספר ההילוך ב D .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
sherman100 כתב :

 

 

ניסן - העם ממתין לתשובות :cool: , בדוק לנו בבקשה את הנושא , ואם אפשר לעדכן שיופיע גם מספר ההילוך ב D .

 

אייל .

 

אייל צר לי אך הבאתי עימי בשורות רעותף ניסיתי לבדוק האם קיימת פונקציה אך לא מצאתי שום פונקציה כזו בפרמטרים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב חברים, בדקתי עד עתה במספר רכבים (כולל שלי כמובן) , חלקם רמת גימור אקטיב וחלקם רמת גימור קומפורט, ובכולן בלוח השעונים צבע האור של המספרים (מהירות/סלד) לבן. מישהו יכול להסביר לי אם ככה על מה פותח השרשור מדבר? אלא אם הוא מדבר על הדור הקודם של מאזדה 3.


×
×
  • תוכן חדש...