Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאג בהאצה - גולף 2003


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום,

 

עשיתי חיפוש זריז בפורום ולא מצאתי תשובה לנושא, אשמח אם תפנו אותי לנושאים רלוונטים.

 

קניתי לא מזמן גולף 2003 Generation 1.6 אוטו',

בטורים נמוכים יש הרגשה שהמנוע חנוק ובהאצה מעמידה יש לאג מציק בין הלחיצה על הדוושה ועד לתגובת המנוע.

בנוסף, הממוצע שלי בחודשיים האחרונים עומד על 7.5 ק"מ/ליטר.

 

האוטו עומד על 170 אלף קילומטר, האם ניקוי מנוע יעזור בנושא? (קיבלתי הצעה מצ'מפיון ב600 ש"ח)

אשמח לשמוע פתרונות נוספים, וטיפים לשמירה על המנוע והגיר

 

תודה

פורסם
שלום שלום,

 

עשיתי חיפוש זריז בפורום ולא מצאתי תשובה לנושא, אשמח אם תפנו אותי לנושאים רלוונטים.

 

קניתי לא מזמן גולף 2003 Comfortline אוטו',

בטורים נמוכים יש הרגשה שהמנוע חנוק ובהאצה מעמידה יש לאג מציק בין הלחיצה על הדוושה ועד לתגובת המנוע.

בנוסף, הממוצע שלי בחודשיים האחרונים עומד על 7.5 ק"מ/ליטר.

 

האוטו עומד על 170 אלף קילומטר, האם ניקוי מנוע יעזור בנושא? (קיבלתי הצעה מצ'מפיון ב600 ש"ח)

אשמח לשמוע פתרונות נוספים, וטיפים לשמירה על המנוע והגיר

 

תודה

 

לבנתיים תבצע ניקוי בית מצערת.

מתי עשו טיפול? החליפו פילטר אוויר, פלגים? חוטי הצתה?

פורסם
שלום שלום,

 

בנוסף, הממוצע שלי בחודשיים האחרונים עומד על 7.5 ק"מ/ליטר.

 

תודה

 

צריכת דלק נורמלית לימי הקייץ החמים כאשר נוסעים עם מזגן.

איזה כייף לי :)

פורסם
לבנתיים תבצע ניקוי בית מצערת.

מתי עשו טיפול? החליפו פילטר אוויר, פלגים? חוטי הצתה?

 

קודם כל, תודה על העזרה

 

עשו טיפול אחרון לפני שקניתי אותו, בסוף יוני.

הוחלף מאוואר חשמלי, מתנע, צינור יניקה+צינור נשם וספריי מצערת

ציטוט מהפירוט של צ'מפיון רעננה

 

דרג אגב, הלאג בהאצה לא קורה תוך כדי נסיעה, אלא רק בהאצה מ0 ככה שאני לא יודע כמה יעזור ניקוי מצערת

פורסם
אכן נכון ברכבי הבנזין(לא הדיזל) בגולף וגם בבורה יש השהייה של שנייה עד שהמנוע מגיב ממצב עמידה בהאצה מלאה.

 

אז זה המצב ואין שום דבר שיעזור? :(

מיילא השהייה של טורבו, אבל סתם השהייה חסרת משמעות.. נראה לי מוזר..

פורסם

"הלאג" הזה גם יכול להיגרם מחיישן זרימת אוויר(MAF) לא תקין,זה מנסיון שלי אם רכב דומה. תתחבר באמת לסורק תקלות מנוע תבדוק את הערכים של החיישנים. לא בטוח שזה יציג תקלה,אבל זה לא אומר שכל תקין.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
"הלאג" הזה גם יכול להיגרם מחיישן זרימת אוויר(MAF) לא תקין,זה מנסיון שלי אם רכב דומה. תתחבר באמת לסורק תקלות מנוע תבדוק את הערכים של החיישנים. לא בטוח שזה יציג תקלה,אבל זה לא אומר שכל תקין.

 

איפה אני אמצא סורק תקלות לגולף?..

יש לי ברירה אחרת מאשר ללכת לצ'מפיון, להגיד להם שיש בעיה ולקוות שהם יעלו עליה (ויתקנו) ?

פורסם

בצ'מפיון "יתקנו" לך עוד הרבה דברים על הדרך.

סורק ניתן לקנות או למצוא מישהו שיש לו ויש גם מוסכים חוץ מצ'מפיון שמתמחים ברכבים מקונצרן VAG.

האמת שלי יש סורק ואני שוקל למכור אותו, אם אתה מעוניין אז צור קשר בפרטי.

איפה אתה גר ?

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
איפה אני אמצא סורק תקלות לגולף?..

יש לי ברירה אחרת מאשר ללכת לצ'מפיון, להגיד להם שיש בעיה ולקוות שהם יעלו עליה (ויתקנו) ?

לא רק בצ'מפיון יש סורק ממוחשב. אם אתה מאזור המרכז, מוסך רון מאוד ממולץ לרכב שלך.

פורסם
אם אתה יכל להגיע ל"מוסך רון" בטוח שהוא ימצא את הבעיה, חפש עליו בפורום.

 

תודה על ההמלצה, אני אקפוץ אליו מחר בבוקר

×
×
  • תוכן חדש...