Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ אוויר בגלגלים-טויוטה ראב 4


dorshoshani
שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

ברשותי טויטה ראב 4 שנת 2007 ובהצעת כמה מחברי הפורום הלכתי לבדוק לחץ אוויר(עקב זאת שבפניות היה רעש גלגלים)

על דופן דלת הנהג היה רשום לחץ 32.

בדקתי את הגלגל השמאלי האחורי ולהפתעתי המכונה הראתה "14"

הייתי בשוק.

כל הגלגלים היו נמוכים . בסיבות ה25-30 וכמובן הגלגל הרביעי של 14

איך זה יכול להגיע למצב כזה?

שיש 14 ?

אולי דליפת אוויר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי פעם אחרונה בדקת לחץ אויר בצמיגים?

בעקרון לחץ אויר בגלגלים יורד עם הזמן, ולכן חשוב להקפיד ולבדוק לחץ אויר פעם בשבוע-שבועיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי פעם אחרונה בדקת לחץ אויר בצמיגים?

בעקרון לחץ אויר בגלגלים יורד עם הזמן, ולכן חשוב להקפיד ולבדוק לחץ אויר פעם בשבוע-שבועיים.

אתה הנהג היחידי על הרכב? יכול להיות שנסעו איתו בחולות, הוציאו אויר מהגלגלים כדי ליצור שטח פנים גדול יותר לצמיג ושכחו לנפח אוויר חזרה?

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אינני הנהג היחדי אך האוטו הוא אוטו משפחתי ולא ביקר שטח מאז שהוא אצלנו אמנם הרכב יד 2 ,שנת ייצור 2007.

בדקתי לחץ אוויר עקב התחלת שמיעת רעש גלגלים בפניות ולאחר מילוי האוויר הרעש נעלם ברוך השם.

ככה שירידת לחץ האוויר קרתה במהלך ה3 חודשים שבהם הרכב אצלנו.

שאלתי היא האם יכול להיות בריחת אוויר ?ללכת לפאנצר מאכר לבדוק את הגלגלים?

 

ועוד שאלה

הלגלגים לא מאותה חברה

הקדמיים של X והאחוריים Y

האם זה בסדר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע, עכשיו אחרי שמילאת לחץ אויר נכון, לעקוב אחר איבוד האויר - כמו שכתבתי קודם, פעם בשבוע להכנס לתחנת דלק ולמלא את אותו הלחץ.

עדכן אם יש פערים גדולים באינטרבל הזמן הזה.

 

כל עוד יש לך צמיגים זהים על אותו הסרן (קידמי ימני זהה לקידמי שמאלי ובמקביל אחורי ימני זהה לאחורי שמאלי), זה בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
אני מציע, עכשיו אחרי שמילאת לחץ אויר נכון, לעקוב אחר איבוד האויר - כמו שכתבתי קודם, פעם בשבוע להכנס לתחנת דלק ולמלא את אותו הלחץ.

עדכן אם יש פערים גדולים באינטרבל הזמן הזה.

 

כל עוד יש לך צמיגים זהים על אותו הסרן (קידמי ימני זהה לקידמי שמאלי ובמקביל אחורי ימני זהה לאחורי שמאלי), זה בסדר.

 

 

 

 

למיטב ידיעתי, ראב 4 מצויד בהנעה קבועה 4*4 לכן קודם כל מחובתך להרכיב 4 צמיגים זהים לחלוטין ,

ועם הרעשים בפניות ממשיכים גש לבצע כיוון פרונט!!

דרך המלך, היא לי דרכי היחידה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...