Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחזק את שני קודמי, ובגלל זה אני אומר, ז'קו/אראה/אקלקטוס ושות מצריך המון תשומת לב, בתמורה לזה הוא יכול להיות מבדר חבל על הזמן.

אם לא מוכנים לכל הבלאגן הזה, חבל על החיה, היא לוקחת קשה מאוד מעבר בעלים.

וכן המכוערים בתמונה יגדלו להיות ג'קואים יפיפיים.

001 ani_162.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מזון האכלת יד (כי מאכילים אותו ביד, כאילו דא! )

 

זה לא קצת אכזרי, לתת לתוכי לאכול ידיים?

:-)

 

דרור, באמת תמונות טובות.

 

לאיזה משקל מגיע תוכי בוגר מהמין הזה ועד כמה גדולה מוטת הכנפיים שלו?

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

קיבלת אחלה תשובות, אך לא הייתי ממליץ לך להתחיל עם תוכי רציני (דהיינו ג'קו,אקלקטוס,ארה,קקדו,אמזונה,מיינה וכו')

 

לי יש אקלקטוסית ולמיטב ידיעתי זה הזן הכי שקט (יחסית!) מבין התוכים הגדולים ושדורש הכי פחות תשומת לב. היא מסתדרת אחלה עם ההורים שלי (פנסיונרים)

 

מהשוק בקאסם תתרחק כמו מאש, רחמנות על החיות שמגיעות לשם :x.

 

המלצתי? קנה לך סאן-קוניור, תוכי שנראה ממש יפה ומאוד פעלתן ואוהב לשחק, אך קח בחשבון שהוא לא ממש דברן.

 

מחירו נע בין 1000 ל 1500 ש"ח

 

זו לולה, האקלקטוסית שלי (לא הבלונדינית, האדומה :wink:)

IMG_8543.jpg

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

או שיקח קווקר, יש בכמה צבעים והוא מדבר קצת.

 

פעם קיבלתי קקדו אמברלה שעברה כנראה הרב אצל הבעלים הקודמים, התוצאה היתה נשיכות של בחורות בעיקר בלונדיניות, חוסר שקט נפשי ואת הכלוב נאלצתי לסגור עם מנעול אחרת לא היה מה שימנע מהתוכי לצאת החוצה ואת ההרס שנעשה באחת הפעמים שהצליח לצאת, אתם לא רוצים לשמוע.

 

אני היחידי שהסתדר עם התוכי ואפילו לימדתי אותו לעשות צרכים באסלה. היו זמנים...

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כן, תוכי עם אופי לא מוצלח זאת עוגמת נפש נוראית שאתה תקוע איתה ל 50-70 שנה.

 

נושך, צורח, מנער בפראות את הכלוב,משמיד הכל ובאופן כללי, מטרד נוראי.

 

 

 

סתם לידע כללי, תוכי תמיד נקשר מאוד לאדם ספציפי בבית.

 

את האדם שנמצא הכי קרוב לאדם שהוא אוהב, הוא שונא שנאת מוות ובד"כ לא יתן לו להתקרב אליו ורק ינסה לנשוך ולהזיק לו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה לכל המפרגנים על התמונות !

ז'קו בוגר 600-800 גרם בממוצע, כמובן שאפשר למצוא אנומליות כמו בכל בעל חיים אחר.

אני חושב שהאקלקטוסים הם בין היפים בגודל הזה והכי יפים כשיש לך זוג בבית, יותר מהקקדו ויותר מהג'קו, ארות לא נחשב הם גדולים יותר.

 

הנה צילום של הזכר (כמו בכל הטרד, צילום שלי, לא הובא משום אינטרנט שמינטרנט)

הסברים לאלה שעדיין תוהים - הנקבה תמיד אדומה הזכר תמיד ירוק.

001 ani_154.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור הם פשוט מדהימים!

 

לכל מי שטעה, יש לנו נסיון עם תוכים האכלת יד.

הראשון היה קוקטיל שכבר ביום שהוא נולד, אבא שלי האכיל אותו עם מזרק.

השני היה דררה, לא יודע למה אבל כמו שבגירה ציין פה עם אבא שלי הוא הסתדר ולעומת זאת אני והוא ההיינו בכסח,

התוכי הזה שנא אותי באמת אם זה נשיכות שריטות או שהדבר הכי אהוב אליו לשחק אותה בסדר מתישב לי על הכתף ופתאום תרח ביס לאוזן.

יכול להיות שכל זה בגלל שפעם אחת נתתי לו לעשן? אני חייב למצוא את התמונה הזאת ולהראות לכם נקווה שנמצא.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

לפי מה שאתה כותב אבא שלך יודע איך ומה לעשות עם תוכים.

אם הוא האכיל קוקוטייל אני ממליץ ליצור קשר עם מגדל טוב (תזכורת, אני מכיר אחד, לא עושה אחוזים, אין לי אינטרס) ולקחת גקו לפני גמילה אבל בוגר יחסית ולסיים את הגמילה בבית, משהו בין הגודל של השלישיה שהעלתי לתמונה שפה, ככה שעדין יוצרים בונדינג עם התוכי בזמן הגמילה מה שיחזק את הקשר כנראה.

בתמונה הזו הם נראים בוגרים לגמרי אבל למעשה הם עדין אוכלים פעמיים ביום מזרק ובשאר היום הם מתחילים לנשנש אוכל מוצק.

 

תמונה שניה - אחרי כל כך הרבה שרשור, הנה הג'קואית שלי, שימו לב שהעיניים שלה כבר בהירות ובשלישיה העיניים כהות, העיניים כהות רק כשהם צעירים לגמרי (מתחת לשנה)

ידע כללי: מין בגקו בודקים בבדיקת דם, עברה 2 בדיקות שונות שהוכיחו מעל לכל ספק שהיא נקבה, בגלל זה אני בטוח שזו היא.

001 ani_179.jpg

001 Gonzo_012.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

בתור חובב תוכים מתחיל (בגלל הבת זוג שפשוט חולה על העסק) השכלתי המון, תודה!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

חשוב לי להדגיש 2 נקודות נוספות:

 

1. תוכים גדולים הם בעלי חיים חכמים בצורה שמרבית האנשים בכלל לא מבינים, משווים את מנת המשכל שלהם לרמה של ילד בן 5 !!! :shock: הם לא סתם מחקים מילים, הם מבינים מה המילה אומרת. הם אשכרה באמת מדברים. אם הוא צועק תפוח, זה בגלל שהוא רוצה תפוח ולא בגלל שהוא שמע את המילה הזאת כמה פעמים, בנוסף, הם החיה היחידה שידועה למדע שמוכך מעבר לכל ספק שיש להם חוש הומור.

 

כפועל יוצא של זה, הם גם מניפולטיבים בצורה יוצאת דופן שלא מוכרת בשום חיה אחרת (אולי קופים). תוכי שקולט שהוא נפל על מגדל חסר נסיון עושה ממנו צחוק תוך 5 דקות (מי שרכב על סוסים יודע את ההבדל בין סוס שיש עליו רוכב מנוסה לסוס שקולט שהרוכב שעליו הוא טירון), הוא כל היום יריץ אותך לענות לטלפון (יחכה קולות של טלפון), לפתוח את הדלת (צלצול הפעמון או נקישות בדלת), ישלח אותך לחלון אחרי שיחכה בשלמות את אשתך צועק לך ,ושאר התרדות . אם לאבא שלך יש נסיון, אז סבבה, אבל כשרות לשאר הקוראים כאן אני חייב לציין שלרוב, מי שקנה אי פעם תוכי גדול כתוכי ראשון שלו, הצטער על היום שעשה את זה.

 

2. כ"כ הרבה לכלכנו עליהם והפחדנו אתכם, הגיע הזמן להגיד גם שזאת חיה מדהימה! אחת מהחיות המהנות והמתגמלות ביותר לגידול. הם משחקים, לומדים, דורשים ונותנים תשומת לב, אוהבים,שונאים, כמו שכבר אמרתי, ממש ילד נוסף בבית (הפעם במובן הטוב).

 

שימו לב לסרטון המדהים הזה. אלכס הוא אחד מהג'אקואים המפורסמים בעולם, מדובר בסרטון של מחקר מדעי וזאת חוקרת אמיתית, לא איזה סרטון מבוים מהקרקס.

 

תראו את היפוך התפקידים שהג'קו יצר

, תנחומי לבעלים, הוא הולך לאכול הרבה הרבה צואה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לצערי אלכס מת :( הוא הראה שרמת המשכל של תוכים גדולים וג'קו בפרט מדהימה, כל מה שכתבו נכון, הם לא מדברים סתם, הם מדברים לא פעם מתוך הבנה מה הם אומרים

הקושי בגידול של חיה כזו מתקזז מול התענוג של לראות אותה עושה "שטויות" ומחזירה אהבה בכמות שנותנים לה.

001 Gonzo_002.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

התוכי הקודם שלנו (דררה אם אני זוכר נכון) היה סופר אינטיליגנט:

 

הוא ידע לחקות את הצליל של המסנג'ר ושל האייסיקיו, ולהקפיץ את אחי הקטן למחשב

 

כל כמה דקות כשהוא היה הולך להכין לעצמו משהו לאכול... :lol:

 

התוכי הנוכחי (ג'קו) מתעלה אפילו על זה - הוא יודע לחקות את צליל הנעילה של האזעקה של כל הרכבים שיש בבית,

 

ונהנה מדי פעם לחקות את הצלילים האלו ולגרום לנו להציץ מהחלון על הרכבים, לראות שהכל בסדר :lol:

 

אני אישית לא סובל את הג'קו, להתעורר כל בוקר בשש בבוקר עם צהלות השמחה שלו זה לא ה- CUP OF TEA שלי,

 

אבל מי שמתחבר לחיות ומחפש יצור אינטיליגנטי - הגעתם לכתובת הנכונה לדעתי.

 

גם אני חושב שעדיף להשקיע עוד כמה זוזים בקנייה ולהנות מחיה טובה לאורך כמה עשרות שנים, אגב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...