Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב דייהטסו גראנד מוב 97. אחרי תאונה אני חייב להחליף דלת נהג+כנף +מרה. נכנסתי לפחח בפ"ת והצעה שלו - 1800ש"ח לא כולל חלקים. זאת אומרת על פירוק, צביעת דלת וכנף והרכבה. נראה לי יקר. כמה זה אמור לעלות ולמי לפנות? תודה מראש

פורסם

המלצה שלי, נסיעה קצרה לאזור תעשיה בני ברק יחסוך לך הרבה שקלים שתשפוך אצל מוסך ירוק בפתח תקווה.

אמיר בכבודו ובעצמו אמר ששווה לי להפעיל ביטוח (אחר כך ביררתי והוא לא מוסך הסדר שלי ואני הייתי סופג את הנזק), ככה הוא יקבל את הכסף וגם אני אצא בזול (האמת השתתפות 600 ש"ח בנזק מעל 5000 ש"ח), כדי להגיע לסכום הזה הוא הציע להחליף את הטמבון (כבר כ3 אלף), להחליף מוט חיזוק, להחליף פנס... בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה

והאמת רק בגלל שהטמבון בלם את המכה המוט חיזוק זז 1 ס"מ פנימה, יישור, כיוון והביתה.

 

לאחר דיבורים, עוד דיבורים, בירורים, ויכוחים על מזומן הוחלט ש:

 

פתח תקווה -> יישור מוט חיזוק צד ימין, כיוון פנס, כיוון ויישור כנף ימין, הלחמה של סדק בטמבון + פירוק הרכבה ועבודה, החלפת תושבת מיכל מים = 1600 ש"ח

זמן עבודה -> שים את הרכב היום, תבוא מחר אחרי הצהריים

 

בני ברק -> 700 ש"ח ואין סימן ואין זכר למכה.

זמן עבודה: 3 שעות

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

×
×
  • תוכן חדש...