Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתבשל אצל כלתי עוד צאצא.

 

היום נוסעים על אופל קורסה 1400 ידנית שנת 2000 5 דלתות. המגרעת נפח אחסון .לשני קטנים לא מספק.

 

על זה שבבטן יש להוסיף עוד אחד קטן היום בן 14 חודש יעני יהיה בערך בן שנתיים בזמן הלידה .

 

מחפשים משהו בתקציב של 50-70K.

 

נסועה יומית כ 60K נתניה - תל אביב וחזרה. בשבתות לקריות. ככה שהרכב לא יראה עליות רבות ביום יום.

 

נוח מפנק מרווח ידני /אוט', חסכוני נראה יפה אבל לא פוזה. אין דרישה לספורטיביות.

 

ואנא בלי טנדרונים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום,

אולי תתפלא ממה שאני מציע לך - רנו מגאן ידנית DCI (דיזל ) מודל 2007.

 

מכונית נוחה, מרווחת, בגאז' גדול, בטיחות מצויינת וחיסכונית מאוד.

 

מחיר מחירון לרכב זה בסביבות 70 אלף ש"ח.

 

אפשרויותת נוספות - סקודה אוקטביה TDI (אוטומטית או ידנית ) -היתרון: דלת חמישית, שמאפשרת הכנסת חפצים גדולים לבגאז,

מכונית חיסכונית, חזקה, אמינה.

אבל יותר יקרה ממגאן, ולכן צריך לרדת בשנתון.

 

למה דיזל? לפי מה שרשמת, יש להם כמות נסיעות לא קטנה,לפחות 25 אלף ק"מ בשנה. לדעתי, יותר מזה.

החיסכון של רכב דיזל לא יעלה את הוצאות הדלק בצורה משמעותית, בהשוואה לרכב שיש להם היום

 

כעיקרון, בין הרכבים "הרגילים" יש עוד אופציה - פורד פוקוס.

בטיחותית, מרווחת, בגאז' גדול.

 

גם אם אין להם כוונה לעבור לדיזל, והם מוכנים להגדיל הוצאות דלק, אלה שלושת האפשרויות: מגאן\פוקוס\אוקטביה בנזין (כי, לפי הגילאים של הילדים, הם צריכים מקום בבגאז' לשתי עגלות, או עגלה+טיולון).

 

 

כיוון אחר - מיניוואן:

רנו סניק או סיטרואן קסרה פיקאסו (לפיקאסו יש גם דגם טורבו דיזל חיסכוני).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתקציב של 70K אתה פותח מגווןשל אפשרויות. אתה יכול לרכוש כמעט כל משפחתית סטנדרטית בשנתון 2006, אולי אפילו 2007 אם מליסינג/השכרה. מאזדה 3, פורד פוקוס, רנו מגאן, סיטרואן C4, טויוטה קורולה אולי משנתון נמוך יותר, אופל אסטרה אם התחברת לאופל וכן הלאה.

הרכב עושה נסיעות יחסית ארוכות לעבודה על בסיס יומיומי ולכן אפשר לשקול שדרוג לרכב בקטגוריה גבוהה יותר שיהיה נוח ומפנק יותר לנהג וגם מרווח יות רמאחורה ובתא המטען, למשל סיטרואן C5 שתיכנס לך באותו שנתון בתקציב שלך גם כן.

פורסם

שכחתי פרט חשוב ביותר

 

הסבא אנטי ליסינג השכרה החכר והשאל.

 

רק אם זה במתנה מוכן לשקול, וזאת כדי למוכרו מיד למחפשי המציאות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבת שלי+בעל+ילד+אוטוטו ילדה (טפו טפו טפו) מסתדרת מצויין עם פאביה סטיישן. רכב מרווח, אמין, וסופג את כל הטיטוליאדה ואפילו את שימשון הכלב...

מומלץ בחום

רכב נוסף שדי דומה במידות זה מזדה פראמסי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אהלן בני

 

בעזרת השם שיהיה במזל טוב. שנרבה מהם רוב נחת

 

לולולולולולו אצלנו במרוקאית, איך אצל היקים יאאאאאאאאאאאאאאא???

 

זה שאמר שלסבים אין מין סוער אחרי גיל 60 שיקום!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גולוגולוגולו, נולדה יעל!

עכשיו הפאביה סטיישן תעבוד קשה יותר.

ואצל הייקים זה ככה:

כיחכוח בגרון

לוקח אויר ואומר

"אך זו וואז" כשה"זו" יש לבטא במשך שתי שניות לפחות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לשבט ההספלים

אל זווווווווווווווווווווווווווווווו

 

"תבורך מנשים יעל

אשת חבר הקיני,

מנשים באהל תברך"

 

תרוו ממנה רוב נחת ושלא תדע זו עוד מלחמה.

 

וונדרבאאאאאאאאאאאאאאאאאא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת, גם אני הסתדרתי יופי בפולו סטיישן SDI עד לילד השלישי (פאביה די דומה במבנה לפולו).

 

זה היה רכב אמין וחיסכוני ביותר.

הנקודה החלשה היתה נוחות המושבים.

מכמה נסיעות בפביה, הרגשתי היתה שהמצב של המושבים לא השתפר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...