Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ובכן האוטו שאורי מצא (אם אפשר לקרוא לו כך) נראה אוטו ? לא בטוח ....

 

אודי.

 

ירחם השם!!

אני במקום אורי היתי חוזר עם אחד אחר.

פורסם
ירחם השם!!

אני במקום אורי היתי חוזר עם אחד אחר.

עם קצת סבלנות תראו איך כל זה הפך לאוטו תוך חודש וחצי ...

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 130.jpg

פורסם

מאחל לשלשיה ולמלוים הנאה מרובה, ובטוח שיהיה להם המון מה "לספר לחברה" כשיחזרו...

 

 

 

בשולי הדברים,

לאחר שיחזרו בשלום, ולאחר שנלמד מהם על המסקנות,

נראה לי שאפשר יהיה להתחיל לארגן טיולים קבוצתיים אספניים מידי פעם גם לחו"ל.

נשמע מרתק באופן מיוחד.

 

[בינתיים, אני מנסה להתארגן (ולארגן) לטיול אספנות לאילת בתחילת החורף :( ].

 

 

יום נחמד

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שלום לכולם,

רני, אורי ואני מבלים בדרכים ונהנים מאוד. להלן תמצית האירועים עד כה: ביום ב' (20.7.09) נחתנו באתונה ותוך זמן קצר הגענו לפיראוס והורדנו הרכבים מהאוניה. באותו יום נסענו לקצה השני של יוון לנמל פטרה ועלינו על מעבורת שהעבירה אותנו לוונציה תוך כ-32 שעות. כך שהבוקר (יום ד' ה- 22.7.09) מצאנו עצמנו בוונציה. כאן הירידה היתה תכליתית עוד יותר ויצאנו לדרכנו. בשל העובדה שהקדמנו יציאתנו מהארץ נוצרו לנו שלשה ימי ספר וכך נסענו כבר בדרך הלוך לטייל ברחבי איטליה. היום נסענו לאגם גארדה והיה ממש כייף ואף שחינו באגם הצונן והמרענן.

מחר מתכננים לצאת צפונה ולהתחיל לטפס את האלפים. מחרתיים מתכננים לחצות לאוסטריה ולהמשיך לחניית ביניים אצל קארל.

מצרף מס' תמונות המדגימות החוויה ... ניתן לראות הירידה מאוניית ה"פונטוס" בפיראוס, נסיעה לנמל פטרה, עצירה בדרך לפטרה, עצירה בדרך מוונציה לאגם גארדה וחניה לחופו של אגם גארדה.

בשורה התחתונה - לא להאמין ששלש דה-שבו מארץ הקודש נוסעות להן ברחבי יוון ואיטליה ובהמשך גם באוסטריה, גרמניה וצ'כיה.

להישמע ולהתראות,

עפר

פורסם

לטיול יצאנו , אגמים מצאנו , מענין מה ימצאו בצ'כיה ??? (נה(ע)רות) ? בינתיים נחזור קצת להתחלה...

שלושת החברים החליטו שלא יאה ליצג את ישראל עם המכוניות כפי שהן ולכן זמן קצר לפני היציאה למסע המכוניות פורקו וחודשו .לאורי היתה משימה גדולה יותר - מה עושים עם כל כך הרבה חלודה ???

 

אודי .

אורי-שפוץ דהשבו 122.jpg

פורסם

עופר אורי ורני,

 

המשיכו להנות, לכייף ולצלם ללא הפסק.

בינתיים, התמונות בפורום הן הדלק שלנו...

 

 

בעתיד הן תתדלקנה אותכם משך שנים.

 

 

נסיעה טובה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

עופר בוקר טוב

זה נראה ממש מרשים כל הטיול שלכם מאחל לכם מכל הלב הנאה צרופה וחוויות

בידידות עופר

עופר בן צבי


×
×
  • תוכן חדש...