Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בחו"ל לבן 20, אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רוצה לשכור, אלא אם כן אתה רוצה להשכיר למישהו רכב שאין לך במינכן :-D

 

תלוי בחברה.

אני יודע שעם sixth בגרמניה אפשר לשכור רכב כבר בגיל 18.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אתה רוצה לשכור, אלא אם כן אתה רוצה להשכיר למישהו רכב שאין לך במינכן :-D

 

תלוי בחברה.

אני יודע שעם sixth בגרמניה אפשר לשכור רכב כבר בגיל 18.

וואלה?

איך אתה יודע שבSIXT אפשר להשכיר בגרמניה?

פורסם

אני שכרתי בגיל 19 רכב בגרמניה דרך באדג'ט, לצערי אני לא יכול להמליץ עליהם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רכבי סטנדרטיים עד רמה של גולף או פוקוס אפשר להשכיר דרך SIXT (כאן: http://www.sixt.de) ללא תוספת תשלום על UNDER AGE (משהו שבארץ ינסו לגבות ממך עבורו אקסטרה).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני וכמה חברים מתכננים לעשות טיול באירופה ומעוניינים להשכיר רכב בגרמניה, אז יש לנו כמה שאלות:

 

1. כשהתקשרנו לברר בסיקסט ישראל מהו הגיל המינימלי להשכרה בגרמניה אמרו שצריך שיהיה לך ותק של שנתיים על הכביש, אבל לאחר בדיקה באתר העולמי של סיקסט גילינו שאין דרישה כזו, ושגיל 18 עם ותק של יום מספיק. מה מהם הוא הנכון? ואם מה שכתוב באתר העולמי של סיקסט נכון, למה סיקסט ישראל לא מוכנים להשכיר לנו רכב?

 

2. האם יש אפשרות לעבור גבול מהמדינה בה השכרתי את הרכב למדינה אחרת במידה ואני בן 18?

 

3. אם ההשכרה אכן תתאפשר, אנחנו חושבים על להשכיר מכונית ברמת פג'ו 308 SW\פורד פוקוס טורנייר (סטיישן). מה דעתכם על הרכבים? האם הם מספיק מרווחים לחמישה חבר'ה צעירים? ברור לי שלא יהיה יותר מדי מקום, אבל האם זה סביר?

פורסם

התשובות בפנים:

 

1. כשהתקשרנו לברר בסיקסט ישראל מהו הגיל המינימלי להשכרה בגרמניה אמרו שצריך שיהיה לך ותק של שנתיים על הכביש, אבל לאחר בדיקה באתר העולמי של סיקסט גילינו שאין דרישה כזו, ושגיל 18 עם ותק של יום מספיק. מה מהם הוא הנכון? ואם מה שכתוב באתר העולמי של סיקסט נכון, למה סיקסט ישראל לא מוכנים להשכיר לנו רכב?



 

יש לי הרבה נסיון עם סיקסט, לכן אני מבין על מה אתה מדבר - בכל מדינה יש להם תנאי השכרה שונים. מבחינת נהג צעיר או חדש, התנאים הכי סלחניים הם בהולנד ובלגיה, לאחר מכן גרמניה. כמו כן, ישנו שירות Sixti שכבר ציינתי לפני כן ועשוי להתאים.

 

2. האם יש אפשרות לעבור גבול מהמדינה בה השכרתי את הרכב למדינה אחרת במידה ואני בן 18?

הגיל לא משנה במקרה זה. בתוך האיחוד האירופי, לעבור את גבול המדינה זה כמו לעבור את הגבול מיפו לבת-ים או מכפ"ס לרעננה. צריך רק לדאוג שיהיה לך סימון על הרכב של המדינה ממנה הגעת (סמל על מספר הרישוי או סטיקר לבן ליד). בדוק אם המדינות בהן אתה מעוניין לבקר שייכות לאיחוד. אם כן - לא אמורה להיות בעיה.

3. אם ההשכרה אכן תתאפשר, אנחנו חושבים על להשכיר מכונית ברמת פג'ו 308 SW\פורד פוקוס טורנייר (סטיישן). מה דעתכם על הרכבים? האם הם מספיק מרווחים לחמישה חבר'ה צעירים? ברור לי שלא יהיה יותר מדי מקום, אבל האם זה סביר?

אתם חושבים לשכור רכב, לא להשכיר, כפי שכבר צויין מספר פעמים בשרשור זה.

שוב, מנסיון עם המכוניות הנ"ל, אני בספק אם זה יהיה נח לנסיעות ארוכות ואני בטוח לחלוטין שלא יהיה לכם מספיק מקום למטען. במקרה שלכם הייתי ממליץ לשכור פול-סייז מיניוואן כמו פולקסוואגן שאראן, או סטיישן גדול כמו פורד מונדיאו.

פורסם

קודם כל תודה על התגובות :-)

 

יש לי הרבה נסיון עם סיקסט, לכן אני מבין על מה אתה מדבר - בכל מדינה יש להם תנאי השכרה שונים. מבחינת נהג צעיר או חדש, התנאים הכי סלחניים הם בהולנד ובלגיה, לאחר מכן גרמניה. כמו כן, ישנו שירות Sixti שכבר ציינתי לפני כן ועשוי להתאים.

 

לפי אתר סיקסט העולמי, הגיל המינימלי לשכירת רכב במדינות הנ"ל הוא 21, ואילו בגרמניה ואוסטריה הוא 18 ללא צורך בותק. שאלתי את השאלה הזאת בגלל בלבול מצד סיקסט- מצד אחד סיקסט ישראל טוענים שצריך להחזיק ברישיון שנתיים לפני שכירה, ואילו באתר אנו רואים שאפשר מגיל 18 ללא ותק:

http://www.sixt.com/rental-services/rental-information/

בשורה התחתונה- האם כדאי לי פשוט לעקוף את סיקסט ישראל ולהזמין מסיקסט גרמניה?

 

הגיל לא משנה במקרה זה. בתוך האיחוד האירופי, לעבור את גבול המדינה זה כמו לעבור את הגבול מיפו לבת-ים או מכפ"ס לרעננה. צריך רק לדאוג שיהיה לך סימון על הרכב של המדינה ממנה הגעת (סמל על מספר הרישוי או סטיקר לבן ליד). בדוק אם המדינות בהן אתה מעוניין לבקר שייכות לאיחוד. אם כן - לא אמורה להיות בעיה.

 

מצויין.

 

שוב, מנסיון עם המכוניות הנ"ל, אני בספק אם זה יהיה נח לנסיעות ארוכות ואני בטוח לחלוטין שלא יהיה לכם מספיק מקום למטען. במקרה שלכם הייתי ממליץ לשכור פול-סייז מיניוואן כמו פולקסוואגן שאראן, או סטיישן גדול כמו פורד מונדיאו.

 

אין אפשרות לעשות את זה כיוון שיש הגבלה עד איזה רמת רכב נהגים צעירים יכולים לקחת. הרכבים שציינתי הם הכי גדולים שבאפשרותינו לקחת. הרכבים היותר גדולים והיותר יקרים אפשריים לשכירה מגיל 21 בלבד.

פורסם

שים לב שהגיל הוא בהתאם לקבוצה אליה שייכים הרכבים, כלומר זה לא אבסולוטי שאם אתה בן 18 תוכל לשכור רכב מכל קטגוריה, כפי שאמרת. אם תלך לעמוד הראשי של האתר ותבצע חיפוש על התאריכים בהם אתה מתכנן לנסוע, תוכל בד"כ לראות ביחד עם התעריף את דרישות המינימום - גיל & ותק רשיון.

 

כשדיברתי על בלגיה והולנד, התכוונתי בעיקר לנושא הוותק, מה גם שקל יותר לשאת ולתת איתם מאשר עם הגרמנים. אני מציע לך לבדוק אופציות בערים הסמוכות ליעדים שלך בגרמניה, ואם אינך רואה אפשרות מתאימה, להרים אליהם טלפון ולהתעניין כיצד ניתן לפתור את הסוגיה. ההולנדים בד"כ מאד ידידותיים בקטע הזה. חשוב לזכור - כל מה שנאמר לך בע"פ, בקש אותו בכתב, ע"מ שתוכל להציג במעמד ההשכרה.

 

יתכן ולא תוכלו לשכור רכב בחו"ל בתנאים הולמים (מחוץ למסלול Sixti). זה לא נעים, אבל קורה לפעמים. בכל אופן, אל תיקחו צ'אנסים מיותרים ואל תנסו את "שיטת מצליח" - באירופה לא מתייחסים לזה יפה, ופספוס כזה יכול להרוס את כל הטיול שלכם.

 

לסיכום, מומלץ לבדוק אופציות נוספות עם חברת "אופרן" הישראלית. יש להם קשרים בכל מיני סוכנויות גדולות וקטנות בחו"ל, אולי משם יבוא הפתרון.

פורסם

NoamZ, החברה בארץ מחמירה יותר מהחברות בחו"ל ולפעמים גם גובה אקסטרות שלא גובים בחו"ל (מחבר שלי ביקשו תוספת על היותו מתחת לגיל 24 למרות שאין שום צורך בכך).

יש לי נסיון רב עם הזמנת מכוניות להשכרה מSIXT ופרט לפעם אחת כולן בוצעו דרך האינטרנט. מעולם לא נתקלתי בבעיה, גם לא כשהייתי מתחת לגיל 21.

פשוט תבצע את ההזמנה דרך האינטרנט. בשורה התחתונה זה גם יצא זול יותר מאשר להזמין מהארץ.

 

בנוגע לסוג הרכב, ל5 אנשים לא יהיה יותר מידי נוח ב308/פוקוס בנסיעות ארוכות. הסיכוי שיהיה מקום למטען של כולכם (בהנחה שכל אחד לוקח מזוודה בגודל ממוצע) הוא אפסי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני וכמה חברים מתכננים לעשות טיול באירופה ומעוניינים להשכיר רכב בגרמניה, אז יש לנו כמה שאלות:

 

1. כשהתקשרנו לברר בסיקסט ישראל מהו הגיל המינימלי להשכרה בגרמניה אמרו שצריך שיהיה לך ותק של שנתיים על הכביש, אבל לאחר בדיקה באתר העולמי של סיקסט גילינו שאין דרישה כזו, ושגיל 18 עם ותק של יום מספיק. מה מהם הוא הנכון? ואם מה שכתוב באתר העולמי של סיקסט נכון, למה סיקסט ישראל לא מוכנים להשכיר לנו רכב?

 

2. האם יש אפשרות לעבור גבול מהמדינה בה השכרתי את הרכב למדינה אחרת במידה ואני בן 18?

 

3. אם ההשכרה אכן תתאפשר, אנחנו חושבים על להשכיר מכונית ברמת פג'ו 308 SW\פורד פוקוס טורנייר (סטיישן). מה דעתכם על הרכבים? האם הם מספיק מרווחים לחמישה חבר'ה צעירים? ברור לי שלא יהיה יותר מדי מקום, אבל האם זה סביר?

 

גאשר אני שכרתי רכב בגרמניה והצהרתי מראש שאני יוצא מגבולות גרמניה הם אמרו שאני לא אקבל רכבים גרמניים (פולקסווגן, אאודי, מרצדס וכו') ולכן הסתפקתי בסוף בניסאן. בנסף אם אתה מצהיר שאתה נוסע לאיטליה אז לא יתנו לך רכב דיזל (באירופה הסולר והבנזין עולים אותו הדבר אבל דיזל נוסע כמעט פי 2 ק"מ מבנזין ולכן בסופו של דבר יותר חסכוני).

אני עשיתי תאונה בצרפת עם הרכב ולמרות שמדובר באותה חברה לא הסכימו לתת לי רכב כי בצרפת הגיל המינימלי הוא 21, הייתי צריך לחזור לגרמניה כדי לקבל רכב אחר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...