Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד, המון בריאות.

כנראה זה מה שקורה שאתה כל כך דואג שיהיה לך כל הזמן מים בראדיטור ברכב, בסוף אתה שוכח למלא את עצמך במים.

S2000

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מצליח להבין איך אולים חדשים, תיירים וילדים מצליחים להתייבש אבל פשוט נשגב מבינתי איך מבוגרים ישראלים מבטן ומלידה שנולדו למציאות החמה בישראל מצליחים להתייבש.

 

זה הרי משהוא שדוחפים לנו לראש מגיל 0.

 

גם דחפו לנו מגיל קטן "קסדה בראש טוב, אתה הכי נכון ברחוב" ועדיין רואים יותר ילדים רוכבים ללא קסדה מאשר עם.

פורסם
זיכרו את הכלל הפשוט-

פיפי צהוב זה לא טוב

פיפי לבן זה מצויין

פיפי שקוף- אלוף!

רק בריאות

מעולה. כמו בהגדה, ונתן בהם סימנים.

ולמשתינים בחושך, גם לריח השתן יש חשיבות. כשאתם מתייבשים והשתן הופך מרוכז יותר, ריחו הרבה יותר בולט.

 

אז שתן שקוף וללא ריח.

 

יוסי

פורסם

רק לא לשתות מהברזיות והקולרים בבתי הספר של הילדים שלכם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
פיפי ירוק, איזה צחוק

פיפי אדום, דווקא היום?!

 

פיפי חום, משהו כנראה עקום.

פיפי סגול, אתה כל יכול!

פיפי שחור, אתה עם רגל אחת בבור.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

תרגיש טוב.

אני מגיע בבוקר לעבודה, הולך למקרר ומעמיד על השולחן בקבוק מים מינרלים.

המשימה שלי לסיים אותו עד סוף היום. (וזה לא כולל כמובן כוסות קפה/תה והשתיה של ארוחת הצהריים)

 

קח בחשבון שתופעת לוואי של חוסר שתיה היא אבנים בכליות. לא סימפטי בכלל.

פורסם

אם עברו שנתיים ועוד לא התייבשת שוב אז למדת את הלקח.

 

אישית לא סובל מהבעייה כי עם לחץ הדם האפסי שלי אם אני לא שותה כמויות אני כמו סמרטוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש אנשים שאם לא מזכירים לעצמם שוכחים לשתות, ויש כמוני שמחוברים לברז...

 

תרגיש טוב!

בברז יש אבנית, ומי שמחובר לברז סופו שיהיו לו אבנים בכליות (מנסיון של אחרים).

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
בברז יש אבנית, ומי שמחובר לברז סופו שיהיו לו אבנים בכליות (מנסיון של אחרים).

 

מצטער לקלקל לך את הפנטזיה או את קידום המכירות, אין שום קשר בין סידן במים (אבנית) ובין אבנים בכליות.

 

אבנים בכליות ובשלפוחית השתן נוצרות מהתגבשות של מלחים הנפרשים בשתן, והנוטים להחבר לגושים בתנאים מסוימים, חלקם גנטיים.

 

שתייה מרובה מדללת את השתן ומקטינה את ריכוז הגבישים ליחידת נפח, ולכן מקשה על ההתגבשות, ונלחמת בנטיה לייצר אבנים.

 

באופן נורמלי יש גבישים (אבנים קטנטנות) בשתן, אבל הן נפרשות באופן טבעי וללא סימפטומים. רק הצרויות במעברים והתגבשות לגבישים גדולים יוצרות בעיות.

 

לא מניסיון אישי אלא מכמה וכמה שיחות עם וטרינרים - היה לי חתול זכר בעייתי בנושא.

 

יוסי


×
×
  • תוכן חדש...