Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שמוסכניקים שונאים את זה בדם אבל אני חייב כי אין לי גרוש על התחת מיותר

אני קניתי באופן עצמאי תושבות בולמים ותושבת מנוע וכך חסכתי לי 500-800 שח

שהמוסך היה לוקח.

אני מחפש מקום מעולה שיודע לעבוד על סיאט(שלא ישארו ברגים בחוץ בסוף) ולהתקין לי את התושבות בולמים ומנוע ולא יקר

אם יש לכם המלצה ואתם גם יודעים מחיר של עבודה כזאת אני אשמח להגיע עם הרכב לאותו צדיק :lol::lol:

פורסם

נדיר למצוא מוסך שיסכים לבקשתך כי באופן טבעי חלק מהכנסות המוסך, הלגיטימיות, הנן מאחוזי רווח מחלקים. כמו כן אם יהיה כשל של החלק שאתה הבאת תצטרך לשלם עבור העבודה שתתבצע פעם שנייה למוסך.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

את הדברים האלה אני יודע ולקחתי בחשבון

 

 

אבל עדיין אני מחפש משהוא שמכיר מקום שמסכים.

 

תודה בכל זאת

פורסם

שלום.

שאלה: נניח שיש לך מיסעדה!

אני בה למסעדה שלך מוציא מהתיק שלי 4 סטקים נהדרים ומבקש ממך

"תכין לי אותם בבקשה" נו מה אתה אומר נישמה טוב אה?

מה שאתה רוצה פשוט לא מנומס ולא מקובל.

אגב נניח שמוסך הרכיב לך את התושבות ומיסתבר שהם לא תקינות למי תבוא

בטענות למוסך? הוא לא מכר לך אותם. לחנות? הוא לא הרכיב אותם

בשורה תחתונה אכלתה אותה. אגב אים אין לך גרוש על התחת שמע ממני תימכור את

האוטו ותקנה אוכל!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

דווקה למוסכניק שאני הולך אליו לא איכפת שאני מביא חלקים, להיפך, מאחר והוא לא מחזיק סטוקים של חלקים. זה חוסך לו ולי זמן...

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

לבני..

מה שכתבת לא מוסרי ולא צודק!

יבואני הרכב תמיד לחצו שרק הם ייבאו חלקים ורק הם יסמיכו מוסכים מורשים.(הם אפילו הסכימו לפיקוח על מחירי חלפים)

בא איגוד המוסכים ושכנע בכנסת שלטובת הציבור והתחרות צריך להרחיב את עיניין מוסך מורשה ואישור ייבוא חלפים מקביל - והכל טובת הציבור כי מונופולים זה כמו בעל

יגואר בנמל אשדוד...

ואז אחרי שחוקקו חוקים לטובת הציבור בא מר בני עם דוגמת המסעדה...

ועכשיו אנחנו מבינים כל המלחמה של איגוד המוסכים הייתה לא לטובת הציבור

אלה שהם קינאו ביבואנים שעושקים אותנו ורצו גם הם חלק מהעוגה....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אני מסכים עם דבריך!!

לא נהוג ולא מנומס לבוא עם סטייק פיתה וחמוצים ושתיה למסעדה

ולבקש להכין על האש.ואם הסטייק מקולקל לבוא

בטענות לבעל המסעדה.

בברכה ועם כל הכבוד לחסכנים למינהם.

מוסך צריך להרויח!אבל ביושר! :!::!:

אחרת אין לא קיום!! :!::!::!::evil:

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם
לבני..

מה שכתבת לא מוסרי ולא צודק!

יבואני הרכב תמיד לחצו שרק הם ייבאו חלקים ורק הם יסמיכו מוסכים מורשים.(הם אפילו הסכימו לפיקוח על מחירי חלפים)

בא איגוד המוסכים ושכנע בכנסת שלטובת הציבור והתחרות צריך להרחיב את עיניין מוסך מורשה ואישור ייבוא חלפים מקביל - והכל טובת הציבור כי מונופולים זה כמו בעל

יגואר בנמל אשדוד...

ואז אחרי שחוקקו חוקים לטובת הציבור בא מר בני עם דוגמת המסעדה...

ועכשיו אנחנו מבינים כל המלחמה של איגוד המוסכים הייתה לא לטובת הציבור

אלה שהם קינאו ביבואנים שעושקים אותנו ורצו גם הם חלק מהעוגה....

 

הלו ...תיקרא מה שכתבתי לפחות כמה פעמים כי לא הבנתה למה התכוונתי!!!

מה הקשר ביין מה שאני כתבתי למה שאתה כתבתה.

אני התקוונתי לבדיוק מה צביקה הביין

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כשמישהוא בא עם חלקים למוסך -זה אצל מר בני כמו לבוא עם סטיק למסעדה....

כשהחלפתי מנוע וקניתי אותו לבד מהיבואן ברח המסגר - 5 מוסכים (רק אחד מהם לא מורשה)

הסכימו להרכיב...ולתת ניירות...ולבד טיפלתי גם במשרד הרישוי.

כלומר :

זה לא העקרון...זה...

בני זה לבוא למסעדה עם כל הפרה ולקבל שרות!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
כשמישהוא בא עם חלקים למוסך -זה אצל מר בני כמו לבוא עם סטיק למסעדה....

כשהחלפתי מנוע וקניתי אותו לבד מהיבואן ברח המסגר - 5 מוסכים (רק אחד מהם לא מורשה)

הסכימו להרכיב...ולתת ניירות...ולבד טיפלתי גם במשרד הרישוי.

כלומר :

זה לא העקרון...זה...

בני זה לבוא למסעדה עם כל הפרה ולקבל שרות!

 

 

אם הבנתי נכון אז את רשום המנוע שהורכב במכוניתך עשיתה במישרד הרשוי ולא במכון

רשוי מקומי כי אם כך הדבר (דפקו אותך בגדול) ולמה? כי רק מנוע מפרוק מקומי חייב

להגיעה למשרד רשוי ולא יכול לבצע את ההליך במכון רשוי מקומי ולזה התקונתי

אגב אם המנוע חס וחלילה היה לא טוב מי היה משלם למכונאי פעמים פרוק והרכבה

אתה ידידי :roll:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

או שינוי דגם מנוע- במקרה שלי שדרגתי 1600 ישן ל1900 יותר חדש ומיבוא!

(כן גם הייתי באותה הזדמנות במקום שמטביעים מספר למנוע)

וביחס לטענות- זה תחום שבעלי המוסכים מומחים בו. תמיד תהיה מילה שלי מול

בעל מוסך+ מנהל עבודה+מכונאי... אז לך תוכיח...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...