Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש לא סובל לנהוג בת"א ומשתדל לעשות זאת כמה שפחות ומחר אני צריך להגיע לאזור אלנבי - שנקין. מהי הדרך המהירה ביותר (אני מגיע מאזור רחובות) וכזו שבה התנועה זורמת יחסית. אשמח גם לדעת על חניות נורמליות באזור.

 

חג שמח והמשך שבוע מצויין!

פורסם

רק תחבורה ציבורית.

אלנבי אסור לתנועת רכבים פרטיים בשעות היום.

 

רכבת+תחבורה ציבורית להתנייד בתוך העיר.

תרד בתחנת ההגנה ומשם קו 16 עד לאלנבי פינת שינקין.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

תחבורה ציבורית היא לא אופציה, לפחות לא הפעם.

זה לא קריטי אם תמליצו לי על אזור הרחובות שציינתי. לפחות לחנות באזור ומשם להגיע ברגל.

פורסם

איזה סתירה

אתה לא סובל לנהוג בת"א, אני ממליץ לך את האופציה הכי טובה וחסכונית ואתה אומר שזה לא אופציה ושאתה מעדיף ללכת ברגל?

 

נו שוין.

יש חניון מקביל לשוק בצלאל, אין לך סיכוי למצוא שם חניה במהלך היום

חניון הכרמלית, יש סיכוי עם התברברות קלה של שעה + לחצות את שוק הכרמל.

 

בהצלחה

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

כביש 431 לכיוון מערב. המשך על כביש 20 (איילון צפון) ירידה ימינה המחלף וולפסון והמשך ישר עם הכביש צפונה לכיוון ת"א.

 

באזור אצטדיון בלומפילד פנייה שמאלה עד שד' ירושלים. פנייה ימינה בשדרות ירושלים ישר עד אזור מלון דן פנורמה/ מסגד חסן בק. פנייה ימינה לכיוון שוק הכרמל. חנייה בשעות היום בתשלום או בחניון מוסדר או בכחול לבן עם חנייה סלולרית.

 

הליכה ברגל ליעד.

פורסם

יוצא מאיילון ביציאת לה גרדיה.

נוסע ישר לכיוון העיר,יורד למנהרה.

ממשיך ישר,עובר את סוכנויות האופנועים של יוסאנג ומטרו.

פניה שניה ימינה.

נוסע ישר עד שחוצה את שנקין(יש מקום אחד צומת T שצריך לפנות ימינה וישר שמאלה).

ואז תחפש מה לעשות עם האוטו.יש כמה חניונים באזור.

יש המון פקחים באזור.

אין דרך יותר מהירה,אתה כמעט ולא נמצא בתוך העיר.

אייל

פורסם

תודה על העזרה.

 

שביט, אני לא אוהב להסתובב באזור עם רכב אבל מחר אני צריך, עם כל הבאסה. תודה רבה בכל מקרה:)

×
×
  • תוכן חדש...