Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול.

 

החלטנו אני חבר שלי ועוד שני חצוצרות,

לקפץ ע"מ לפזז כמעה בTLV.

 

הגענו, קופאים מקור אל פתח ה TLV בשעה 1.

לפתע אני קולט שיש שם משהו כמו 100 בנים, ואף בת אחת לפליטה (מה לא מצחיק :wink: )

אני אומר לחבר שלי שזה מסיבה להומואים, ובא נעוף מפה.

ואז אחת החצוצרות הלכה לברר ולחפור בעניין, והסתבר שהבנות נכנסות קודם,

ורק אז מכניסים בנים.

 

כוס אוחתו.

התיעצות קצרה ועפים משם.

 

הגענו לדום.

X5 עם מסומם בפנים שבוהה בשמשה, חוסם את הכביש. 20 ניידות.

אני אומר בתום לב "כנראה יש פה תחנת משטרה" :oops:

 

ממשיכים לנסוע, לחפש חניה, לא מוצאים.

פרסה.

פתאום, משהו כמו חמישים צעירים, מתחילים להתווכח, רובם שחורים.

הרבה שוטרים נמצאים במקום. רובם ככולם הרי אדם.

 

יניקה, דחיסה, הצתה, פליטה :shock::shock:

השוטרים התחילו לקבל שם פיצוצים, משהו אימתני.

 

אנחנו מרגישים ממש כמו בקולנוע דרייב אין.

לפתע המכות מתקדמות לכיווננו.

הצחוקים מחלפים בדאגה כנה לאוטו.

 

בום.

מישהו על מכסה המנוע.

עוד מישהו שכוב על חלון הנוסע וחוטף פיצוצים.

 

אני אומר לחבר שלי לנסוע רוורס.

גז.

שתי בחורים מאד מפחידים נופלים מהאוטו לכביש.

 

הרבה גז.

עוד גז.

טורבו.

נייטרו.

ירושלים.

 

קפה והביתה.

 

תחשבו על זה, ושבת שלום.

 

-נ.ב. לא לסמים ולא לאלימות, רק למין-

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

:lol:

מושר השכל:חבל שלא היתי איתכם :wink:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
אתמול.

 

החלטנו אני חבר שלי ועוד שני חצוצרות,

לקפץ ע"מ לפזז כמעה בTLV.

 

הגענו, קופאים מקור אל פתח ה TLV בשעה 1.

לפתע אני קולט שיש שם משהו כמו 100 בנים, ואף בת אחת לפליטה (מה לא מצחיק :wink: )

אני אומר לחבר שלי שזה מסיבה להומואים, ובא נעוף מפה.

ואז אחת החצוצרות הלכה לברר ולחפור בעניין, והסתבר שהבנות נכנסות קודם,

ורק אז מכניסים בנים.

 

כוס אוחתו.

התיעצות קצרה ועפים משם.

 

הגענו לדום.

X5 עם מסומם בפנים שבוהה בשמשה, חוסם את הכביש. 20 ניידות.

אני אומר בתום לב "כנראה יש פה תחנת משטרה" :oops:

 

ממשיכים לנסוע, לחפש חניה, לא מוצאים.

פרסה.

פתאום, משהו כמו חמישים צעירים, מתחילים להתווכח, רובם שחורים.

הרבה שוטרים נמצאים במקום. רובם ככולם הרי אדם.

 

יניקה, דחיסה, הצתה, פליטה :shock::shock:

השוטרים התחילו לקבל שם פיצוצים, משהו אימתני.

 

אנחנו מרגישים ממש כמו בקולנוע דרייב אין.

לפתע המכות מתקדמות לכיווננו.

הצחוקים מחלפים בדאגה כנה לאוטו.

 

בום.

מישהו על מכסה המנוע.

עוד מישהו שכוב על חלון הנוסע וחוטף פיצוצים.

 

אני אומר לחבר שלי לנסוע רוורס.

גז.

שתי בחורים מאד מפחידים נופלים מהאוטו לכביש.

 

הרבה גז.

עוד גז.

טורבו.

נייטרו.

ירושלים.

 

קפה והביתה.

 

תחשבו על זה, ושבת שלום.

 

-נ.ב. לא לסמים ולא לאלימות, רק למין-

 

 

היום בימנו אין קרדיט למדריכים....

:roll:

פורסם

קודם כל? איזה בן תמותה שפוי בדעתו הולך לTLV?

 

שנית....אתה מדבר ירושלמית.חצוצרות?? שחורים???.אני לא להבין.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
קודם כל? איזה בן תמותה שפוי בדעתו הולך לTLV?

 

שנית....אתה מדבר ירושלמית.חצוצרות?? שחורים???.אני לא להבין.

 

תרגום :

 

חצוצרות = כוסיות = ציצים = בנות

 

שחורים = כאלה שיש באף = שאינם אשכנזים .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

-נ.ב. לא לסמים ולא לאלימות, רק למין-

 

 

היום בימנו אין קרדיט למדריכים....

:roll:

 

חן חן ללירן שאמר לי באיזה יציאה לצאת מכביש אחד.

 

אגב, כשיצאנו מהנמל לכיוון הדום, שאלנו מישהו איך מגיעים.

 

פיאסטה.

פיאסטה מוגדשת.

מוגדשת בנהג שכנראה חושב שהוא וין דיזל ובריאן בגירסת הדיג'י-גדל.

 

"סעו אחרי".

משוגע, רדפנו אחריו תוך כדי סכנת חיים :shock:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני מתכוון להגיד לאמא שלך שברחת שוב מהבית...

 

 

אני חושב שהיא תשמח... :twisted:

 

כשקמתי למחרת בצהריים, וסיפרתי לאמא שלי מה קרה לי אתמול,

ועל כך שנורא פחדתי ושאני נסער ונרגש, היא כיבתה את הסיגריה

שלה בתוך דגני הבוקר שלי, וצעקה: "ינעל אבואחתוערסדינק כל הארחי-פרחי האלה,

וואלק תראה לי אחד, את הכפכף אני אראה לו מקרוב!!"

כל זאת, ועוד לאחר מכן תיבלה לי את הדגנים במוחתה עסיסית.

 

יאשה, אם אמא שלי תדע באיז מהירות עשית לי בימים עברו נסיעת הדגמה,

ווא עליך, שלא תדע מצרות.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...