Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ידידים,

אז אנו כעת בצימר בגרמניה כ- 25 ק"מ לפני חציית הגבול לצ'כיה. נותרו לנו כ- 200 ק"מ ל Most (מקום המפגש אליו אנו שואטים) ונגיע לשם מחר בצהריים.

אתמול העמקנו נסיעתנו באוסטריה והגענו לפנות ערב לביקור אצל קארל (ספק חלפים נחמד מאוד).

הבוקר בילנו ברכישת חלפים אצל קארל וכן שיפצורים קלים לרכבים.

ומה בתמונות: אגמים בדרך באוסטריה, רכבנו עם המארחים ורכבו המיוחד (פרגונטה)

אורי, רני ועפר

DSCN1315.jpg

DSCN1322.jpg

DSCN1343.jpg

DSCN1344.jpg

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אודי ידידי, מאחר וכנראה הייתה מעורב בשיפוץ אז שאלה קטנה לי אליך, איזה מנוע יש אצל אורי ב-דה שבו 1300 1600 או 2000 של אלפא היחס כבר באמת לא משנה כנראה זאת הסיבה למהירות.

 

נתי

כן, הנה המנוע של האלפא וכן ,הם שילמו לשוטר....

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 041.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 078.jpg

פורסם

שלושת החברים הגיעו לאחר מסע של 1600 ק''מ למפגש הדה שבו העולמי . אלפי דה שבו מכל המינים והסוגים , וואריציות שונות ומשונות . לצערינו המחש של עופר שבק ונכון לעכשיו אין תמונות , נמתין להמשך ...

אודי.

פורסם

אם זה לא היו דה שבו הייתי מבקש שימלאו קצת מים וירוק ויביאו לנו לכאן .

 

ותראו מה זה פלאי הטכניקה.

 

כל תנועה מלווה בתמונה והכל ב LIVE.

 

כשהיצירות בהם הם נוסעים יוצרו , לטלפן לארץ הייתה משימה, כמעט בלתי אפשרית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמו בכל סיפור על המוסקטרים יש גם מוסקטר רביעי...

וכך הצטרף היום ראובן רכוב על דה שבו הולנדית אפורה

חבר לשלישייה ובזמן אמת, לפני שעות מספר, מביא את המראות הראשונים ממוסט...

28072009.jpg

28072009_001_.jpg

פורסם

עוד קצת תמונות מהיום שהגיעו אלי באדיבות ראובן והSMS

דגל ישראל בראש התורן

ים של דהשבואים (במפגש עצמו אמורים להיות מעל 2000)

ואחרונה חביבה מנמל יפו היום, כי גם בארץ עושים חיים...

29072009_003_.jpg

29072009_004_.jpg

29072009_006_.jpg

29072009485.jpg

פורסם

שלושת המוסקטרים כנראה מסונוורים מכמות הדה שבו ואולי עוד יותר מהבחורות הצ'כיות :-) לפי המראות נראה כמו הפנניג שלם .

אודי.

פורסם
עוד קצת תמונות שהגיעו אלי בזמן אמת מעבר לים

את השאר יראו כבר בודאי החברים בעצמם כשישובו

המשך טיול מוצלח ומהנה

אמרתי לאורי בשלב מסוים שאפשר אולי גם להגיע ככה למפגש .....:-)

אודי.

אורי-שפוץ דהשבו 064.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 088.jpg

אורי-שפוץ דהשבו 074.jpg

פורסם

אודי, האם אורי בעצמו ביצע את הפחחות?

עבודה מרשימה בכל קנה מידה,

ואם ניתן לפרסם את העלויות של הובלת הרכבים ומיסי הנמלים השונים, לטובת אלה שמתכננים נסיעה דומה

עם הרכב לחו"ל בעתיד...תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אמרתי לאורי בשלב מסוים שאפשר אולי גם להגיע ככה למפגש .....:-)

אודי.

 

השיפוץ הזה שלו מדהים.

גם הביצוע ובעיקר

עצם זה שהוא עשה בחודש וחצי מה שבאופן ממוצע לוקח לאחרים שנים.

את המחירים והעלויות שביקש רן ואחרים אפשר לברר בסבב טלפוני\מייל תוך ימים בודדים

איך עושים שיפוץ כל כך מהיר ויסודי זה, זה סיפור יחודי ששווה התיחסות

פורסם
אמרתי לאורי בשלב מסוים שאפשר אולי גם להגיע ככה למפגש .....:-)

אודי.

 

 

מזכיר לי את דרור וסרשטיין מבחינת זמנים , רק מה שאורי עשה בשבועות דרור עשה בשנים .....

 

או בקיצור : 2 חפיפניקים :wink::lol:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
מזכיר לי את דרור וסרשטיין מבחינת זמנים , רק מה שאורי עשה בשבועות דרור עשה בשנים .....

 

או בקיצור : 2 חפיפניקים :wink::lol:

 

 

חחחחחח

 

מבחינתי הזמן לא חשוב ,

חשובה התוצאה .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

Hello friends,



As you know our computer is not working but we asked the hotel reception and they let us to use there computer.

So, yesterday we left Most (the word meeting) and now we are in Karlovy Vary in our way to Germany and back home.

Uri, Rani & Ofer


×
×
  • תוכן חדש...