Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

שלום,

כאמור בכותרת, הדייהטסו מוצעת למכירה.

יד 5 (שייכת לגיסתי, יד 4 היתה של אשתי ושלי), 243,000 ק"מ, יש מזגן כמובן.

נקנתה על-ידינו עם 219,000 ק"מ לפני 3 שנים ונמכרה לאחי ואשתו לפני שנה,

במהלכן טופלה באדיקות, בין היתר:

 

- מערכת הקירור הוחלפה כמעט בשלמותה - צינורות, פלאנג' (טיפול מסובך ויקר), יוניט למאווררים,

רדיאטור עבר ניקוי והוא במצב מצויין. האוטו לא מתחמם גם במצבים קשים.

- כל ארבעת הבלמים הוחלפו, כולל הדיסקים מקדימה.

- הקרבורטור עבר שיפוץ מלא אצל ינקו.

- מצבר חדש לגמרי!

- אלטרנטור עבר שיפוץ כללי.

- בולמים אחוריים חדשים (יקרים בשרייד).

- מיסבים אחוריים.

- ומעל כולם, אצל יד 3 (ב-218,000 ק"מ, יש ניירת) הוחלף המנוע קומפלט שמאז מטופל כמו שעון עם מים ירוקים בלבד ,

וטיפולים שגרתיים בלי לחסוך שקל.

- הגיר עובד מצויין.

- רביעיית דאנלופ במצב טוב מאוד.

- שלדה נקייה.

 

יש רב בריח להילוכים, יש panasonic mp3 עם שלט ורמקולים סבבה, קודנית.

חוץ מצבע מתקלף, הגיל לא מורגש עליה.

 

בשורה התחתונה : 8500 ש"ח. גמישות? לא שפגטים (תמיד רציתי לכתוב את זה :lol:) אבל פישוקים קלים יותר סביר שתראו.

 

בשורה העוד יותר תחתונה: 052-8254250.

misc 025.jpg

misc 024.jpg

misc 026.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...