Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול עמד מולך, בבית המשפט לתעבורה ת"א - יפו, בחור בשם בדראן סאמי אשר הואשם בכך שב- 4.3.03, בשעה 14:00 או בסמוך, הוא נהג ברחוב דיזנגוף, בת"א, ביצע פניית פרסה שמאלה (תוך שהוא מתעלם מרוכב קטנוע אשר נסע למולו בדרך), לא הבחין מבעוד מועד בקטנוע, חסם דרכו וגרם לתאונת הדרכים.

 

האשמת אותו והרשעת אותו בגין העבירות של נהיגה בחוסר זהירות, ופניית פרסה בחוסר זהירות. הכרעת דין - תד 012222/03

 

ברצוני, כב' השופט ישראל ויטלסון, להתייחס לעונש אותו קיבל בדראן סאמי בגין הרשעתו.

 

הטלת על סאמי בדראן קנס בסך 300 ¤ ופסלת את רישיון הנהיגה שלו לתקופה של 5 חודשים בפועל וזאת כאשר ידוע לך שלזכותו עומדים 33 הרשעות קודמות.

 

התובעת טענה בפניך בפסק הדין כי "המדובר בחבלה של ממש, חבלה קשה משום שהנפגע עבר ניתוח ובל משבר בכתף".

לכן, היא ביקשה שהדבר יבוא לידי ביטוי בעונש.

היא ביקשה ממך: להחמיר עמו, להטיל עליו פסילה בפועל מעבר לתקופת החובה וכן להטיל עליו קנס משמעותי ותנאי מרתיע.

 

שאלתי היא: האם נוכח עברו "המפואר" של הנהג - 300 ש"ח זה עונש מרתיע? האם כך נילחם בתאונות הדרכים?

http://62.90.71.122/Prod03/ManamHTML2.nsf/32573EDC464E503E42256E3D00716FF5/$FILE/C7878F6EC711ECA342256E1F0037E29F.html?OpenElement

 

http://62.90.71.122/Prod03/ManamHTML2.nsf/EE00EAED678E26EF42256E3D00729F91/$FILE/C9D1E69BB4AA495942256E3C0046E74B.html?OpenElement

×
×
  • תוכן חדש...