Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

שוטטתי לי קצת באי ביי ומצאתי שם ערכת התקנה למגבר של KNUKONCEPTZ, רציתי לדעת איך איך החברה והמוצרים שלה

ואם מישהו יודע אז איך הערכה הזאת ספציפית?

פשוט זה ניראה לי די זול (94$ כולל משלוח) אני לא יודע תגידו אתם...!

http://cgi.ebay.com/KnuKonceptz-Kolossus-Fleks-4-Gauge-Amp-Installation-Kit_W0QQitemZ220416125413QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3351d329e5&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A30

תודה!

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

תעשה חיפוש על החברה .

מדובר באחת החברות המוכרות והטובות לאביזרי התקנה.

רבים מחברי הפורום משתמשים בחיווט שלהם.

פורסם

קנוקונספט היא אחת החברות בנושא החיווט.

תברר אצל יוסי אלפיין מהפורום , הבנתי שהוא מוכר לפי מטר.

פורסם
לא מכיר את החברה, אבל בדרך כלל ערכת התקנת מגבר בארץ עולה בין 150~250 לבינוניות.

 

ממש לא חבר, יש קיטים שיכולים להגיע גם ל700 ש"ח ויותר תלוי באיכות בגודל ובחברה.

אני שואל לגבי הקיט הזה ספציפית כי יכול להית שהוא יגיע למחירים הנ"ל בארץ וליבא אותו פשוט יותר זול.

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

שבוע שעבר אני התקנתי את הקיט הזה ברכב.כבלים מצויינים,ההבדל כבר ניכר בסאונד.

ממליץ לך לשאול אצל יוסי אלפיין,הוא מוכר מוצרים של החברה הזו.

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

מאיפה קנית אותו?

וכמה הוא עלה לך אם אפשר לדעת אפילו בלי לציין מאיפה אם מפריע לך!?

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

לחברה הזו אין יבואן בארץ הרוב קונים מהאיביי חברה מעולה עם כבלים בעובי אמיתי ולא 80% פלסטיק

כמו שאמרו לפניי ליוסי "אלפיין" יש מלאי של המוצרים שלהם מומלץ ביותר :idea:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

כן אבל עוד פעם השאלה היא אם במחיר באמת יותר משתלם מיבוא כי גם הוא צריך להרוויח משהו לא!?

איפה אני משיג את יוסי אלפיין מה שמו שפורום אני יפנה אליו.

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

תודה רבה אני יפנה אליו!

ואני בטוח שאלפיין זה לא השם משפחה שלו כמו שאני לא אודיו ואתה לא ג'וניור...:-)

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

×
×
  • תוכן חדש...