Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי דייהטסו שרייד 97 1300, רכב קטן.

אני מעדיף שהסאב יהיה כמה שיותר קטן.

נכון לעכשיו יש לי ברכב מגבר של JBL GTO4060

http://www.caraudiocentre.co.uk/product_m-gto-4060-600w-4-channel-amplifier_p-21982.htm

  • 4 channel car audio power amplifier
  • Total output power: 600w max.
  • Output power @ 4 ohm: 4 x 55w RMS
  • Output power @ 4 ohms, bridged: 2 x 150 w Rms
  • Built-in variable, selectable electronics crossover
  • Selectable bass EQ (+6db @ 45Hz)
  • Dimensions ( W x H x L): 358mm x 55mm x 294mm


כרגע יש לי קומפוננט קידמי של JBL 210W MAX

70 RMS.

ומאחורה רמקולים 6X9, 210 RMS. גם JBL.

בקשר לרמקולים מאחורה כנראה שאני אנתק אותם.

היציאות שלי בפאנל שרופות אז הכל עובר דרך המגבר.

איזה סאב אתם ממליצים לי? התקציב שלי עד 650 אבל הייתי מעדיף להשקיע ככה עד 500 אלה אם כן ה 150 שקל האלה שווים את ההבדל. אין לי בעיה גם עם משומשים.

המגבר צריך להחזיק את הקומפוננט ואת הסאב.

אני שומע כמעט את כל סוגי המוזיקה, רק לא רוק כבד \ דיכאון וכו. בעיקר היפ הופ \ מוזיקת מועדונים \ שלמה ארצי \ ים תיכונית.

חשוב לי שהסאב יתן את הבאס רק כשצריך אותו, שיהיה עדין.

אני לא מאלה שמחפשים לעשות רעש ולשבור לעצמם את הרכב.

שאחרי נסיעה ארוכה לא תהיה לי בחילה.

תודה ושבוע טוב.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

1.קשה לי להאמין שהרמקול מאחרוה הינו 210RMS אולי 100RMS לכל היותר וזאת בהתאם לדגם.

לגבי סאב

רוקפורד P1 יספק את התמורה בהתאם 150RMS ו/או קיקר C12

 

א.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=598748

ב.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130349

 

ועוד תוספת קלה לתיבה סטנדרטית!

:roll:

פורסם

טעות שלי בקשר לאחוריים, בדקתי בקופסא והם כמו הקומפוננט, 70 RMS.

גם ככה כנראה שאני מתכוון לנתק אותם.

בקשר לסאב, לא עדיף לי אחד עם תיבה אטומה?(פחות מקום לא?)

הייתי היום ב ACE וראיתי את זה

stereo-tip.co.il/Product.asp?productid=318

ב 550 שקל.

  • 10" Polypropylene Cone
  • 1200W Peak Power (330W RMS)
  • Pre-wired & Loaded Enclosure
  • 4-Ohm Voice Coil
  • Perfect for pick-up trucks & compact vehicles
  • Gold-plated 5-way Binding Posts
  • Unique Turbo cone design offers superior rigidity
  • Product also known as: XSLB10S
  • Compuplus.com Pictures are for illustration purposes only

ממש קטן ולא תפס לי מקום.

כנראה שאני לא מנצל אותו כמו שצריך אבל מבחינת העומצה כשהגברתי זה היה יותר מידי בשבילי אז זה גם ככה לא משנה.

בקשר לסאבים שהמלצת לי, בתיבה קטנה הם יעבדו כמו שצריך? מה המינ גודל(ליטרים?) שאתה ממליץ?

ואם אפשר הסבר קטן מה עדיף לרכב שלי, תיבה אטומה או רגילה ומה ההבדל ביינהם?

שוב פעם תודה ענקית.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

האמת שיצא לי לשמוע את הסאב של סוני כאשר שחיפשתי סאב לעצמי

בהשווה לכמה מתחרים מאותו סדר גודל של מחיר אני יכול להגיד שהוא לא הרשים אותי בכלל

הסאב נשמע מרוח ולא נעים לאוזן...

לטעמי האישי אפילו PIONEER (סליחה שאני לא זוכר את הדגם) באותו המחיר נשמע טוב יותר.

כששמעתי סאבים של JBL, KICKER, CERWIN VEGA כבר היה שיפור של ממש...

פורסם

אתה לא צריך לזכור את הדגם , הפיוניר רובם בסביבות ה400RMS אין סיבה שלא ישמעו יותר טוב מהסוני

 

לא יודע לסוני יש צליל שונה באמת 1 מכל סאב אחר ששמעתי!

 

אבל למה אטרקציות הצעתי לך 2 סאבים שאני חושב שאין מה להוסיף

 

האמת חבר היום התחדש לו באודי A-3 והיה שם מגבר , חיברתי לו P1 הדגם היישן (הקודם) ובלי העין הרע הוא דופק יפה מאוד!

:roll:

פורסם

הרגשתי שמשהו לא הכי בסדר, אבל הרבה זמן לא שמעתי סאב אז כנראה שבגלל זה.

בקשר לסאבים שהמלצת לי, כנראה שאקח אחד מהם.

אם אפשר תשובה בקשר לגודל של התיבה ומה ההבדל בין רגילה לאטומה.

ואם אפשר המלצה לתיבה.

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...