Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב להבין את כל אוהבי האוטומטי הישראלים.

 

4 הילוכים זה לא טוב.

גיר רציף זה לא טוב.

גיר רובוטי זה לא טוב.

גיר DSG זה יקר ועם הרבה בעיות.

אייל

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לצערי, לא רק שנסעתי "נסיעת מבחן" על ה- C4, אלא שהרכב שימש אותי במשך יותר מחודש (כמובן שאם היית טורח לקורא את ההודעה בעניין עד הסוף אז גם אתה היית יודע את זה...).

 

אני לא חוזר בי מאף מילה שכתבתי על ה- C4, מדובר בזוועה מוטורית.

 

מכבד את דעתך על הסיטרואן , זכותך, זוועה מוטורית ??, קצת הגזמת.

את זה אני משייך דווקא לקורולה, מקרר על גלגלים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הסיטרואן C4 היא ממש לא זוועה מוטורית, אלא קומפקטית ממוצעת בהחלט.

כשהורי היתלבטו איזו מכונית לרכוש, ביצענו נסיעות מבחן ברוב הקומפקטיות הרלוונטיות, והסיטרואן איכזבה בעיקר בשל רמת ציפיות גבוהה, ואובייקטיבית בשל נוחות נסיעה עירונית בינונית מינוס, בייחוד בהשוואה מול הסובארו B3.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני חייב להבין את כל אוהבי האוטומטי הישראלים.

 

4 הילוכים זה לא טוב. + 1 להוסיף בשקל , ועם 5 הילוכים הכל מרגיש טוב יותר .

גיר רציף זה לא טוב. - עדיין קשה להתרגל , בחדשות הוא השתפר .

גיר רובוטי זה לא טוב.

גיר DSG זה יקר ועם הרבה בעיות.- זה העתיד ואני מחכה לו , רק שיעבור את חבלי הקליטה ומניסיוני 5-6 הילוכים מספיק

ויש ממסרות אוטומטיות לא רעות :idea:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
sronis, אתה לא יכול להשוות בין כמויות המומנט של דגמי הרכבים.

שם כל הילוך הוא ארוך ארוך. יש 6 הילוכים בשביל לסגור 240+.

בנוסף שה-DSG מחזיק יחסי העברה של גיר ידני.

הגיר 6 הילוכים האוטומטי-גרמני מחזיק יחסי העברה של הילוכים 1-2 זהים לשל אוטומט סטנדרטי.

שורה תחתונה - לא מומלץ בכלל, בתור אחד שנסע לא מעט על גולף אוטומטית ומעט על פאסאט טורבו אוטומטית.

ובכלל, מי שמחפש רכב עם גיר אוטומטי שלא יבכה פה על ביצועים.

 

יופי, תתעלם מרוב מה שכתבתי, זה יוביל את הדיון לאנשהוא.

 

לא צריך רכב גדול מנוע עם מומנט ענק, גם בקומפקטיות 1.6 גיר אוטומטי עם 6 הילוכים מציג יתרונות רבים ביחס לאחיו מרובע ההילוכים.

בנוסף, יחסי ההעברה ב-DSG ובאוטומט 6 הילוכים אינם כל כך שונים. ההבדל הוא בעיקר בממיר המומנט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מכבד את דעתך על הסיטרואן , זכותך, זוועה מוטורית ??, קצת הגזמת.

את זה אני משייך דווקא לקורולה, מקרר על גלגלים.

 

יתכן שהטויוטה מקרר, יתכן - אבל המקרר הזה פחות גרוע מהסיטרואן.

 

הסיטרואן C4 היא ממש לא זוועה מוטורית, אלא קומפקטית ממוצעת בהחלט.

כשהורי היתלבטו איזו מכונית לרכוש, ביצענו נסיעות מבחן ברוב הקומפקטיות הרלוונטיות, והסיטרואן איכזבה בעיקר בשל רמת ציפיות גבוהה, ואובייקטיבית בשל נוחות נסיעה עירונית בינונית מינוס, בייחוד בהשוואה מול הסובארו B3.

 

ומה על לוח המחוונים ה"מקורי"?

ורעש המנוע?

והפלסטיקה המתפרקת?

והראות לקצה הרכב? (אני 1.85 וסבלתי, מעניין מה עולה בחלקם של נמוכים יותר...).

 

בקיצור - לא כיף.

פורסם
יתכן שהטויוטה מקרר, יתכן - אבל המקרר הזה פחות גרוע מהסיטרואן.

 

 

 

ומה על לוח המחוונים ה"מקורי"?

ורעש המנוע?

והפלסטיקה המתפרקת?

והראות לקצה הרכב? (אני 1.85 וסבלתי, מעניין מה עולה בחלקם של נמוכים יותר...).

 

בקיצור - לא כיף.

פלסטיקה המתפרקת??פה כבר איבדת את הקצת אמינות שעוד הייתה לך קודם.

פורסם
יופי, תתעלם מרוב מה שכתבתי, זה יוביל את הדיון לאנשהוא.

 

לא צריך רכב גדול מנוע עם מומנט ענק, גם בקומפקטיות 1.6 גיר אוטומטי עם 6 הילוכים מציג יתרונות רבים ביחס לאחיו מרובע ההילוכים.

בנוסף, יחסי ההעברה ב-DSG ובאוטומט 6 הילוכים אינם כל כך שונים. ההבדל הוא בעיקר בממיר המומנט.

 

אני חושב שפספסתי את הנקודה שלך אז.

פורסם
יתכן שהטויוטה מקרר, יתכן - אבל המקרר הזה פחות גרוע מהסיטרואן.

 

לדעתך, אני חושב אחרת.

 

 

ומה על לוח המחוונים ה"מקורי"?

ורעש המנוע?

והפלסטיקה המתפרקת?

והראות לקצה הרכב? (אני 1.85 וסבלתי, מעניין מה עולה בחלקם של נמוכים יותר...).

 

בקיצור - לא כיף.

 

מה הבעיה עם לוח המחוונים ?

פחות מוחשי מרעש המנוע בקורולה.

איזה פלסטיקה מתפרקת ? , הרכבים שנהגתי עליהם גם בארץ ובחו"ל לא הראו שום סימני מצוקה.

לא הייתה לי שום בעיה עם מימדי הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

4 הילוכים זה לא טוב.

גיר רציף זה לא טוב.

גיר רובוטי זה לא טוב.

גיר DSG זה יקר ועם הרבה בעיות.

ידני לא טוב - צריך כל הזמן לשחק עם הידית ולהחליף קלאץ' מדי פעם. אה, וגם כל הזמן ללחוץ על הקלאץ'.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בכלל פספתם את העניין האמיתי והוא תרבות צריכה.

מכונית היא מוצר מתכלה שאמור להחזיק חיי מדף של ארבע/חמש שנים, כמו דור בעולם הסלולאר.

אני לא רואה מצב שמישהו יקנה סלולרי עם מצלמה של פחות משלושה מ"פ, בלי קשר לצורך אמיתי בהכרך, מאותה סיבה רכב חדש עם תיבה מיושנת הוא קניה לא אופנתית. אולי הריבוי בראשי התיבות של מערכות העזר מעיד על הרצון של היצרנים להשאר גם אופנתיים אבל לא תמיד מצליחים.

בלי קשר לסוג הרכב הייתי מחכה לדור הבא של הרובוטיות, שיגמרו כל הריקולים, ישודרגו התוכנות והחומרים ונהנה משני העולמות.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

כחובב מכוניות צרפתיות קלאסיות, אינני יכול שלא להסכים עם דורקי לגבי מסקנותיו על C4. ה"סיטרואן" הזו נועדה לשבות את לב הלקוח באולם התצוגה - ורק שם. העיצוב, הגאדג'טים, הסנטימנטים ל-GSA של פעם. כל נסיעת מבחן קצרה תציג את האמת במערומיה - והיא לא יפה. נסיוני עם C4 הוא עם הדגם טרום מתיחת הפנים. צר לי חברים, חXX של אוטו.

 

C5 החדשה היתה אכזבה גדולה לא פחות. פתחתי על כך שירשור בעבר - ואני ממליץ בחום לגרשון לנצל את השעה המתוכננת לנסיעת המבחן לארוחת צהרים טובה. נראה לי שתהנה יותר.

 

C3 היתה חביבה, אבל 206, שהושקה 4 שנים לפניה וחלקה עמה את רוב מכלוליה, היא מכונית טובה יתר.

 

הסיטרואן היחידות שעוד נותר בהן אותו ניחוח מיוחד, אזוטרי משהו הן C6 ופיקאסו הנוכחית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
בכל הכבוד הראוי לשוכני ארצות השפלה, אני מוחה על ההכללה לפיה מי שלא אוהב את ה AL4 מחמלך, הוא באופן בלתי נמנע שונא צרפתיות. עד היום אני מתגעגע לקסארה שמכרתי לפני שנה ( 1.8 ש.י 98 עם גיר "טמבל" של ZF ), שגם היום לדעתי היא מכונית שאינה פחות מנהדרת ועולה באיכויות הניהוג שלה, נוחותה, ידידותה לנהג, על כל מיני קומפקטיות חדשות, עגלתיות, כבדות, חסרות תקשורת ונרפות. הסיבה לסלידה המופגנת אצלי ל AL4, היא דווקא בשל נסיונו, המוצלח לצערי, של הגיר הזה להפוך מכוניות נהדרות לכאלו שמוציאות את החשק לנהוג בהן.

 

כל גיר אוטומטי עם ממיר מומנט מוציא את כל החשק לנהוג במכוניות שאחרת היו ראויות לחלוטין.

זה מחלה של ממיר המומנט. לא של ה AL4. דווקא ה AL4 פחות נורא בזכות נעילת ממיר מוקדמת, והתאמת ההילוך למהירות הנסיעה.

בגירים אוטומטיים אחרים אני נאלץ כל הזמן להיות במוד טיפטרוניק כדי להיות בהילוך המתאים.

ה AL4 הוא הגיר האוטומטי היחיד שאיתו אני מסוגל לנהוג ב D

 

פה הגזמת. מי שפוסל רכב בגלל גיר אוטומטי יודע בדיוק מה הוא מחפש - שליטה מלאה בהילוכים. בשבילו, גיר אוטומטי פשוט לא בא בחשבון בגלל אופי הפעולה שלו. מי שפוסל רכב בגלל שיש לו גיר אוטומטי עם 4 ולא 5 או 6 הילוכים, עושה את זה למרות שאין לו באמת מושג אם הגיר מנצל את המנוע כראוי ולא בגלל שאופי הפעולה של הגיר לא מתאים לו.

 

רוני

 

נהגתי על מספיק רכבים עם גיר אוטומטי 4 הילוכים כדי לדעת שזה מעצבן אותי. זה גורם לי להיות לחוץ ולשנוא את הנהיגה.

הבורות בין ההילוכים, הצורך לבצע קיקדאון אגרסיבי בשביל כל האצה קטנה, הצורך לבצע שוב ושוב ושוב קיקדאון אחרי כל עזיבת גז קלה (חוץ מ AL4). (כמובן שבמכוניות עם המון מומנט זה לא בעיה, אבל לא על מכוניות כאלה אנחנו מדברים).

מצד שני יצא לי לנהוג על הסקודה רומסטר עם גיר 6 הילוכים וממיר מומנט, וזה בהחלט עולם אחר לגמרי, ועם זה אני הייתי (אולי) מוכן להסתדר, כל עוד אני משתמש בתפעול ידני.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תגובתי שבמצוטט, אליה הואלת להתייחס, אינה נדרשת להסבר מדוע לדעתך ה AL4 טוב מתיבה אוטומטית "רגילה". זה מובן גם מהשירשור הנוכחי, כמו לזכרוני גם שירשורים קודמים שדנו באותו ענין. טעמך והעדפותיך הן ענינך ואין לי כוונה לנסות ולהתערב בהם. הסיבה בשלה כתבתי את שכתבתי, היא נקודת המוצא שלך לפיה יחס שלילי ל AL4 הוא בעצם תולדה של יחס כזה למכוניות צרפתיות ככלל. זו דעה קדומה לא פחות מזו עליה אתה מתרעם.

פורסם
כחובב מכוניות צרפתיות קלאסיות, אינני יכול שלא להסכים עם דורקי לגבי מסקנותיו על C4. ה"סיטרואן" הזו נועדה לשבות את לב הלקוח באולם התצוגה - ורק שם. העיצוב, הגאדג'טים, הסנטימנטים ל-GSA של פעם. כל נסיעת מבחן קצרה תציג את האמת במערומיה - והיא לא יפה. נסיוני עם C4 הוא עם הדגם טרום מתיחת הפנים. צר לי חברים, חXX של אוטו.

מזל גדול לסיטרואן שהציבור באירופה אינו שותף לדעתך , והרכב זוכה להצלחה מסחרית נאה , הרכב רחוק מאוד מלהיות XXX של אוטו, אבל כאמצעי לפרובוקציה הניסוח שלך בהחלט מתאים.

נכון ה GSA הייתה מיוחדת, אבל הצלחה מסחרית לא היה הצד החזק שלה, מה לעשות כדי למכור צריך להתפשר.

C5 החדשה היתה אכזבה גדולה לא פחות. פתחתי על כך שירשור בעבר - ואני ממליץ בחום לגרשון לנצל את השעה המתוכננת לנסיעת המבחן לארוחת צהרים טובה. נראה לי שתהנה יותר.

אתה בדעת מיעוט , באירופה התגובות לרכב טובות, אומנם הוא לא מוביל את הקטגוריה, אך הוא מתברג יפה בצמרת, הרכב בולט במיוחד עם אופציות מנועי הדיזל.

C3 היתה חביבה, אבל 206, שהושקה 4 שנים לפניה וחלקה עמה את רוב מכלוליה, היא מכונית טובה יתר.

 

הסיטרואן היחידות שעוד נותר בהן אותו ניחוח מיוחד, אזוטרי משהו הן C6 ופיקאסו הנוכחית.

 

כשרוצים לשלול מותג, אין בעיה למצוא סיבות ופגמים בכל דבר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...