Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

< - הודעת פרישה - >


David A
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
bmw אני ממש לא מסכים איתך...

אני ממש לא חושב שהרמה בפורום הזה ירדה .

 

בתור מי שעשה הפסקה מהפורום לחצי שנה וחזר ממש לא מזמן, אני ממש קיבלתי חזק בפנים את השינוי באופי של הפורום. שימו לב שלא אמרתי ירידה ברמה, כי יכול להיות שיש מי שהאופי החדש הזה מתאים לו יותר מהישן. לדעתי הדיונים באמת פחות עמוקים, וגם העזרה ההדדית זה לא מה שהיה פה פעם.

 

ביני לבין עצמי חשבתי, עוד לפני פרסום ההודעה של דייויד, שאולי פשוט לכל פורום יש אורך חיים מסויים במצבו המקורי. יש כמה נושאים שכיחים שאפשר לדון בהם אחרי שבונים פורום חדש והם מעניינים. אח"כ, כמו שהמצב כיום, בעצם כל דיון שמעניין משתמש חדש שמצטרף מקבל תשובה בסגנון "כבר דשנו בזה רבות בפורום, תעשה חיפוש" והדיון מצטמצם למתן לינק לת'רד ישן ונעילת הת'רד החדש.

במצב כזה באמת מה נשאר למשתמש חדש לעשות ? הרי הוא לא מצטרף לפורום כדי לקרוא את הארכיון ... הוא רוצה לדבר עם אנשים ... אז הוא כותב משהו בסגנון "אחי שמתי ____ באוטו והוא פצצה" או שהוא מתחיל לריב עם אחרים מי יותר טיפש, למי יש יותר שגיעות כתיב, למי יש יותר גדול ועוד ריבים מטופשים מהסוג הזה.

 

אין לי הרבה רעיונות איך לצאת מהמילכוד הזה, אבל חשבתי שחשוב להצביע על חלק ממה שלדעתי הם הגורמים לבעיה.

 

מעבר לזה ברור שפורום גדול שמקבל כל אחד בהכרח לא יכול לענות לצרכים של ציבור מצומצם שמתעניין, נגיד, במכוניות ספורטיביות, או במכוניות סגולות, או בכל נושא ספציפי אחר.

My responses are limited. You must ask the right questions

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דוד, קודם כל חבל שאתה עוזב, אבל אני יכול להבין אותך.

זה מזכיר את ימי וואי-נט, שבהתחלה היתה קבוצה מצומצמת של אנשים

וככל שהיא התרחבה המצב החל להתדרדר, והכוונה היא התדרדר לדיונים

שלא מעניינים חובבי רכב, אלא אנשים רגילים שרוצים לדעת מחירונים,

עלות אחזקה וכל מיני דברים שלבעלי ספורטיביות או סתם מכוניות מיוחדות נראים ממש שוליים.

אבל ככה זה תמיד, ברגע שהקהל הולך וגדל, הנטיה היא ללכת לכיוון המיינסטרים.

ואם בהתחלה הייתי שורץ בפורום כמה שעות ביום, זה ירד לשעה ביום,

ואז שעה ביומיים, ובסוף שעה בשבוע...

אבל כמו שכתבו קודמיי, לא צריך לברוח, פשוט להתעלם מכל אותן שטויות.

וגם, אסור לשכוח שמשתמשים חדשים פחות מכירים את האווירה, פחות יודעים

מה לשאול ואיך לשאול, וזו בעיה, אבל אין לה כ"כ פתרון.

בכל אופן, בהצלחה בהמשך, ואני מקווה שתחזור.

:wave2:

פורסם
הדיון הזה מאד טעון רגשית, ואני לא נוטה להתערב בכאלה אבל בכל זאת.

 

דבר ראשון, נורא חבל לאבד אחד כמוך מהפורום.

אני לא מכיר אותך, אבל עצוב לי בכל זאת.

 

כי סה"כ אם יש כאלה שאמרו כך או כך, לא אומר שאלה שתמיד

חלקו את אותה אהבה כבר איבדו אותה.

 

בכל זאת יש לזכור שהחזקת רכב היא דבר יקר מאד,

והאוכלוסיה פה מאד צעירה, אך מתבגרת, מה שאומר שעדיין

אין הרבה כסף, וגם עכשיו מתחילים לחשוב על העתיד.

 

כלומר זה חלק מהחיים.

חוסר פירגון וזלזול כלפי מי שמשקיע זה דבר מגעיל ביותר,

בזה אני מסכים. אם בגלל מיעוט כזה אתה פורש, חבל.

 

דעתי היא שעדיף להשאר בפנים, ולעודד ולעזור לאלה שחולקים את האהבה עד הסוף,

מאשר להוציא את עצמך מהכלל.

 

זהו.

 

 

 

מסכים.

תמיד אפשר להעיף הודעות שאנשים כותבים כמו שרוני אהרונוביץ עושה אצלו בבית...

פורום מקוון זה פורום מקוון ואין מה לעשות בנידון, תמיד יגיעו עוד אנשים.

לא כולם מרשים לעצמם להשקיע כסף רב במכונית, במיוחד בארצנו מוכת הרמאים והחאפרים.

אני מסוגל להבין את רצונך לפרוש מניהול הפורום, אבל לא את העובדה שלא תישאר כחבר פעיל.

 

בהצלחה..

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
bmw אני ממש לא מסכים איתך...

אני ממש לא חושב שהרמה בפורום הזה ירדה .

 

בתור מי שעשה הפסקה מהפורום לחצי שנה וחזר ממש לא מזמן, אני ממש קיבלתי חזק בפנים את השינוי באופי של הפורום. שימו לב שלא אמרתי ירידה ברמה, כי יכול להיות שיש מי שהאופי החדש הזה מתאים לו יותר מהישן. לדעתי הדיונים באמת פחות עמוקים, וגם העזרה ההדדית זה לא מה שהיה פה פעם.

 

ביני לבין עצמי חשבתי, עוד לפני פרסום ההודעה של דייויד, שאולי פשוט לכל פורום יש אורך חיים מסויים במצבו המקורי. יש כמה נושאים שכיחים שאפשר לדון בהם אחרי שבונים פורום חדש והם מעניינים. אח"כ, כמו שהמצב כיום, בעצם כל דיון שמעניין משתמש חדש שמצטרף מקבל תשובה בסגנון "כבר דשנו בזה רבות בפורום, תעשה חיפוש" והדיון מצטמצם למתן לינק לת'רד ישן ונעילת הת'רד החדש.

במצב כזה באמת מה נשאר למשתמש חדש לעשות ? הרי הוא לא מצטרף לפורום כדי לקרוא את הארכיון ... הוא רוצה לדבר עם אנשים ... אז הוא כותב משהו בסגנון "אחי שמתי ____ באוטו והוא פצצה" או שהוא מתחיל לריב עם אחרים מי יותר טיפש, למי יש יותר שגיעות כתיב, למי יש יותר גדול ועוד ריבים מטופשים מהסוג הזה.

 

אין לי הרבה רעיונות איך לצאת מהמילכוד הזה, אבל חשבתי שחשוב להצביע על חלק ממה שלדעתי הם הגורמים לבעיה.

 

מעבר לזה ברור שפורום גדול שמקבל כל אחד בהכרח לא יכול לענות לצרכים של ציבור מצומצם שמתעניין, נגיד, במכוניות ספורטיביות, או במכוניות סגולות, או בכל נושא ספציפי אחר.

 

 

:mm_yeah:

 

לא יכולת לנסח את הדברים טוב יותר.

 

 

דוד , תודה על הזמן וההשקעה בפורום וכמובן גם מחוצה לו.

תעשה מה שאתה מרגיש , זה הכי חשוב!

פורסם

 

 

דוד , תודה על הזמן וההשקעה בפורום וכמובן גם מחוצה לו.

תעשה מה שאתה מרגיש , זה הכי חשוב!

 

תרגום חופשי למתקשים להבין את לירן : יאללה יאללה , תעוף לנו כבר מהעיניים , אינטליגנט :!::twisted:

פורסם

 

 

דוד , תודה על הזמן וההשקעה בפורום וכמובן גם מחוצה לו.

תעשה מה שאתה מרגיש , זה הכי חשוב!

 

תרגום חופשי למתקשים להבין את לירן : יאללה יאללה , תעוף לנו כבר מהעיניים , אינטליגנט :!::twisted:

 

חס וחלילה...

תכלס דיברתי בשיא הרצינות , כל אחד יעשה כראות עיניו .

טוב נחסוך בדיבורים האוטו שלי הולך לעבור שטיפה רצינית אחרי שבועים

אז נתראה עוד 6 שעות...

:idea:

פורסם

דיוויד,

 

צר לי שהחלטת לעזוב, אך עוד יותר צר לי שאתה צודק...

אכן, לאחרונה אני מוצה פחות ופחות עיניין בבילוי בפורום - אותם שאלות, אותם תשובות, ויותר מדי דיונים וויכוחים על אמינות של פז'ו וסחירות של אלפה :(

 

כנראה עכשיו, אחרי שהלכת, גם פורום טכני יהיה פחות מעניין בשבילי :(

 

התקווה שלי שאולי שהודעה שלך תפתח עיניים למשתמשי הפורום הזה - ותביא לשינוי כלשהו - כך שיהיה לך למה לחזור.

 

נתראה,

P.

 

נב: תודה על כל המידע שקיבלתי ממך בשנה וחצי האחרונות.

 

לא ידעתי שפרוקסי של קומברס יודע לשחזר דפים :):roll::):roll:

פורסם

חבל באמת חבל כמה שאתה צודק...וחבל שאתב צודק אבל אין מה לעשות לזה התגלגלנו...

 

וחבל שאצה עוזב........ :cry:

 

שיהיה לך בהצלחך

 

 

סרגיי

POWERD BY C....

פורסם

היי דיויד..

את האמת ההודעה שלך ריגשה גם אותי..

ואני מסכים ב 100%

גם אני למעשה עם רגל וחצי מחוץ לפורום..

הן בגלל תוכן ההודעות.

הן בגלל ההמון המטורף ששורץ פה.

והן בגלל הקצב ההיסטרי של ההודעת הנכתבות פה יום יום.

 

בכל מקרה, את רוב ההתגובות שאני מקבל פה אני לוקח בערבון מוגבל ביותר.

 

שימשת לי להשראה רבה, במיוחד הפרוייקט שעשית בעברך עם ה-אלפאסוד.

אולי זה נשמע כאילו אני מספיד אותך. אבל זה לא כך, אני למעשה נמצא במצבך כרגע (מבחינת הפורום).

 

להתראות ובהצלחה.

 

יש לי רק הצעת יעול שאולי יכולה לעזור למצב הפורום..

ישנה אפשרות לפצל את הפורומים?.. זאת אומרת, תתי פורום ממוקדים יותר בנושאים יותר ספציפים.

 

אדם.

פורסם

עזבו אתכם - רק שיטת אהרונוביץ' יכולה לעזור... :evil: אתם יכולים להסכים עם דיעותיו וצורת ההתבטאות שלו , או שלא.

 

אבל רמת הפורום שלו היא אחרת , לטובה.

פורסם

כל פעם שמישהו עוזב אתם מתפלאים :?:

 

למה כל אלה שיש להם באמת מה לתרום לא פה או לא פה כמו פעם :?:

 

תומר, חייםK, דניG, חן, ועוד...גם אני נכנס הרבה פחות, וזה לא מפתיע

 

פשוט הרמה פה ירודה :!: אנשים טובים שידעו את הפורום הזה בימים יותר טובים הולכים, כי כבר בלתי נסבל פה, היו הרבה נסיונות לשפר לדעתי כמו שזה נראה היום, קארזפורום פשוט מלא בשטויות, משעמם וחסר כל יחודיות, מדי פעם יש איזו נקודת אור.

 

וכן אני מסכים, בלי יד חזקה על המחיקה לא יהיה פה סדר, נכון גם פחות אנשים, לדעתי זה יהיה רק לטובה

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
כל פעם שמישהו עוזב אתם מתפלאים :?:

 

למה כל אלה שיש להם באמת מה לתרום לא פה או לא פה כמו פעם :?:

 

תומר, חייםK, דניG, חן, ועוד...גם אני נכנס הרבה פחות, וזה לא מפתיע

 

פשוט הרמה פה ירודה :!: אנשים טובים שידעו את הפורום הזה בימים יותר טובים הולכים, כי כבר בלתי נסבל פה, היו הרבה נסיונות לשפר לדעתי כמו שזה נראה היום, קארזפורום פשוט מלא בשטויות, משעמם וחסר כל יחודיות, מדי פעם יש איזו נקודת אור.

 

וכן אני מסכים, בלי יד חזקה על המחיקה לא יהיה פה סדר, נכון גם פחות אנשים, לדעתי זה יהיה רק לטובה

 

 

אני מסתכל על זה מצד אחר.

נגמרו כבר הנושאים המענינים, כל הנושאים כבר נטחנו עשרות פעמים.

 

 

אני בטוח שאם תסתכל על פורמי רכב אחרים (כולל פורמים מחוץ לארץ) תראה שבהרבה מקומות נגמרים הנושאים המענינים, וכל מה שנשאר זה כמה שאלות קטנות שכבר עלו בפורמים בעבר ,או הודעות באוף טופיק על דברים שמתגלגלים יום יום בעיתונות.

 

 

אי אפשר להאשים את ילדי הפורום החדשים או את בעלי הקושי באיות.

פורסם

נראה לי שכמה גורמים פה מתקשים להבין את מטרת הפורום,

ולפחות ככה אני רואה את זה.

 

*יתקנו אותי המנהלים אם אני טועה ספציפית כלפי פורום זה, אבל בכלליות.

 

פורום הינה קהילה בעלת משהו שמשותף לכל חבריה.

לכולנו ברור מה משותף פה לכל החברים.

 

אז נכון, אולי הרבה בולשיט נכתב פה, ואפילו לי יש בו חלק גדול,

אבל בכל זאת, בלי הפורום, הרבה אנשים שנמשכים לתחום לא היו נחשפים אליו.

 

אם רוצים רק דיונים עניניים בנושאי שיפורים, מכניקה, נהיגה,

וכו' - אפשר פשוט לקבל את כל הידע מקריאת ספרים בנושא.

 

אז נכון, לא תמיד נעים לבלות בפורום, ונכון שהצנזורה יכולה להיות הרבה יותר קפדנית,

ובכל אופן - הפורום מלכד פה את הגרעין הקשה, לאו דווקא של המקצועניים,

לאו דווקא של בעלי הספורטיביות, אלא כמו שדייויד כתב -

אלה שבאמת אוהבים את התחום, וגם אלה שכעת ללא רכב,

אבל בטוח שבעתיד הם יחזיקיו ספורטיבית.

 

הפורום תורם לגיבוש הקהילה, להחדרת מודעות לעניין, לתמיכה ויעוץ בהרבה תחומים.

אז אפשר לסנן הרבה בולשיט ולהנות מהיתרונות של הפורום.

 

אולי אתם (אלה שהסכימו) לא מעריכים את זה,

כי הרי אתם ותיקים בתחום, מוכרים, בעלי ידע ומעמד, וגם לפעמים עיסוק בתחום.

 

לעומת זאת, אני מנקודת מבט אישית, למדתי ואלמד פה הרבה.

אז אני ועוד הרבה כמוני לא כותבים על פרוייקט של שיפוץ אלפא, או אנעארף,

אבל זה לא בגלל שהם לא רוצים.

אלא בגלל שאין להם את האמצעים כרגע לפרוייקטים כאלה.

 

אז האם אנחנו מיותרים פה? בא נגיד שאת התשובה נדע עוד 4-5 שנים.

תחשבו איך אתם ההיתם כותבים אם ההיתם מאד נמשכים לתחום,

אבל לא ההיתם מסוגלים ממש לבצע משהו.

 

אז מגיעים לפורום, מתבוניים וקוראים הודעות של מי שמבין ויודע,

נהנים, וגם מוסיפים בולשיט.

 

ככה זה, ואני באמת מקווה שנזכה לראות עוד כמה שנים את הדור

ש"מדרדר" פה את הפורום, עושה חיל.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

חבר'ה חאלאס עם כל הצביעות.

 

הבן אדם כתב הודעה שמסבירה את הפרישה שלו, לא טוב לו פה אז הוא לוקח את הדברים שלו ועוזב - עד פה בסדר גמור.

 

אבל כל אחד, צודק במאה אחוז, מסכים איתך וכו' וכו'....

 

לא נח לכם? יאללה תלכו, תמצאו פורום אחר , תיצרו פורום אחר, או תשבו ותגרבצו כל היום.


×
×
  • תוכן חדש...