Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בסוגייה זו

מצאתי רכב ליד מקום מגוריי למכירה

מדובר בניסאן אלמרה 2005

 

דיברתי עם המוכר , ולטענתו הרכב יד ראשונה רק שהוא ליסיניג

האם ישנה אפשרות לא להעביר בעלות ולהישאר עם הרכב רק ע"י טופס הצהרה ?

 

בכל אופן הרכב הוא עם 118,000 ק"מ

יד ראשונה ליסיניג

 

כמה לפי דעתכם אפשר להוריד במחיר ???

האם אתם ממליצים על קנייה מסוג זה ?

או שיש כאן משהו חשוד

 

פעם אחד הוא מפרסם את הרכב "נרכש בליסיניג מימוני"

ופעם שנייה הוא אומר לי שהרכב לא עבר בעלות ויש לו טופס הצהרה מסויים ?

 

 

תודה לכם

פורסם

סוייחער. מנסה להעיף רכב של חברת ליסינג שהיא עצמה לא רוצה או לא הצליחה למכור.

מה שמעניין שליסינגים מזמן העיפו בציר 2005 וחלק גדול מ2006. מוזר וחשוד שאוטו כזה עוד תקועה אצלהם.

תבקש ממנו קבלות על טיפולים. תראה שאין לו. במקרה ויש תסתכל לכבוד מי הן נרשמו.

ליסינג מימוני משלם בעצמו בזמן שבליסינג טפעולי הטיפולים על חברת הליסינג.

אסור גם להתעלם מהעובדה שבשנת 2005 ליסינג מימוני פרטי לא היה נגיש לאנשים פרטיים. היו קומבינות מימוניות של פמה ועוד כמה אבל לא ליסינג. אלה היו עסקאות אשראי על קניית רכב חדש.

פורסם

אם הרכב רשום על שם חברת המימון הפחתה של 10%

 

אם הרכב רשום על שם הבן אדם הפרטי 0 % הפחתה

 

כך על פי מחירון יצחק היקר

 

כמובן שהכל בכפוף לשימוש שנעשה ברכב למעשה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה לכם

רשמתי לפניי

בכל אופו הלכתי לראות את הרכב - די מלוכלך מלא אבק שמנוני אבל ניראה ממש טוב

רק מה שאין לו טסט מחודש מרץ , זה ניראה עוד יותר חשוד !

שלתי את הבחור " אתה סוחר" ,

תשובתו " אני לפעמים מתעסק עם רכבים "

 

חשוב לקנות רכב בלב שלם ושקט

 

תודה לכם שוב :-)

פורסם

תודה

 

מזמן דילגתי

 

אני לא מחפש צרות

 

דרך אגב כולם אומרים שהרכב ניסאן אלמרה לא מוכר ולא בדיוק חדר לשוק הישראלי

אבל עד היום כל הרכבים שהתקשרתי לבירור

תוך מספר ימים נמכרו

 

 

אני דיי מתפתה ללכת ולקנות רכב יחסית חדש , לעלות שנתיים

האם זה כדאי

או שכדאי להיעזר בסבלנות ולחפש יד פרטית עם פחות ק"מ ולרדת שנה או שנתיים

 

לדוגמא

ניסאן אלמרה 2006 שהיה ליסיניג - במיגרש מסודר

מורידים את המחיר ל-56,000 ש"ח

עם עוד קצת מיקוח אולי יהייה אפשר להוריד עוד

מה עוד שראיתי שיש כאלה שנותנים אחריות לשנה

 

מה דעתכם ???

פורסם

אני לא חושב שצריך לפסול על הסף רכב יוצא ליסינג "טרי". כל מקרה לגופו, בטח במקרה של משפחתומטיות סטנדרטיות כמו אלמרה או מאזדה 3 שנמכרו לרוב לליסינג.

בחירת המודל תלויה בעומק הכיס שלך. לדעתי כדאי לרכוש את הרכב החדש ביותר שהכיס מאפשר, בלי לקפוץ מעל לפופיק. תעשה את החשבון שלך ותחליט קודם כמה אתה רוצה להוציא ורק אחר כך תבדוק מה אתה יכול למצוא בסכום הזה כי השמים הם הגבול ותמיד אפשר להוסיף עוד קצת ולקנות משהו קצת יותר טוב, השאלה היא איפה הארנק (או מנהל הבנק) מתחילים לצעוק.

 

לסיום, האלמרה היא בחירה טובה, לך על זה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מסכים עם צביקה...

ניסן אלמרה רכב אמין מאוד ,מנוע 1800 נמרץ-116 כ"ס

מעוצב יפה ,בשנת 2004 עבר מתיחת פנים -הוחלפו פנסי חזית, ושעונים בלוח שעונים.

אוטו גדול משפחתי ומרווח.טיפולים במוסך מורשה -יקרים -קרסו

הבעיה שליסינג זה הימור-אני רוכב אופניים ומידי פעם אנו פוגשים בשטח בג'יפים מפורסמים:

מזדה 3 ,ניסן אלמרה , טיוטה קורולה...

מזה אתה מבין שיש אנשים שדואגים לרכב הליסינג שלהם כמו רכבם הפרטי,

ויש כאלה שמתעללים בו קשות-יש לבדוק היטב שלא ליפול!!!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...