Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במקרה של תאונה, מה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני נהג חדש רק כמה חודשים על הכביש ואין לי ממש מושג מה אני צריך לעשות במקרה של תאונה חס וחלילה, איזה פרטים לקחת? , למי למסור את הפרטים? וכו'.

נראה לי שגם יש מקום להפוך את השרשור לדביק אח"כ לעוד נהגים שגם לא יודעים מה לעשות במקרה של תאונה.

תודה מראש, יוני.

פורסם
אז ככה אני נהג חדש רק כמה חודשים על הכביש ואין לי ממש מושג מה אני צריך לעשות במקרה של תאונה חס וחלילה, איזה פרטים לקחת? , למי למסור את הפרטים? וכו'.

נראה לי שגם יש מקום להפוך את השרשור לדביק אח"כ לעוד נהגים שגם לא יודעים מה לעשות במקרה של תאונה.

תודה מראש, יוני.

 

חיפוש קצר בפורום, מראה כי רצוי לשים את הקישור ב דביק.

 

המדריך -ביטוח, והשלבים שעליך לבצע אחרי תאונה- מאת: אילן פ.

 

קישור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=33492&highlight=%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94

פורסם

כאשר מקבלים את התעודת ביטוח מהסוכן מופיעים שם כל הפרטים אשר יש לתת/לקחת.

למעשה מה שאילן כתב דיי תואם, למעט פרט אחד.

1.פרטים על התאונה ונסיבותיה-(בשלב זה מלאו הצהרה + חתימה של הצד הפוגע)

לדעתי דבר זה מיותר, בגלל שאם אתה מצפה שהצד השני יחתום לך על דבר מה, גם הוא ייצפה שאתה תחתום לו על מסמך נגדי.

ואם תסתכל בתנאי הפוליסה שלך תראה שנאסר עליך להודות ו/או לחתום על דבר מה.

 

לגבי שאר הדברים במיוחד מה לעשות אחרי קרות המקרה, אין ספק שדברי אילן מוסיפים המון.

×
×
  • תוכן חדש...