Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בקשר לשווי מערכת שיש לי כרגע .

אני מחליף את הרכב שלי לרכב משפחתי ואין לי צורך במערכת

אני רוצה לדעת כמה שווה המערכת שיש לי כרגע

ואני מקווה שלא עברתי על שום חוק בפורום

 

החלקים בני שנתיים

 

רדיו דיסק לרכב Pioneer DEHP9850BT

מגבר לרכב Infinity 7541A

מגבר לרכב Lightning Audio B2.250.1

זוג רמקולים T595 JBL

קומפוננט ו6.5ואינטש REF6510CS Infinity

סאב וופר ו12ואינטש REF1250W Infinity + תיבה מעץ מלא מקצועית לסאב וופר 12 אינטש

ויש גם קבל X Scorpion 2 פארד

חיווט 4 גיג של BOSS

וחיווט פנימי של DREGSTER

 

תודה רבה לעוזרים :)

 

פורסם
כפי שכבר נרשם לא מזמן :

www.zap.co.il

 

 

 

אלי

 

את זה אני יודע

אבל את אני מתמחר את המחיר ? חצי ? יש דברים מורידים להם פחות ? ויש דברים שעלים יותר ?

אני פשוט לא מבין בזה

 

למשל לפי זאפ היא שווה 10K . כמה אני יכול לבקש עלייה 7 ? 6 ? 5

תודה מראש

מצטער על כל הבילבול

פורסם

את התמחור אתה עושה בעצמך

אתה מפרסם כול חלק עם מחיר בפורום מכירה

המחיר הוא פונקציה של כמה אתה רוצה למכור ,כמה נדיר\מבוקש הפריט שברשותך

ישנם אנשים שמוכרים ציוד ב-70% ממחיר חדש וישנם כאילו שמוכרים ב -30% ממחיר חדש

המחיר הוא גם פונקציה של של מוצרים שאנשים אחרים מפרסמים על המוצרים שלהם

פורום מכירה מתנהל כשוק חופשי פחות או יותר ויש עניין של היצע וביקוש וסחורה טובה יותר טובה פחות

רוב העסקאות ניסגרות במחירים של בין 50-60% מערך חדש

פורסם

+1

אין חוקים למכירה ביד 2, בסופו של דבר תלוי בכמה

אתה לחוץ למכור וכמה גמיש אתה מוכן להיות.

בגדול, כמו שאמר AUDIO KING באזור 50-60% מערך מוצר חדש.

 

 

 

אלי

 

פורסם

אם הציוד במצב פרפקטי - אתה יכול לבקש יותר ממחצית הערך שלו כחדש אולי אפילו טיפה פחות מהערך שלו כחדש.

 

אם הציוד עדיין באחריות אז בכלל אתה יכול לבקש 70 עד 80 אחוז מערך המוצר ללא כל בושה.

 

אם הציוד נדיר - אתה יכול אפילו לבקש קרוב למחיר העלות שלו כי יש הרבה ציודים למשל שכבר לא מייצרים אותם היום, אם מישהו מחפש ספציפית את הציוד שאתה מוכר - הוא יהיה מוכן לשלם לפחות את המחירון שלו כחדש.

 

הציוד שיש לך הוא ציוד מאוד מצוי בשוק, אם המצב שלו טוב, בייחוד אם יש לו אחריות - זה הגיוני לבקש את ה70 אחוז מהערך של הציוד.

 

חיווט למשל - לא יודע אם יש טעם לנסות למכור בכלל אם זה ציוד משומש וגם לא משהו יקר כמו איזה כבל RCA מסדרה מאוד גבוהה או כבל רמקולים של VDH...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה יכול לבקש איזה מחיר שאתה רוצה.

 

"המחיר הטוב ביותר נקבע על ידי הספק המתחרה", כל עוד אתה זול יותר מהמתחרה תמיד יהיה מישהו שיקנה, מאידך ככל שתרד יותר נמוך סביר שתמכור יותר מהר.

 

בהצלחה, דני.

×
×
  • תוכן חדש...