Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן חברינו האמיצים "טיפסו בקלות את הדולומיטים" ומצאו לינה בעיירה אלפינית לא רחוק מגבול אוסטריה....תמונות עדיין אין אבל אנחנו יכולים לדמיין את הנופים ואת מזג האוויר - לעומת שלנו הדביק והחם .

 

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 018.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 020.jpg

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לשלושת המוסקטרים,

 

לדעתי זה גדול מה שאתם עושים(מי לא רוצה לעשות זאת גם?) ומכאן שולח לכם ברכות, הנאה מרובה ושתחזרו הביתה בשלום, עמוסי חוויות ורכבים תקינים.

 

 

בהצלחה,

 

 

יוסי

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

שלום לכולם,

אז אנו ממשיכים במסענו המהנה ברחבי אירופה ומאז הדיווח הקודם התקדמנו וכעת אנו באוסטריה ובחוץ סופת רעמים וברקים ומעט גשם.

ביום ה' עשינו את דרכנו מאגם גארדה לכיוון קורטינה ובדרך פגשנו ארבעה בעלי דה-שבו כאשר עם שניים מהם "בילינו" כשעה על בקבוק בירה. הם חבורת שיכורים שחיכו לנו על אם הדרך לאחר שקבלו דיווח טלפוני מחבר שלהם שפגשנו כחמישים קילומטר קודם לכן.

היום נסענו מקורטינה לגבול האוסטרי כשאנו לא מתקדמים הרבה ובעיקר מטיילים ומבלים באזור האגמים הקסומים שבאזור. נהנים מאוד מהנסיעה והנוף.

מצרף תמונות להתרשמותכם.

עפר, רני ואורי

DSCN1214.jpg

DSCN1225.jpg

DSCN1253.jpg

DSCN1267.jpg

DSCN1272.jpg

DSCN1277.jpg

DSCN1281.jpg

פורסם

מישהוא בכלל שם לב לתמונות של הסיטרואן בשיפוץ ?:roll:

פשוט מדהים מה שהולך שם,

אודי אפשר לקבל עוד תמונות.

 

לגבי הטיול פשוט מדהים, אני ממש מקנא בכם,

אשמח לקבל עלויות בבואכם לארץ, תהנו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תהליך השפוץ הצריך עבודה מהירה ומדוייקת לכן כל ה"חלודה "נחתכה ובמקומה החלו לבוא פחים חדשים .

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 020.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 023.jpg

פורסם

שלום ידידים,

היום העמקנו נסיעתו באוסטריה ונסענו מאזור Lines למרכז אוסטריה. היום באמת טיפסנו לגבהים מרשימים (2,439 מטר) ועשינו זאת בעמל רב. בגבהים הללו יש שלג (כפי שניתן לראות בתמונות) וגם חווינו נסיעה בגשם ובתוך ענן למשך זמן מה. הקור היה משמעותי אך המראות והנופים האפילו על הכל.

לאחר שנסענו במהירויות נמוכות (בראשון) בטיפוסים, קפצה עלינו חדוות השובבות והמשטרה אף עצרה אותנו על מהירות גבוהה (גם זאת ניתן לראות בתמונות ...).

מחר מתככנים להגיע לקארל (שרבים מבעלי הדה-שבו רוכשים אצלו חלפים) ולבלות באזורו את הלילה.

מצרפים מס' תמונות ובהם: תמונות נוף, המכוניות על-יד השלג, שיא הגובה (2439) נוף חורפי והמפגש עם שלטונות החוק ...

לילה טוב ולהישמע,

רני, אורי ועפר

DSCN1289.jpg

DSCN1294.jpg

DSCN1299.jpg

DSCN1305.jpg

DSCN1306.jpg

DSCN1308.jpg

פורסם

שולדיג נישט שולדיג ???? נראה שהשוטר כותב גלוית ברכה לשר המשטרה שלנו :-)

החימום עובד ? נראה לי שעכשיו אורי מצטער שלא חיבר אותו ...:cry:

אודי.

פורסם
שולדיג נישט שולדיג ???? נראה שהשוטר כותב גלוית ברכה לשר המשטרה שלנו :-)

החימום עובד ? נראה לי שעכשיו אורי מצטער שלא חיבר אותו ...:cry:

אודי.

אורי היחיד עם בגדים ארוכים אצלו החימום לא עובד.

 

אחלה טיול

תהנו ותתעדו הכל כדי שנהנה.

 

נותן חשק לצאת לטיול בסיגנון.

פורסם

השוטר שרושם את ה"דו"ח :wink:" נראה מבסוט במיוחד. האם זה בגלל שלושת המוסקטרים או הקלסר שתקוע לו מתחת לביצים :lol:

 

attachment.php?attachmentid=165496&d=1248554543

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מוסקטרים יקרים

כמה שילמתם לו כדי שירשום לכם דוח על מהירות

סעו בזהירות ושייהיה לכם טיול מהנה

כל הכבוד

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
מוסקטרים יקרים

כמה שילמתם לו כדי שירשום לכם דוח על מהירות

סעו בזהירות ושייהיה לכם טיול מהנה

כל הכבוד

נתי

נתי , בטח עם העמי 8 ,עם הבוכנות 1:9.5 ,היית מקבל שלילה על המקום :-)

בכל אופן החברה שלנו ממשיכים ורחוקים כבר כחצי יום מהיעד , תמונות עדיין אין אבל נחכה בסבלנות .

בינתיים עוד קצת מהשפוץ של אורי .

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 019.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 027.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 056.jpg

פורסם
נתי , בטח עם העמי 8 ,עם הבוכנות 1:9.5 ,היית מקבל שלילה על המקום :-)

בכל אופן החברה שלנו ממשיכים ורחוקים כבר כחצי יום מהיעד , תמונות עדיין אין אבל נחכה בסבלנות .

בינתיים עוד קצת מהשפוץ של אורי .

אודי.

 

אודי ידידי, מאחר וכנראה הייתה מעורב בשיפוץ אז שאלה קטנה לי אליך, איזה מנוע יש אצל אורי ב-דה שבו 1300 1600 או 2000 של אלפא היחס כבר באמת לא משנה כנראה זאת הסיבה למהירות.

 

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter


×
×
  • תוכן חדש...