Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי פז'ו 206 ואני מעוניין להתקין עלייה סט קומפוננט + מגבר

יש על הרכב כרגע :

 

1. רדיו דיסק - LG lac 7700

2. רמקולים- 6*9 PIONEER tsa6971 (וואט 350 )

 

אני רוצה להתקין :

 

1. מגבר-mac audio z4200

2.סט קומפוננט-jbl gto 6507

 

מה כדאי לבדוק לפני התקנה ? (אני מודה אני לא מבין גדול!!)

יש אפשרות להתקין קומפוננט ב206 מקדימה ?(הבנתי מקריאה בפורום שיכולה להיות בעיה בגודל )?

אשמח לקבל הצעות נוספות ...תודה:roll:

פורסם

אם עוד לא קניתה את הייתי ממליץ לך לשדרג למגבר הנ"ל :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=676626

ולקומפוננט הנ"ל :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

 

אם כבר קניתה ואתה מחפש רק התקנה ,חשוב קודם כול למצוא בעל מקצוע "שיודע מה הוא עושה"

ולא איזה חאפר ,רצוי התקנה עם כבל מתח 4 גייג' איכותי ,חיווט לרמקולים של 2.5 מ"מ ועם כבל RCA איכותי

למשל סטינגר קנוקונספט מונסטר כייבל וכדומה כמובן שגם רצוי לבצע בידוד בדלתות אבל זו הוצאה דיי יקרה

ולא חובה במערכת סטנדרטית כזו.

פורסם
אם עוד לא קניתה את הייתי ממליץ לך לשדרג למגבר הנ"ל :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=676626

ולקומפוננט הנ"ל :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

 

אם כבר קניתה ואתה מחפש רק התקנה ,חשוב קודם כול למצוא בעל מקצוע "שיודע מה הוא עושה"

ולא איזה חאפר ,רצוי התקנה עם כבל מתח 4 גייג' איכותי ,חיווט לרמקולים של 2.5 מ"מ ועם כבל RCA איכותי

למשל סטינגר קנוקונספט מונסטר כייבל וכדומה כמובן שגם רצוי לבצע בידוד בדלתות אבל זו הוצאה דיי יקרה

ולא חובה במערכת סטנדרטית כזו.

 

 

לשאלתך אם קניתי אז ...עוד לא

תמליץ לי איפה אני יכול לקנות אני גר באזור חדרה ?

פורסם

לגבי קומפוננט האמת צריך לשמוע , אני יודע שהמורל מאוד מומלצים אך אני אישית לא הכי משתגע מהם.

 

שים לב לדעתי המידה ברכבך הינה 5.25 כך שאל תרכוש לשווא , תבדוק את מידה הרמקול ואז תתכנן את הרכישה.

 

כמו כן , האמת אני חושב שרכיבים לרוב הציוד הרציני עדיף לרכוש מחנויות ישירות בשל שמתקין בטח ובטח ירצה להרוויח כמה שקלים כי זאת עבודתו , ככה שתבקר באתרי אינטרנט תשווא מחירים ואז תרכוש.

שיהיה את כל הציוד תמצא את המתקין הרצוי ובהצלחה בהמשך.

(כמובן שאתה יכול גם אט אט להתקין עוד ועוד רכיבים ע"פ מצב ההיתקדמות)

:roll:

פורסם
לגבי קומפוננט האמת צריך לשמוע , אני יודע שהמורל מאוד מומלצים אך אני אישית לא הכי משתגע מהם.

 

שים לב לדעתי המידה ברכבך הינה 5.25 כך שאל תרכוש לשווא , תבדוק את מידה הרמקול ואז תתכנן את הרכישה.

 

כמו כן , האמת אני חושב שרכיבים לרוב הציוד הרציני עדיף לרכוש מחנויות ישירות בשל שמתקין בטח ובטח ירצה להרוויח כמה שקלים כי זאת עבודתו , ככה שתבקר באתרי אינטרנט תשווא מחירים ואז תרכוש.

שיהיה את כל הציוד תמצא את המתקין הרצוי ובהצלחה בהמשך.

(כמובן שאתה יכול גם אט אט להתקין עוד ועוד רכיבים ע"פ מצב ההיתקדמות)

 

בדקתי לגבי המידה מקדימה זה 6.5 ומאחורה בדלתות זה 5.25

אני מחפש מתקין מקצועי גם באזור המרכז ?

פורסם

לגבי מתקין מקצועי באיזור המרכז אני ממליץ בחום על יוסי אלפיין

 

אתה יכול לפנות אליו בהודעה פרטית דרך הכינוי שלו ALPINE

×
×
  • תוכן חדש...