Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רני אורי ועופר - כל המעשה ראוי לכל מילה טובה ולמלוא התמיכה בכל המובנים.

אתם גדולים וכל מילה נוספת מיותרת

אתם הייתם הנציגים הבכירים של מדינת ישראל באירוע ההמוני של דה- שבו וייצגתם אותנו בכבוד רב - ועל כך - יישר כוח.

חיזרו בשלום ומקווה לקרוא ב"אבטומוביל" הבא את החוויות שלכם מן המסע.

זו חוויה שתיזכר לשנים רבות, תקווה אני שחברים נוספים יטלו יוזמה ויצאו לארצות הקרובות אלינו לאירועים (כמו ראלי קפריסין שבו דורון סגל וחברו הנווט השתתפו וגם ניצחו).

מצא משה

פורסם

חברינו המוסקטרים משוטטים להם באוסטריה בגשם שוטף , שתי מכוניות בלי טעינה , מכונית אחת בלי וישרים ....

נחזיק להם אצבעות ואם צריך מועדון החמש יוציא משלחת חילוץ :-)

אודי.

פורסם

חזרתי מביקור אצל השלישיה. הפנינג אדיר של חובבי הדבשבו בשלל צבעים, צורות, יפות וחלודות. קמפינג ענק שבחלקו הדהשבו באהל והבעלים בחוץ בשק שינה.השלישיה קבלה אותנו בשדה התעופה, והמראה של שלישית דהשבו עם לוחיות רישוי ישראליות בפראג- פשוט נפלא. הם כרגע באוסטריה בדרכם הביתה עם גשם שמונע מהם לפתח מהירויות גבוהות...אין ספק שלראות שם את הרכבים נותן המון בטחון ורצון לטייל ולהנות מהתחביב המשותף שלנו.

P1040422.jpg

P1040428.jpg

P1040473.jpg

Citroen 2cv6 1981

MGA 1960

פורסם

שלושת המוסקיטרים חוזרים , נעשה להם קבלת פנים קטנה ביום שבת במוזיאון הרכב בקבוץ אייל החל מ10 בבוקר.

אודי

אורי-שפוץ דהשבו 006.jpg

פורסם

שלום חברים,

אז זהו, חזרנו לארץ והרכבים משייטים להם בים התיכון ויעגנו בחיפה ביום ה' בבוקר.

היה כייף וחוויה מדהימה לכל הדעות (הרי דברנו על כך בתחקיר ולכן יודע כי זו דעת כל הקבוצה ...).

הכבלים של המצלמה על הרכב ולכן עוד קצת תמונות בסוף השבוע.

עפר

פורסם

כן המפגש ב22לחודש מוזיאון הרכב בקבוץ אייל .

 

 

 

 

אודי.

 

חבל שהתאריך הוזז :(

הרבה מחבריו של אורי מהשרון, יהיו באותו תאריך בתצוגת רכבים בהתנדבות.

מילא, ניתן לו לנוח עוד קצת, ונקפוץ יום אחר...

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שלום ידידי,

מצרף קישור לעוד קצת תמונות מהמפגש בצ'כיה.

מה בתמונות:

1. מכוניות מיוחדות - דה-שבו שינה, צייד טנקים (ופרות), מונמכות (המתרוממות בלחץ אוויר), צבעוניות ועוד ...

2. מפגש חברים - הולנדים ישראלים ו ... אלו שבינהם.

3. דגלנו המתנוסס באתר הפגש.

http://picasaweb.google.com/Ofer.Ness/vqeiNF

עפר


×
×
  • תוכן חדש...